Επιχείρηση Yunus-1 : Μύθος και πραγματικότητα

Δευτέρα, 28 Ιανουαρίου 2013

Mια μικρή αναδρομή στην ιστορία του ..."τελευταίου Τούρκου των Ιμίων"

Δύο εβδομάδες μετά τα τραγικά γεγονότα των Ιμίων, σημειώνεται πτώση τουρκικού ε/π S-70 εντός του ναυστάθμου Ακσάζ. Ως αποτέλεσμα πέντε άτομα χάνουν την ζωή τους και εννιά τραυματίζονται, ενώ τουρκικά ΜΜΕ αναφέρουν πως ανάμεσά τους βρίσκονται μέλη της ομάδας που συμμετείχε στην επιχείρηση των Ιμίων, χωρίς περισσότερες λεπτομέρειες. Το γεγονός αυτό πυροδοτεί όργιο φημών που μιλάνε για το "τέλος της ομάδας των Ιμίων", φήμες οι οποίες βρίσκουν πρόσφορο έδαφος στην μουδιασμένη ακόμα ελληνική κοινή γνώμη. Λίγους μήνες αργότερα - τον Νοέμβριο του 1996- σημειώνεται ακόμα μια πτώση τουρκικού ε/π, ενισχύοντας τις συγκεκριμένες φήμες. Το οργανικό ε/π της φρεγάτας Barbaros(ΑΒ-212) συνετρίβη κατά την διάρκεια νυχτερινής αποστολής στα πλαίσια νατοικής άσκησης, 35νμ νοτιοανατολικά της Ρόδου. Ως αποτέλεσμα, οι κυβερνήτης/συγκυβερνήτης και δύο βατραχανθρώποι βρίσκουν τον θάνατο.

Ακολούθησαν φήμες που ήθελαν "Κούρδους να βάζουν ζάχαρη στις δεξαμενές του/των ε/π στα πλαίσια μυστικής επιχείρησης". Αργότερα, έγινε της μόδας η θεωρία ότι οι πασάδες της Άγκυρας δολοφόνησαν τους επιβαίνοντας βατραχανθρώπους επειδή "έριξαν το ΠΝ-21 χωρίς διαταγή" και άλλα πολλά, ανάλογης σοβαρότητας.

Η σχετική σεναριολογία και τα άρθρα που την συντηρούσαν στην επικαιρότητα, αναφέρονταν πότε στην μία και πότε στην άλλη πτώση,  μπερδεύοντας ονόματα και τον αριθμό των θυμάτων, κατά περίπτωση.  Αναλόγως πάντα με τον "επιδιωκόμενο" αριθμό νεκρών βατραχανθρώπων, ώστε να δικαιολογείται το επόμενο άρθρο για τον "τελευταίο Τούρκο των Ιμίων"...

Τον Μάρτιο του 2003 ακολούθησε το μαχαίρωμα του 33χρονου Υποπλοιάρχου Zeki Sen, αξιωματικού των SAT που είχε λάβει μέρος στην επιχείρηση του 1996. Ο Sen βαπτίσθηκε εν μία νυκτί "αρχηγός της ομάδας Καρντάκ" , παρά το γεγονός ότι οι δυο ομαδάρχες της επιχείρησης ήταν γνωστοί σχεδόν από την επομένη της αποκλιμάκωσης. Να σημειώσουμε πώς σε συνέντευξη του, ο  συντονιστής της Yunus-1 πλωτάρχης ε.α. Ιz Metin, ονομάτισε τους συμμετέχοντες, οι οποίοι απολαμβάνουν στάτους εθνικού ήρωα στην Τουρκία. Το όνομα του Sen, δεν συμπεριλαμβάνεται στους δώδεκα βατραχανθρώπους που πάτησαν στα Ίμια. Πιστοί στις αρχές της εντυπωσιοθηρίας, κάποιοι παρουσίασαν τότε τους δολοφόνους του 33χρονου "να χάνονται στα σκοτεινά στενά της πλατείας Ταξιμ", παρά το γεγονός ότι συνελήφθησαν και καταδικάστηκαν για τον φόνο.  Θα μπορούσαμε να πούμε ότι ο Σέν υπήρξε ο πρώτος "τελευταίος Τούρκος κομάντο", σε μια μακρά σειρά δημοσιευμάτων, με διαφορετικούς πάντα πρωταγωνιστές.

H σχετική σεναριολογία κορυφώθηκε με την δημοσίευση σειράς τηλεοπτικών εκπομπών γνωστού  δημοσιογράφου, όπου ουσιαστικά παρουσιάστηκε μια συρραφή των διαφόρων σεναρίων που κυκλοφορούσαν κατα καιρούς. Φυσικά με αρκετές δόσεις σασπένς και το απαραίτητο δραματικό περιτύλιγμα.

Πριν από λίγες ημέρες, παρακολουθήσαμε το τελευταίο επεισόδιο στο σήριαλ, με ακόμα ένα δημοσίευμα για τον θάνατο του (επτάψυχου!) "τελευταίου Τούκου που πάτησε στα Ίμια". Ο δράστης αυτή την φορά, μια ύποπτη διαρροή υγραερίου. Το εν λόγω δημοσίευμα αναφέρει ως πηγή άρθρο της εφημερίδας Türkiye. Όλως περιέργως, ανατρέχοντας στην πηγή δεν  γίνεται πουθενά αναφορά στην παρουσία του θανόντα  Engin Erkman στις βραχονησίδες..Προφανώς οι αρθρογράφοι δεν έχουν ακούσει για το σκάνδαλο Poyrazkoy, τους εμπλεκόμενους αξιωματικούς της SAT, και τους γεμάτους με "φαντάσματα"  διαδρόμους του 12ου Κακουργειοδικείου Κων/πολης...

Ο αρχηγός της μίας εκ των δυο ομάδων SAT που ανέβηκε στα Ίμια, Υποπλοίαρχος (τότε) Ali Türkşen. Στην φωτογραφία αριστερά ο κατηγορούμενος για το σκάνδαλο Poyrazkoy Türkşen εξέρχεται δικαστηρίου στην Κων/πολη (2010)- στα δεξιά πλάνα από το γνωστό βίντεο του 1996, με την επιστροφή των Τούρκων βατραχαθρώπων στο λιμανάκι του Gumusluk.
Δυστυχώς δεν πρόκειται για  μεμονωμένα περιστατικα δημοσίευσης ανακριβών πληροφοριών.

Πρόκειται για απαράδεκτη καπηλεία του πατριωτικού αισθήματος της Ελληνικής κοινής γνώμης. Αποτελεί Ύβρι προς τους πεσόντες αξιωματικούς μας και συνάμα προσφορά μέγιστης υπηρεσίας σε όσους θέλουν να αποπροσανατολίσουν από τα πραγματικά γεγονότα. Γνώμη μας είναι πως οι εν λόγω ιστορίες έπαιξαν επίσης το ρόλο "βαλβίδας εκτόνωσης", αμβλύνοντας τις αρνητικές εντυπώσεις της αχαρακτήριστης  στάσης της τότε πολιτικής (και μέρους της στρατιωτικής) ηγεσίας που οδήγησε στον τραγικό χαμό τριών άξιων αξιωματικών του ΠΝ και σε απώλεια εθνικού εδάφους.

Η άποψη που θέλει τους Τούρκους των Ιμίων να δολοφονούνται ένας-ένας από δικές μας υπηρεσίες είναι σήμερα ευρύτατα διαδεδομένη, ακόμα και μεταξύ αγαπητών φίλων με ιδιαίτερη ευαισθησία στα Εθνικά θέματα. Οι οποίοι αγκαλιάζουν αυτές τις φήμες από αγάπη γιά τούτη τη χώρα (αρνούμενοι να συνειδητοποιήσουν τι ακριβώς έγινε εκείνο το βράδυ), και όχι φυσικά γιά να αποκτήσουν επισκεψιμότητα και διαφημίσεις..

Η αλήθεια είναι ότι "ο τελευταίος Τούρκος των Ιμίων", όχι μόνο ζεί και βασιλεύει αλλά βρίσκεται στο επίκεντρο σκανδάλων που συγκλονίζουν την γειτονική χώρα.


Επιχείρηση YUNUS-1 : Ίμια, 31-1-1996

Στην επιχείρηση των τουρκικών ειδικών δυνάμεων στα Ίμια (Yunus/Δελφίνι-1) συμμετείχαν δύο δωδεκαμελείς ομάδες βατραχανθρώπων της SAT καθώς και μια υποομάδα των ειδικών δυνάμεων του Γενικού Επιτελείου, γνωστών και ώς Βordo Bereli. H πρώτη ομάδα βατραχανθρώπων ήταν χωρισμένη σε δύο γκρούπ, που αποβιβάστηκαν στα Ίμια με δύο φουσκωτές λέμβους. Η δεύτερη ομάδα SAT, ήταν επίσης χωρισμένη στα δύο, με την πρώτη υποομάδα να βρίσκεται επί της φρεγάτας MEKO και τη δεύτερη σε ε/π S-70A, παρέχοντας υποστήριξη από αέρος. Οι καταδρομείς του Γενικού Επιτελείου επίσης επέβαιναν σε δεύτερο ε/π S-70A.

Συνολικά φαίνεται να συμμετείχαν 24 μέλη SAT και 6 Bordo Bereli.

Όπως αναφέρθηκε, στην επιχείρηση έλαβαν μέρος δυο ελικόπτερα S-70A 28 Βlackhawk. Tα 45 νεοπαραληφθέντα Blackhawk των Τούρκων (1994), διατέθηκαν στo Αεροπορικό Συγκρότημα της Στρατοχωροφυλακής (35) και στην Αεροπορία Στρατού (10). Πέντε από τα τελευταία είχαν διαμόρφωση ειδικών επιχειρήσεων κι άνηκαν στο Ειδικό Αεροπορικό Συγκρότημα (Ozel Hava Grup-ΟΗG), με διοικητική υπαγωγή στην ΑΣ αλλά επιχειρησιακή στη Διοίκηση Ειδικών Δυνάμεων (ΟzKK) του Γενικού Επιτελείου, με τα οποία επιχειρούσαν οι Bordo Bereli και οι SAT-SAS. Τα πληρώματα του OHG, είχαν εκπαιδευτεί και πιστοποιηθεί σε νυχτερινές πτήσεις με τη χρήση Διόπτρας Νυχτερινής Όρασης (NVG). Η διαμόρφωση των πέντε S-70A ειδικών επιχειρήσεων συμπεριελάμβανε φωτισμό πιλοτηρίου συμβατό σε χρήση με NVG, σύστημα δυο εξωτερικών δεξαμενών καυσίμου (Extended Tank System) των 230 γαλονιών, υποσύστημα αιωρήσεων καταστολής υπερύθρου (Hover Infrared Suppressor Subsystem), βαρούλκο ανύψωσης εξωτερικού φορτίου, πρόβλεψη προσαρμογής συλλογών ταχείας καταρρίχησης στις θύρες (Fast Rope), προβολέα προσαρμοσμένος στο σκέλος προσγείωσης, προσαρμογή δύο πολυβόλων PKM 7,62x54R και παλμικό παρεμβολέα υπερύθρων στο κύριο στροφείο.

Τον Ιούλιο του 2012, ο ο συντονιστής της επιχείρησης Yunus-1, Πλωτάρχης ε.α. Ιz Metin παραχώρησε συνέντευξη στην εφημερίδα Hurriyet, προφανώς για να απαντήσει στους ισχυρισμούς που θέλουν την ομάδα των Ιμίων νεκρή. Σύμφωνα με τα όσα είπε ο Μetin και οι 12 καταδρομείς των SAT που αποβιβάστηκαν στην Ίμια είναι ζωντανοί, ενώ οι οι δύο αρχηγοί των δύο λεμβών που επιχείρησαν στα Ίμια, οι Ercan Kireçtepe και Ali Türkşen, είναι επίσης ζωντανοί καθώς συνελήφθησαν για τα σκάνδαλα Poyrazkoy και Balyoz (Βαριοπούλα). Στα δώδεκα ονόματα που αποβιβάστηκαν στη Δ.Ιμια δεν αναφέρει τον θανόντα Zeki Sen, χωρίς να αποκλείεται συμμετοχή του στις υπόλοιπες δύο ομάδες υποστήριξης.

Aς δούμε αναλυτικά ποιοί επιχείρησαν στα Ίμια το βράδυ της 31ης Ιανουαρίου 1996:

Deniz Kıdemli Üsteğmen (Υποπλοίαρχος) Ali Türkşen - Ομαδάρχης

Διετέλεσε Διοικητής της SAT. Τον Απρίλιο του 2009 ξεσπά το σκάνδαλο με τα κρυμμένα πυρομαχικά στο Poyrazkoy (έδρα των SAT/SAS) της Κων/πολης. Πολλοί εκ των συμμετεχόντων στην επιχείρηση Yunus, μετατέθηκαν αργότερα εκεί. Ο Türkşen συλλαμβάνεται με την κατηγορία της συμμετοχής στο Σχέδιο Κλωβός και στο σχέδιο δολοφονίας ναυάρχων, στα ευρύτερα πλαίσια του σκανδάλου Ergenekon. Στη δίκη που ακολούθησε το 2010 αποκάλυψε στοιχεία της επιχείρησης στα Ίμια και προσκόμισε αποδείξεις αγοράς καυσίμου και τροφίμων (ψωμί, τυρί και σοκολάτες) με  έξοδα δικά τους και με την πιστωτική κάρτα του άλλου αρχηγού ομάδας Ercan Kireçtepe ο οποίος παρευρίσκονταν στη δίκη. Συγκατηγορούμενος ήταν άλλο ένα μέλος των δώδεκα SAT που πάτησαν στη Δ.Ίμια, ο Sadettin Doğan. Ο Türkşen κατηγορήθηκε και συνελήφθη ξανά, μαζί με δεκάδες άλλους, τον Φεβρουάριο του 2010 και για την συμμετοχή του στο σκάνδαλο Βαριοπούλα (Balyoz). Ένα μήνα μετά αποφυλακίστηκε.

Κατά την διάρκεια της απολογίας του 12ο Κακουργιοδικείο Κωνσταντινουπόλεως είπε και τα εξής:
"Ο αρχηγός του ΤΠΝ, ναύαρχος Οζντέν Ορνέκ (Özden Örnek), με διέταξε να γράψω σε ένα βιβλιαράκι τα όσα έζησα ως διοικητής της ομάδος που αποβιβάστηκε στο Καρντάκ. Αν διαβάσετε αυτό το βιβλίο θα καταλάβετε γιατί δεν είναι δυνατόν ποτέ ένας από μας να γίνει τρομοκράτης. Στις 30 Ιανουαρίου 1996, στις 21:33, εμείς πληρώσαμε από τη τζέπη μας τη βενζίνη για το φουσκωτό που μας έβγαλε στο Καρντάκ. Το βράδυ εκείνο αγοράσαμε βενζίνη με την πιστωτική κάρτα του Ερτζάν Κιρίτστεπε (Ercan Kireçtepe), που τη στιγμή αυτή βρίσκεται εδώ, ανάμεσά μας. Η απόδειξη από εκείνη τη συναλλαγή είναι εδώ. Όλοι βάλαμε λεφτά από τη τζέπη μας εκείνη τη νύχτα και αγοράσαμε από το παντοπωλείο ψωμί, και τυρί.
Εκείνο το βράδυ, στις 01:40 αποβιβαστήκαμε στη βραχονησίδα. Και σήμερα δικαζόμαστε σ' αυτό το δικαστήριο. Ο τότε αρχηγός του ΠΝ, Ναύαρχος Γκιουβέν Έρκαγια (Güven Erkaya), εκείνο το βράδυ μου τηλεφώνησε και μου είπε: 'Παιδί μου, ακόμα δεν είστε έτοιμοι;' Φυσικά τον πίεζε η Τανσού Τσιλέρ. Εμείς αγοράσαμε βενζίνη με την πιστωτική του Ερτζάν Κιρίτστεπε και έτσι ξεκινήσαμε με το φουσκωτό. Φυσικά, τότε όλοι και τί δεν θα δίνανε για αν είναι στη θέση μας.

Τώρα όμως, δυο από τα άτομα που αποβιβαστήκαμε τις πρωινές ώρες της 31ης Ιανουαρίου 1996 στη βραχονησίδα Καρντάκ και υψώσαμε την τουρκική σημαία, υποστέλλοντας την ελληνική, εγώ και ο Ερτζάν Κιρίτστεπε, δικαζόμαστε σ' αυτήν την αίθουσα. Πως φθάσαμε εδώ δεν γνωρίζω."

Ο Türkşen, κατά την απολογία του, έδειξε στο δικαστήριο την απόδειξη από την πιστωτική με την οποία αγόρασαν βενζίνη αξίας 16 εκατ. 730 χιλιάδων λιρών Τουρκίας.

Deniz Kıdemli Üsteğmen (Υποπλοίαρχος) Ercan Kireçtepe - Ομαδάρχης

Μαζί με τον Ali Turksen κατηγορήθηκε και συνελήφθη για για συμμετοχή στο "Σχέδιο Κλωβός" ("Kafes Eylem Planı") και στο Σχέδιο Δολοφονίας Ναυάρχων ("Amirallere Suikast").

O κατηγορούμενος Kireçtepe προσέρχεται
στο 12ο Κακουργειοδικείο Κων/πολης

Astsubay (Kελευστής) Hakan Çalışkan

Ένας από τους συμμετέχοντες στην ομάδα των βατραχανθρώπων που πάτησε στα Ίμια. Ο Çalışkan πλέον είναι διοργανωτής αθλητικών εκδηλώσεων.

Αριστερά στιγμιότυπο από πρόσφατη αθλητική εκδήλωση - δεξιά το γνωστό βίντεο του 1996 στο Gumusluk.

Kıdemli Başçavuş (Επικελευστής) Sadettin Doğan
Κατηγορήθηκε και συνελήφθη μαζί με τον Ali Turksen.

Οι υπόλοιποι συμμετέχοντες στην επιχείρηση σύμφωνα με τον συντονιστή Iz Metin είναι οι :Salih Çörekçioğlu, Cavit Özmen, Abdullah Arslan, Levin Keten, Lütfü Tokuşoğlu, İbrahim Balçın, Hasan Arap,και Tanel Erena.

1η πτώση ε/π (S-70A) Aksaz, 15-2-1996

Σύμφωνα με αναφορές της εποχής, τον θάνατο βρήκαν οι Bülent Usta ( Deniz Kıdemli Üsteğmen/Υποπλοίαρχος), Ali Ihsan Çakmak (Denız Astsubay Kjdemli Ustçavuş/Αρχικελευστής), Aykut Tetik (Deniz Astsubay Kıdemli Üstçavuş/Αρχικελευστής), Ahmet Toprakkanştıran (Deniz Astsubay Başçavuş/Ανθυπασπιστής), Ahmet Selçuk (Deniz Astsubay).


Οι 9 τραυματίες : Jandarma Pilot Yuzbasi Hakan Gürkan - πιλότος Στρατοχωροφυλακής σύμφωνα με αναφορές της εποχής ( στην πραγματικότητα πρόκειται για αξωματικό των των SAT, ο οποίος με τον βαθμό του Πλωτάρχη (Deniz Binbasi) εμπλέκεται αρκετά χρόνια αργότερα στο σκάνδαλο Ergenekon), Jandarma Pilot Yuzbasi Ali İbanoğlu - Λοχαγός πιλότος Στρατοχωροφυλακής, Dz.Astsb.Üstçavuş Ahmet Çetin - Αρχικελευστής, Dz.Tğm. Mustafa Güzel - Σημαιοφόρος, Dz.Astsb.Başçavuş Ali Faik Akbaydoğan - Ανθυπασπιστής, Dz.Astsb.Üstçavuş Ömer Cinal - Αρχικελευστής, Dz.Astsb.Başçavuş Savaş Gördü - Ανθυπασπιστής, J.Tek.Astsb.Çavuş Hakan Aktaş - Επικελευστής

2o δυστύχημα ε/π (ΑΒ-212), 35νμ ανατολικά Ρόδου, 12-11-1996

Nεκροί ανασύρθηκαν οι : Üsteğmen (Dnz.Pilot) Selçuk Esedoğlu - (Κυβερνήτης) Ανθυποπλοίαρχος, Tevfik Özdemir (Συγκυβερνήτης), Deniz Kıdemli Üsteğmen Kadir Şener - Yποπλοίαρχος, Deniz Sat Komando Başçavuş Ahmet Sezgin - Ανθυπασπιστής

34 σχόλια:

Ανώνυμος 28 Ιανουαρίου 2013 - 9:01:00 μ.μ. EET  

Eκπληκτος!!!

Ο Αλάσκας.

Αποστόλης 28 Ιανουαρίου 2013 - 9:22:00 μ.μ. EET  

Τα σέβη μου, μπράβο παιδιά!

Ανώνυμος 28 Ιανουαρίου 2013 - 10:33:00 μ.μ. EET  

Ευχαριστούμε για το εξαιρετικό άρθρο. Καιρός ηταν να ξεκαθαρίσει αυτό το θέμα

Ανώνυμος 28 Ιανουαρίου 2013 - 11:02:00 μ.μ. EET  

Συγχαρητήρια!

Ανώνυμος 28 Ιανουαρίου 2013 - 11:02:00 μ.μ. EET  

Ρε παιδιά..θα στείλετε ΟΑΕΔ Χαρδατρέλλα και λοιπούς με αυτά που γράφετε.


Υ.Γ: Σε ότι αφορά τις απώλειες τους,Burn motherfuckers!

http://www.youtube.com/watch?v=pfWIKf0IfgA

Προβοκάτωρ

Ανώνυμος 28 Ιανουαρίου 2013 - 11:28:00 μ.μ. EET  

Συγχαρητήρια!

Φτωχός και μόνος κάου - μπόυ 28 Ιανουαρίου 2013 - 11:36:00 μ.μ. EET  

Έτοιμος ήμουν πριν δυο μέρες να ρωτήσω σχετικά με το θέμα του "τελευταίου των Ιμίων" και του (περίεργου πάντως σε κάθε περίπτωση) θανάτου του. Υπέθεσα ωστόσο ότι θα υπάρξει κάποια ανάρτηση εδώ ή στο strategy και...δικαιώθηκα. Εξαιρετική δουλειά, βάζει τα πράγματα στη θέση τους

Μια μόνο απορία: έχουν μείνει έμπειροι αξιωματικοί στους γείτονες; Ή έχουν μετατρέψει στρατόπεδα ολόκληρα σε στρατιωτικές φυλακές; Πώς και δεν έχουν κάνει ακόμα πραξικόπημα και επιτρέπουν σε έναν ισλαμιστή να γκρεμίζει λίγο λίγο το οικοδόμημα του Κεμάλ και να σέρνει στη φυλακή όλο το στρατό; Μυστήριο...

Ανώνυμος 28 Ιανουαρίου 2013 - 11:47:00 μ.μ. EET  

Με προβληματίζει η πτώση του ΑΒ-212 ανοικτά της Ρόδου,καθότι η ημερομηνία είναι πολύ κοντά σε αυτή της κατάρριψης του F-16D των Τσιτσεκλί-Ερντογάν απο τον τότε Υποσμηναγό Γρίβα με το Μirage 2000(8-10-1996).Λαμβάνω υπόψιν επίσης οτι την ίδια χρονιά έλαβαν χώρα οι εν ψυχρώ δολοφονίες των αείμνηστων Τ.Ισαάκ και Σ.Σολωμού,θα μπορούσαμε κάλλιστα να τη χαρακτηρίσουμε μια χρονιά υψηλότατης έντασης,όπου απο τη κρίση των Ιμίων έως και τις δυο δολοφονίες η Ελλάδα δεν είχε απαντήσει δυναμικά.Δεν ισχυρίζομαι οτι η αλληλουχία των γεγονότων αποτελεί απτή απόδειξη,απλά μου έθεσε αυτούς τους προβληματισμούς.Μη βαράτε οι διαφωνώντες!

Μέντωρ

enkripto 28 Ιανουαρίου 2013 - 11:47:00 μ.μ. EET  

(....)

http://strategyreports.wordpress.com/2013/01/25/%ce%b5%cf%80%cf%84%ce%ac-%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%bf%ce%bb%ce%b9%ce%ba%ce%ac-%ce%bf%ce%b9-%ce%b1%cf%80%cf%8c%cf%80%ce%b5%ce%b9%cf%81%ce%b5%cf%82-%ce%b4%ce%bf%ce%bb%ce%bf%cf%86%ce%bf%ce%bd%ce%af%ce%b1/

Mithridates 29 Ιανουαρίου 2013 - 2:04:00 π.μ. EET  

@ Mέντωρα

Τι σε προβληματίζει όταν τα γεγονότα που αναφέρεις τα χωρίζει πάνω από ένας μήνας; Tο 1ο περιστατικό έγινε λίγες μέρες μετά την άσκηση Νικηφόρος-Τοξότης, δες εδώ:

http://www.enkripto.com/2009/07/8-1996.html

Το ΑΒ-212 (οργανικό Ε/Π) της Φ/Γ Βάρβαρος έπεσε σε ΝΑΤΟϊκή άσκηση καθ' οδόν προς την Ιταλία και την επιχείρηση Ε/Δ συντόνιζε ο τότε Κυβερνήτης της Φ/Γ Αδρίας ενώ τα πτώματα ανέσυρε από την θάλασσα Αμερικανικό Ε/Π...

HBS 29 Ιανουαρίου 2013 - 9:26:00 π.μ. EET  

Πολλά ΜΠΡΑΒΟ στο "εν κρυπτώ", υπέροχη δουλειά όπως πάντα. Μια προσθήκη θα έκανα μόνο (από την απολογία του Ali Türkşen στη δίκη της υπόθεσης όπλων Poyrazköy τον Ιούλη του 2010) η οποία φωτίζει και άλλη μια ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΗ παράμετρο της νύχτας εκείνης: "Δεν λυπάμαι που τώρα με κατηγορούν, πιστεύω πως θα αθωωθούμε. Μονάχα οι οικογένειες μας ταλαιπωρούνται. Συμμετείχα σε δυο σημαντικές αποστολές -η πρώτη ήταν η εισβολή στο πλοίο Lucky-s το οποίο ήταν φορτωμένο με 14 τόνους ναρκωτικών και η δεύτερη ήταν η επιχείρηση Κardak όπου ήμουν ο επικεφαλής της ομάδας. ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ επιχειρήσεις ΔΕΝ χρησιμοποιήσαμε ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΦΑΙΡΑ.»

* Προσπαθώ να ανακτήσω ένα σκαναρισμένο δισέλιδο των πρακτικών της δίκης εκείνης από την απολογία του Türkşen που είχε κυκλοφορήσει για λίγο(;) στο διαδίκτυο το καλοκαίρι του 2010. Αν κάποιος το έχει ας ειδοποιήσει

Marines575 29 Ιανουαρίου 2013 - 9:27:00 π.μ. EET  

Τι πράγματα είναι αυτά που γράφεται??? Δεν ντρέπεστε λίγο!!! Τώρα τι θα κάνουν οι συνομοσιολόγοι και οι π@@@@@λόγοι της τηλεόρασης και του διαδυκτίου??? Κλέφτες θα γίνουν? Εδώ τόσα χρόνια μας ζαλίζανε τον έρωτα για την εκδίκηση και για τον "τελευταίο των ιμίων" και αρκετός κόσμος τους πίστευε!!! Δεν μπορώ να καταλάβω όμως κάτι, αυτή την παραμύθα ποιός και γιατί την άρχισε? Σε τι οφελεί? Τους τα έσκασε κάποιος χοντρά για να πουλήσουν αυτό το παραμύθι? Το άρθρο είναι πάρα πολύ καλό και βάζει τα πράγματα στην θέση τους μιά και καλή. Βάζει και στον κάλαθο των αχρήστων όλους αυτούς που πουλάγανε ψέματα εδώ και τόσα χρόνια. Και θα συμφωνήσω με τον προβοκάτωρ για τις απώλειες των τούρκων με όποιο τρόπο έχουν αυτές προκληθεί. I don't give a shit!!!

Ανώνυμος 29 Ιανουαρίου 2013 - 9:52:00 π.μ. EET  

Ουδέποτε πέθανε τούρκος αξκος απο ελληνικό χέρι απο το 74 και μετά.
Υπάρχουν άπλετα τουρκικά.

Εκτός απο πτώσεις ε/π υπάρχουν περιστατικά με εκρηκτικά, μαχαιρώματα, βολές ελ σκοπευτή σε άσκηση προς τα ... πίσω!, κτλ.

Οι τούρκοι ΕΔ ήταν είναι και θα είναι μπλεγμένοι στον υπόκοσμο -όπως πρόσφατα και αρκετοί δικοί μας του λιμενικού. Σε μια χώρα όπως η τουρκία που υπάρχει παντελώς ανομία δεν θα πρέπει να μας παραξενεύει.

Στην ελλάδα περιοδικά για 13χρονους, εφημερίδες για νοσταλγούς της χούντας και διαλέξεις υπέρ του χίμλερ διατήρησαν και διατηρούν διάφορες μυθοπλασίες περί εισβολών, δολοφονιών κτλ αγνοώντας οτι έτσι καταστρέφουν το εθνικό αίσθημα.

Επιχειρήσεις που πραγματοποιήθηκαν στα κρυφά ή φανερά έχουν βγάλει άθελα τους τόμους ποπάυ, μίκυ μάους και σούπερ κατερίνα στα περίπτερα. Όσο υπάρχουν χαζοί που τα αγοράζουν θα ακούμε διάφορα.

Να γελάσουμε και λίγο: το 97-8, δεν θυμάμαι, στην Ηγουμενίτσα πέφτει στη θάλασσα αμάξι με κόσμο. Το λιμενικό κάθεται και κοιτά - ειδικά οι τύποι με τις αμερικάνικες παραλλαγές. Πέφτει μέσα στη θάλασσα ένας αλβανός εργάτης και τους βγάζει. Την επόμενη πρωτοσέλιδο εφημερίδας είχε ΟΥΚάδες να βγάζουν το κόσμο...
Άλλο περιοδικό της εποχής είχε τα ΕΤΑ να μπαίνουν βαθιά στα σκόπια. Ταξιτζής πια ο "εισβάλον" πρώην κατασρομέας μου παραδέχτηκε, οτι μπήκαν 100 μέτρα για να μην φαίνονται απο το ελληνικό φυλάκιο για να κάνει άνετα την ανάγκη του, κατα την διάρκεια μιας κούρσας απο τα κτελ στο κέντρο.
Και πόσα άλλα έχω ακούσει ειδικά για τα ίμια... αυτά τα αεροδρόμια είχαν πιο πολύ στρατό έτοιμο για αθήνα απο τον κινεζικό σε επιστράτευση.
Σκεφτείτε να γίνει και πόλεμος...

μηδενιστής

Ανώνυμος 29 Ιανουαρίου 2013 - 10:09:00 π.μ. EET  

Επιτέλους ένα σοβαρό άρθρο που ξεκαθαρίζει το θέμα, εύγε και ευχαριστούμε.

Τόλης Β

Ανώνυμος 29 Ιανουαρίου 2013 - 10:13:00 π.μ. EET  

@Mithridates

Σε ευχαριστώ για τη διευκρίνιση.Μου λύνεις μια μεγάλη απορία.

Μέντωρ

Μanolis 29 Ιανουαρίου 2013 - 11:29:00 π.μ. EET  

Eξαιρετικό άρθρο. Θα σταθω λιγο στο αποσπασμα: "αγόρασαν βενζίνη αξίας 16 εκατομυριων 730 χιλιάδων λιρών Τουρκίας"!!! Τουρκια της δεκαετιας του ΄90, με πληθωρισμο 1000% (!) φτωχεια (μεχρι και σημερα) για τους πολλους και το ΔΝΤ στην πορτα τους. Παρ'ολα αυτα , οχι μονο καλα εξοπλισμενες ΕΔ και ειδικες δυναμεις (ο εξοπλισμος του S-70A 28 Βlackhawk ειδ. επιχειρησεων, ακομη και τωρα στα ονειρα των δικων μας ειναι...), αλλα και τσαγανο και βουληση να κανουν "πολιτικη" μ'αυτα ειχαν...

Άσχετο 29 Ιανουαρίου 2013 - 12:16:00 μ.μ. EET  

Η πεζή πραγματικότητα προφανώς δεν πουλάει. Όλοι εκείνοι που (επαγγελματικά) μας "ενημερώνουν" τόσα χρόνια για τη νεκρή "ομάδα καρντάκ" και τους συνεχείς "τελευταίους των Ιμίων" θα βγουν να ζητήσουν από τον κόσμο ένα συγνώμη ή να παραδεχθούν ότι έλεγαν ανοησίες;

Το τραγικό δεν είναι αυτό, τραγικότερο είναι ότι όλοι εκείνοι οι θιασώτες των συνομωσιολογικών σεναρίων έχουν απείρως μεγαλύτερη δημοτικότητα και επιρροή στη διαμόρφωση "κοινής γνώμης" σε σχέση με παρόμοια άρθρα που τους καταρρίπτουν τα σενάρια.

Βάσει των σεναρίων αυτών η "ομάδα καρντάκ" εξολοθρεύτηκε για να τους κλείσουν το στόμια επειδή γνώριζαν την αιτία πτώσης του ΠΝ21, επειδή δηλαδή το κατέρριψαν οι Τούρκοι, με ή χωρίς διαταγή. Όμως 17 χρόνια μετά αν εξακολουθούν, όπως φαίνεται κι αποδεικνύεται, πως κάποιοι ζουν, τότε μαζί με την ανοησία περί εξολόθρευσης της "ομάδας καρντάκ" πάει περίπατο και το σενάριο κατάρριψης του ΠΝ21!

Τα συνομωσιολογικά σενάρια όμως δεν πεθαίνουν ποτέ, κάτι σαν τους "τελευταίους των Ιμίων", έτσι έχω την εντύπωση ότι από εδώ και πέρα θα φουντώσει εκείνη η παραλλαγή των σεναρίων που ήθελε η αιτία πτώσης του ΠΝ21 να είναι τα φίλια πυρά!

Μanolis 29 Ιανουαρίου 2013 - 2:07:00 μ.μ. EET  

"...θα βγουν να ζητήσουν από τον κόσμο ένα συγνώμη ή να παραδεχθούν ότι έλεγαν ανοησίες;"
Τι λετε παιδια? Εδω βγηκε ο εκλεγμενος βουλευτης Aνατολάκης και εκανε επερωτηση στη βουλη εαν μας ψεκαζουν διερχομενα αεροπλανα και τι κανει η ΠΑ γι'αυτο - και το εννοουσε...Θα βγουν να τα παρουν πισω για τους τουρκους των Ιμιων? θα βγουν ολα τα ΜΜΕ να παρουν πισω ολες τις (οικονομικες και αλλες)ΒΛΑΚΕΙΕΣ που μας ταιζουν , εδω και χρονια , επειδη εφτασε η χωρα στη χρεωκοπια? Τελικα , η πολυτιμη κατακτηση του να λες τη γνωμη σου επι παντος επιστητου ελευθερα, στη χωρα μας εχει γινει καταρα...

Ανώνυμος 29 Ιανουαρίου 2013 - 2:30:00 μ.μ. EET  

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΑΡΓΗΣΑΤΕ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ !!!!!!!!!!!

Ανώνυμος 29 Ιανουαρίου 2013 - 6:10:00 μ.μ. EET  

Παιδιά, δείτε αυτό:
http://kostasxan.blogspot.gr/2013/01/blog-post_8508.html?m=1

τι παίζει;

Μanolis 29 Ιανουαρίου 2013 - 8:24:00 μ.μ. EET  

Ανωνυμε 29 Ιανουαρίου 2013 - 6:10:00 μ.μ. EET
Σου προτεινω φιλικα τα εξης:
1.Ξαναδιαβαζεις το ανωτερω ποστ του ενκρυπτω.
2.Ξαναδιαβαζεις το λινκ που προτεινεις.
3.Εαν οντως δεν μπορεις να ξεχωρισεις το μυθο απο την αληθεια, να το κοιταξεις, μην το αφησεις.

Άσχετο 29 Ιανουαρίου 2013 - 10:15:00 μ.μ. EET  

@29 Ιανουαρίου 2013 - 9:52:00

Ουδέποτε πέθανε τούρκος αξκος απο ελληνικό χέρι απο το 74 και μετά.

Yπολοχαγός σου κάνει;

@29 Ιανουαρίου 2013 - 6:10:00

Ο κόσμος είναι άπιστος, εκτός από λεπτομερέστατες περιγραφές που περιλαμβάνουν διαλόγους, σκέψεις και γκριμάτσες θέλει και φωτογραφίες. Τι να πεις, πολύ καχυποψία, τόσος κόπος να περιγράψεις τον ιδρώτα, τα φτηνά γυαλιά, τα χαμόγελα...

enkripto 29 Ιανουαρίου 2013 - 10:48:00 μ.μ. EET  

@ μηδενιστή

Στις 19.12.1986 (ποταμός Έβρος), ο υπολοχαγός Hakan Turkyilmaz εισέπραξε μια ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΗ 7.62 στο δόξα πατρί. Η σύντομη μάχη είναι ευρύτερα γνωστή ως "επεισόδιο Καραγώγου".

http://i.imgur.com/gYi6nMH.jpg


Ίσως αποτελέσει το θέμα επόμενης ανάρτησης...

Ανώνυμος 29 Ιανουαρίου 2013 - 11:52:00 μ.μ. EET  

Εσείς τα γράφετε, κάποιοι άλλοι συνεχίζουν απτόητοι

Φτωχός και μόνος κάου - μπόυ 30 Ιανουαρίου 2013 - 1:46:00 π.μ. EET  

@εν κρυπτώ
Τέλοσπάντων...πολλά λόγια πια αυτοί οι ισραηλινοί. 72 ώρες ζήσαμε και μεις με 4Β και καμιά κονσέρβα καβάντζα (πάντα πρέπει να έχεις 2 ζαμπονάκια για ώρα ανάγκης. Από νερό υπάρχει συχνά πρόβλημα αλλά υπάρχει και η χαλαζόνη. Ο καφές ήταν το θέμα. Σλιπιγκ μπαγκ έχουμε όλοι και ποτέ δεν κατάλαβα γιατί απαγόρευαν τη χρήση του. Μας έτρωγε το αντίσκηνο και η κουβέρτα (ενίοτε και βρεγμένη). Όλα αλλάζουν βέβαια αν έχεις το Μ113 μαζί: μπιτόνια νερό, κιβώτια με 4Β, άνεση, έπαιρνες και έναν ύπνο σtη διαδρομή μέσα σε τραντάγματα, μουγκρητά του κινητήρα και το σφύριγμα του ασύρματου (δεν επιτρεπόταν να τον γυρίσουμε σε squelch)
Πιστεύω ότι αν δεν έχουν έκτοτε διαλυθεί τα πάντα ο ΕΣ μπορεί να βγάλει μια επιστράτευση. Έβγαλα Παρμενίωνα σε μονάδα ΚΕΝ με μόνιμο προσωπικό 40-50 άτομα που ετοίμασαν τα πάντα για εκατοντάδες εφέδρους σε ελάχιστο χρόνο Στα υλικά πάσχουμε αλλά και οι απέναντι δεν είναι και οι..Klingons

Ανώνυμος 30 Ιανουαρίου 2013 - 9:24:00 π.μ. EET  

Ξέρω για το επεισόδιο -δεν εκφράστηκα καλά- να το διορθώσω:

"Ουδέποτε πέθανε τούρκος αξκος απο ελληνικό χέρι απο το 74 και μετά σε επιχειρήσεις εντός της τουρκικής επικράτειας."

μηδενιστής

Φτωχός και μόνος κάου - μπόυ 30 Ιανουαρίου 2013 - 2:09:00 μ.μ. EET  

Ωχ, σε λάθος σημείο έγραψα την ανάρτηση. Κανονικά ήταν για εδώ:http://www.enkripto.com/2013/01/blog-post_913.html

Ανώνυμος 30 Ιανουαρίου 2013 - 3:55:00 μ.μ. EET  

καουμπόυ καλησπέρα, συγνώμη, αλλά γελάω καλοπροαίρετα για το "Ωχ...", διότι από τη βιασύνη σου να γράψεις περί Ισραήλ το έγραψες σε λάθος σημείο. Δεν παύει όμως να έχει την αξία του διότι μας διαφωτίζεις σε πολλά περί επιστρατεύσεων.

Γιάννης

Ανώνυμος 30 Ιανουαρίου 2013 - 9:43:00 μ.μ. EET  

Επιμένουν να λένε ότι τους καθάρισαν όλους, κάποιοι για να μην μιλήσουν κι άλλοι από εκδίκηση! Ικανότατοι όλοι τους πάντως, σε μια επιχείρηση ΑΣΤΡΑΠΗ ...17 (δεκαεπτά) χρόνων!!!

αχαχαχα

TED 31 Ιανουαρίου 2013 - 11:06:00 π.μ. EET  

Αντιπλοίαρχος Καραθανάσης Χριστόδουλος
Αντιπλοίαρχος Βλαχάκος Παναγιώτης
Σημαιοφόρος Γιαλοψός Έκτωρ

ΠΑΡΟΝΤΕΣ !

Ανώνυμος 31 Ιανουαρίου 2013 - 10:13:00 μ.μ. EET  

Μπραβο !
Εισαι η μονη (?) ελπιδα να μαθουμε τι συνεβει ανοικτα της Ροδου κατα τη διαρκεια ασκησης του Τ.Κ. πριν απο καμια 10αρια χρονια, ισως κ παραπανω.
Ακουστηκε για αστοχη βολη τορπιλης απο υ/β σε καταδυση αλλα και αλλα πολλα.
Θα ηταν ευχης εργον να μας διαφωτησετε αν ειναι δυνατον και επ'αυτου.
Ευχαριστω και παλι συγχαρητηρια.

Unknown 3 Φεβρουαρίου 2013 - 11:21:00 π.μ. EET  

Για να δούμε, πότε θα κλεισει και αυτή η ιστορία

http://news247.gr/eidiseis/koinonia/aderfos_sygkyvernhth_tourkoi_katadromeis_katerripsan_to_elikoptero_sta_imia.2112933.html

ΕτΑ 8 Φεβρουαρίου 2013 - 10:10:00 μ.μ. EET  

@31 Ιανουαρίου 2013 - 10:13:00


news.in.gr/greece/article/?aid=285440

Μanolis 27 Φεβρουαρίου 2013 - 8:49:00 π.μ. EET  

Oριστε και το κερασακι:
"Νέο βιβλίο αναμένεται να κυκλοφορήσει ο Θεόδωρος Πάγκαλος, όπως αποκάλυψε σήμερα (χθες) ο ίδιος στο twitter.
Το περιεχόμενό του, σύμφωνα με τον πρώην υπουργό, θα είναι τα ΙΜΙΑ, ο Οτσαλάν και οι S-300, υπό τον γενικό τίτλο
«Παλεύοντας για την ειρήνη»".

Γιατι κατι μου λεει οτι ο Αντιπλοίαρχος Καραθανάσης Χριστόδουλος, ο Αντιπλοίαρχος και ο Βλαχάκος Παναγιώτης
και ο Σημαιοφόρος Γιαλοψός Έκτωρας , θα ειναι στο βιβλιο αυτο αποντες?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
“Κι αν είναι κ’ έρθουνε χρόνια δίσεχτα, πέσουν καιροί οργισμένοι, κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα, για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια, μη φοβηθείς το χαλασμό.

Φωτιά! Τσεκούρι! Τράβα!, ξεσπέρμεψέ το, χέρσωσε το περιβόλι, κόφτο, και χτίσε κάστρο απάνω του και ταμπουρώσου μέσα, για πάλεμα, για μάτωμα, για την καινούργια γέννα, π’ όλο την περιμένουμε κι όλο κινάει για νάρθει, κι’ όλο συντρίμμι χάνεται στο γύρισμα των κύκλων!..

Φτάνει μια ιδέα να στο πει, μια ιδέα να στο προστάξει,κορώνα ιδέα , ιδέα σπαθί, που θα είναι απάνου απ’ όλα!"

Κωστής Παλαμάς
«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι·

θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία»


Α.Κάλβος
«Τι θα πει ραγιάς; Ραγιάς είναι εκείνος που τρέμει από τον φόβο τον Τούρκο, που είναι σκλάβος του φόβου του, που θέλει να ζήσει όπως και να είναι. Που κάνει τον ψόφιο κοριό για να μην τον πατήσει κάποιος. Την ραγιαδοσύνη του την ονομάζει αναγκαία φρονιμάδα».

Ίωνας Δραγούμης

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP