«Ριζική αναδιάρθρωση» και ιδιωτικοποίηση των τριών αμυντικών βιομηχανιών

Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2013

Συγκεκριμένα, τα σχέδια της κυβέρνησης έχουν ως στόχο την ιδιωτικοποίηση των τριών εταιρειών εντός του 2014, «ή/και τη διευκόλυνση πώλησης επιμέρους στοιχείων του ενεργητικού τους».

Σε «ριζική αναδιάρθρωση» των τριών «επί σειρά ετών ζημιογόνων» αμυντικών βιομηχανιών ΕΑΣ, ΕΛΒΟ και ΛΑΡΚΟ προχωρά η κυβέρνηση, όπως ανακοινώθηκε τη Δευτέρα. Συγκεκριμένα, τα σχέδια της κυβέρνησης έχουν ως στόχο την ιδιωτικοποίηση των τριών εταιρειών εντός του 2014, «ή/και τη διευκόλυνση πώλησης επιμέρους στοιχείων του ενεργητικού τους». Όπως αναφέρει η κυβερνητική ανακοίνωση, στο πλαίσιο των εν λόγω προσπαθειών απαιτείται η «αναγκαία αναδιάρθρωση και προσαρμογή των εταιρειών», προκειμένου να «καταστούν βιώσιμες».
Η διαδικασία ιδιωτικοποίησης θα υλοποιηθεί με τη βοήθεια εξειδικευμένων ανεξάρτητων συμβούλων, σε συνεργασία με τις διοικήσεις και τους εργαζόμενους.

Οι οριστικές αποφάσεις της κυβέρνησης θα ληφθούν ως το τέλος του Αυγούστου, με στόχο την υλοποίησή τους έως το τέλος του τρέχοντος έτους.

Πηγή: Σκάϊ


5 σχόλια:

Ανώνυμος 23 Ιουλίου 2013 - 1:01:00 π.μ. EEST  

ναι ρε παιδιά, αφού είναι ζημιογόνες και τρώνε από τον κρατικό κορβανά, χωρίς κέρδος κέρατα, γιατί να τις κρατάμε? ποιά ανεργία, μπροστά στο άρμα των επενδύσεων, βρε άσχετοι?
ξέρετε τι χρημα θα μπει στα κρατικά ταμεία και ποιά τα οφέλη για τις επόμενες γενιές? άντε συντονείστε με τις σωστότατες ενεργειες της κυβέρνησης και βγάλτε το σκασμό, που θα αμφισβητήσετε το όραμα του αντώνη σαμαρά για ισχυρή Ελλάδα. πως θα πάρουμε πίσω και την Κύπρο του μηδενιστή ΑΝ δεν εκσυχρονιστούμε.

Ανώνυμος 23 Ιουλίου 2013 - 1:46:00 μ.μ. EEST  

Ε, βεβαια, τωρα είναι ζημιογόνες!!!

Όταν ηταν να μπούμε στο πρόγραμμα ASCΟD και να φτιάξουμε εδώ τεθωρακισμένα οχηματα, οι κυβερνόντες μας, μας φόρτωσαν τα ΒΜΡ1 των Γερμανων…

Οταν καταφέραμε και φτιαξαμε το Κενταυρος που στην κατηγορία του δεν υπηρχε άλλο στον δυτικό κοσμο τοτε (μεταφορα με C130-λιγο πριν την εκστρατεία σε Ιρακ,Αφγανισταν) οι κυβερνοντες μας με τα φιλαρακια τους τους γερμανους το σαμποτάρισαν και εφτασαν την τιμη του στα υψη -βλεπετε θα εκανε πωλησεις και θα δυσκόλευε τους γερμανους με το Puma και στο ξεφόρτωμα των σαπιων Marder (τα τελευταια ακομη να τα φορτώσουν σε κανενα κορόιδο)-

Οταν πριν μερικα χρονια οι ελληνικες εταιρίες ειπαν να εκσυγχρονίσουν τα ΒΜΡ (τρεις προτάσεις εκσυγχρονισμου) τοτε καποιοι θυμήθηκαν ότι ηταν σαπια και οτι δεν αξιζε και για να βαλουν και την ταφόπλακα ειπαν ας πετάξουμε μερικα και ας δωσουμε δωρο και στο Ιρακ καμια εκατοστή –μαλλον καποιοι φοβήθηκαν ότι θα δουλεψουν και τα δικα μας τα μαγαζια και που ξερεις ισως και να έπαιρναν και εκσυγχρονισμούς αλλων κρατων (Ινδια)-

Να συνεχίσω?..... Να παω και στα ναυπηγεια που τα κλεινουμε για να δουλεψουν οι Ισπανοι? Που θελουμε πλοια και αντι να φτιαχνουμε δικα μας κανουμε δωρακια στο Ισραηλ (SAAR), Να παω και στα οπλα της ΠΑ που το 1980-81 εμεις φτιάξαμε LGB και αντι να συνεχισουμε να φτιαχνουμε δικα μας οπλα ειμαστε ακομη "υπο ομηρία" και παραγγελνουμε τσουτσέκια τυπου SPICE? Που αντι να δωσουμε νεες δυνατοτητες στο Πηγασος παμε και παίρνουμε τις γαλλικες φόλες? Να πω για τις παραγγελίες των μαχητικων που ηταν σαν τις δοσεις από τα τωρινα μνημονια και με ελληνικο υποκατασκευαστικο ρολο γελοίο? Ποσα και ποσα αλλα είναι και τι να πρωτογραψω…

Δεν φταινε ουτε τα ΕΑΣ ουτε η ΕΛΒΟ, οι ανθρωποι που φταινε είναι συγκεκριμενοι και δυστυχώς ακομη και σημερα καποιοι τους στηριζουν.

Να ηταν μονο στα "Oπλα" αυτό το θεμα παει στο διαολο, αλλα δυσυχως δεν είναι. Είναι και στις τηλεπικοινωνίες, είναι και στις συγκοινωνίες, είναι και στο Ρευμα, είναι και στο Νερο.

Ολα αυτά επίτηδες χρεοκοπημένα.

Alexandros 23 Ιουλίου 2013 - 3:48:00 μ.μ. EEST  

Θεωρώ πως είναι απαράδεκτο να μην υπάρχει μια στρατιωτική βιομηχανία στην Ελλάδα, που να παράγει έστω όπλα και σφαίρες εντός της χώρας ακη να είναι υπό τον έλεγχο του στρατού! Είναι πολύ απλό το γιατί είναι ποσο παραίτητη είναι μια τέτοια βιομηχανία.

Κατά τα αλλα εμενα δεν με ανησυχεί η λεγομενη ιδιωτικοποίηση όσο οι οροι που θα γίνει αυτή η ιδιωτικοποίηση, γιατί όπως είπε και ο Στουρνάρας πριν κάποιο διάστημα, η Ελλάδα δεν κάνει αποκρατικοποιήσεις a la carte, άρα το η πάρει την Ελβο μια εταιρία μη Ελληνικών "συμφωροντων" είναι προφανώς εντός της λογικής ιδιωτικοποιήσεων της κυβέρνησης, όπως και αν η εταιρία αυτή θα ήταν τουρκικων η "καταριανων", η δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο συμφερόντων!

Αυτά είναι τα προβλήματα.......

Ανώνυμος 24 Ιουλίου 2013 - 9:04:00 π.μ. EEST  

Όλες οι αλήθειες από τον Ανώνυμο 1:46:00. Όμως ακόμη και σήμερα οι συγκεκριμένες εταιρίες μπορούν να περάσουν σε διαδικασία παραγωγης Ελληνικών όπλων αλλά δυστυχώς οι προδότες πολιτικοί που δεν ξέρουν να ξεχωρίζουν την κάννη από το κοντάκι-βλέπε απαλλαγή Μπένι λόγω παχυσαρκίας-έχουν άλλα σχέδια...
ΤΕΟ ΧΑΛΙΜ
ΕΦΕΔΡΟΣ Λ/ΓΟΣ ΠΖ (ΚΔ)

Ανώνυμος 26 Ιουλίου 2013 - 12:20:00 μ.μ. EEST  

@23 Ιουλίου 2013 - 1:46:00 μ.μ

Έχεις σε όλα δίκιο με πράκτορες και προδότες δεν πάμε πουθενά ότι και να κάνουμε.
Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι δυστυχώς.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
“Κι αν είναι κ’ έρθουνε χρόνια δίσεχτα, πέσουν καιροί οργισμένοι, κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα, για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια, μη φοβηθείς το χαλασμό.

Φωτιά! Τσεκούρι! Τράβα!, ξεσπέρμεψέ το, χέρσωσε το περιβόλι, κόφτο, και χτίσε κάστρο απάνω του και ταμπουρώσου μέσα, για πάλεμα, για μάτωμα, για την καινούργια γέννα, π’ όλο την περιμένουμε κι όλο κινάει για νάρθει, κι’ όλο συντρίμμι χάνεται στο γύρισμα των κύκλων!..

Φτάνει μια ιδέα να στο πει, μια ιδέα να στο προστάξει,κορώνα ιδέα , ιδέα σπαθί, που θα είναι απάνου απ’ όλα!"

Κωστής Παλαμάς
«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι·

θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία»


Α.Κάλβος
«Τι θα πει ραγιάς; Ραγιάς είναι εκείνος που τρέμει από τον φόβο τον Τούρκο, που είναι σκλάβος του φόβου του, που θέλει να ζήσει όπως και να είναι. Που κάνει τον ψόφιο κοριό για να μην τον πατήσει κάποιος. Την ραγιαδοσύνη του την ονομάζει αναγκαία φρονιμάδα».

Ίωνας Δραγούμης

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP