H συνεργασία THK-Πακιστανικής Αεροπορίας μέσα από την συνέντευξη Πακιστανού χειριστή

Σάββατο, 24 Νοεμβρίου 2012

Anatolian Eagle 2006
Έχουμε γράψει κατα καιρούς κάποια πράγματα για την εκτενέστατη στρατιωτική συνεργασία Πακιστάν-Τουρκίας (1). Τελευταία αφορμή στάθηκε η τυχαία ανακάλυψη πτέρυγας τουρκικού T-37 που ξεβράστηκε στην Μυτιλήνη - αποτέλεσμα συντριβής κατά την οποία φονεύθηκε ο Πακιστανός Επισμηναγός Μασούντ Χουσάιν Τσαχάρ (2), τον περασμένο Ιανουάριο.  Μια διαφορετική διάσταση στην συνεργασία ΤΗΚ-Πακιστανικής αεροπορίας έρχεται να δώσει η συνέντευξη Πακιστανού χειριστή σε ιστοχώρο αεροπορικού περιεχομένου της ασιατικής χώρας. Σύμφωνα με τον ίδιο, κατά την διάρκεια της παραμονής του στην γείτονα, πετούσε από την αεροπορική βάση Παλαιοκάστρου (Balikesir) έδρα των 192 και 191 Filo. Oι συγκεκριμένες μοίρες επιφορτίζονται με το μεγαλύτερο μέρος των "εκπαιδευτικών πτήσεων" στο Αιγαίο, στις οποίες δεν αποκλείεται να συμμετείχε και ο Πακιστανός φίλος μας. Να θυμίσουμε ότι ο Μουσταφά Γιλντιρίμ (Ρόδος 8/2/95), ο Ναίλ Ερντογάν (Χίος 8/10/96), αλλά και ο ατζαμής Χαλίλ Ιμπραίμ Οζντεμίρ (Κάρπαθος 23/5/06) που συγκρούστηκε με το α/φ του Σμηναγού Ηλιάκη, ανήκαν στην 192 Μοίρα..Φήμες ήθελαν την συμμετοχή και άλλων χειριστών ξένων εθνικοτήτων σε τέτοιες πτήσεις στο παρελθόν. Η παρουσία Τούρκων ιπταμένων στο Πακιστάν έχει επίσης καταγραφεί, πολλές φορές με όχι πολύ κολακευτικά σχόλια...(3)

Ας περάσουμε στην εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συνέντευξη:

Ερ: Τι γυρεύει ένας Πακιστανός χειριστής F-16 στην Τουρκία;

Απ: Η PAF και η ΤΗΚ διατηρούν ένα πρόγραμμα ανταλαγής πιλότων, εδρεωμένο εδώ και δεκαετίες, σύμφωνα με το οποίο  δυο Πακιστάνοί πιλότοι βρίσκονται στην Τουρκία και δύο Τούρκοι πιλότοι, στο Πακιστάν, επι μονίμου βάσεως. Από την στιγμή που οι δύο αεροπορίες έχουν στις τάξεις τους δυο κοινούς τύπους - εκπαιδευτικά Τ-37 και μαχητικά F-16- ανταλλάσουν πιλότους των συγκεκριμένων αεροσκαφών. Οπότε, αυτή την στγμή έχουμε ένα Πακιστανό πιλότο που πετά με Τ-37 της ΤΗΚ, ακόμα έναν Πακιστανό πιλότο που πετά F-16 στην Τουρκία και αντιστοίχως δυο Τούρκους που πετάνε T-37 και F-16 στο Πακιστάν.

Ερ: Πόσο διαρκεί η τοποθέτηση του κάθε πιλότου;

Απ: Ο μέσος όρος παραμονής είναι 2 χρόνια, αλλά μπορεί να αυξηθεί ή να μειώθεί ανάλογως, από διάφορους παράγοντες (σημ μτφ: όπως η βουτιά ανοιχτά της Μυτιλήνης να προσθέσουμε εμείς..)
Eρ: Με βάση ποια κριτήρια επιλέγει η PAF πιλότους για τοποθέτηση σε τουρκικές μοίρες F-16;

Απ: H επιλογή γίνεται αυστηρά βάση ικανοτήτων. Αξιολογούν την πορεία σου από την Ακαδημία (σημ μτφ: το Πακιστανικό αντίστοιχο της Σχολής Ικάρων) και η τελική αναφορά παραδίδεται από τον Μοίραρχο σου. Oι προυποθέσεις που θέτει η ΤΗΚ είναι να έχει ο πιλότος ένα μίνιμουμ 250 ωρών στον τύπο, πρίν παρουσιαστεί στις τουρκικές μοίρες F-16.

O Επισμηναγός Μασούντ Χουσάιν στο κόκπιτ τουρκικού Τ-37 

Eρ: Mε ποιά κριτήτια επιλέγει η PAF πιλότους για τις δικές της μοίρες F-16;

Απ: Ο χειριστής πρέπει να έχει εξαιρετικό ιστορικό και ένα μίνιμουμ 500 ωρών, σε F-7 ή σε Mirage. Επιπλέον πρέπει να έχει την κατάλληλη συμπεριφορά και την ικανότητα μάθησης και εφαρμογής των διδαγμάτων του. Το F-16 δεν είναι ένα εύκολο α/φ. Συνήθως οι περισσότεροι χειριστές μεταπηδούν από τα F-7 στα Μirage πριν καταλήξουν στο F-16. Στην πορεία "κόβονται" οι λιγότερο ικανοί χειριστές.

Ερ: Ποια πορεία ακολούθησες εσύ;

Απ: Πήγα κατευθείαν στο F-16 μετά από 450 ώρες στο F-7P.

Ερ: Σε ποιά μοίρα F-16 ανήκες πρίν την τοποθέτηση σου στην Τουρκία;

Απ: Στην 9η Μοίρα “Griffins”

Παρόντες στην τελετή για τον θανόντα Πακιστανό χειριστή στην α/β Σμύρνης ήταν: o Τούρκος Α/ΓΕΑ Μεχμέτ Ερτέμ, ο διοικητής της Στρατιάς Αιγαίου, ο διοικητής της βάσης και άπαντες οι αξιωματικοί, ένδειξη της υψηλής σημασίας που δίνουν στην συνεργασία αυτή οι γείτονες.
  
Ερ: Σε ποιές τουρκικές μοίρες τοποθετήθηκες;

Απ: Έχω πετάξει από διαφορετικές τουρκικές βάσεις, με διαφορετικές μοίρες F-16, σε διαφορετικούς τύπους F-16 - όλα εξαρτώνται από την εκπαίδευση που λαμβάνεις την δεδομένη στιγμή. Υπηρέτησα σε δύο αεροπορικές βάσεις - Μερζιφόν και Παλαιόκαστρο (Balikesir)

Ερ: Με ποιων Block F-16 πέταξες στην Τουρκία;

Απ: Έχω πετάξει και με τους τρείς τύπους F-16 σε υπηρεσία με την ΤΗΚ - Block30,40 και 50. Είμαι ο δεύτερος Πακιστανός πιλότος που πέταξε με Block 50, καθώς οι Τούρκοι δεν μας έδιναν πρόσβαση στο Block 50, μέχρι προσφάτως.

Eρ: Για ποιό λόγο;

Aπ: Λόγω αμερικανικών περιορισμών. Όμως όταν οι αμερικανικές κυρώσεις ήρθησαν και ξεκίνησαν συνομιλίες για την αγορά F-16 Block 52 για την Πακιστανική Αεροπορία, δεν υπήρχε πλεόν θέμα καθώς θα πετούσαμε σύντομα με πιο προηγμένη έκδοση F-16 σε σχέση με τα Τούρκικα Block50. Τότε οι Αμερικανοί επέτρεψαν στους Τούρκους να μας δώσουν πρόσβαση στo Block50. Οι Τούρκοι έχουν επιδείξει εξαιρετικό πνεύμα συνεργασίας με την Πακιστανική Αεροπορία.

 Ερ: Τι είδους εκπαίδευση έκανες με τα Τουρκικά F-16;

Aπ: Εκπαιδευτήκαμε σε όλους τους τύπους αποστολών, μιας και οι περισσότερες τουρκικές μοίρες είναι multi-role. Πάντως το κυριότερο αντικείμενο ήταν ή εναέρια μάχη σε αμυντικό ρόλο (DACT)

 Ερ: Περάσατε εκπαίδευση BVR; (σημ μτφ : beyong visual range - εννοεί εκπαίδευση σε βλήματα BVR)

 Aπ: Nαί.

 Eρ: Με τι βλήμα BVR;

 Απ: AIM-120 AMRAAM “Charlie”.

Ερ:Ποιές είναι οι διαφορές στην εκπαιδευτική μεθοδολογία μεταξύ ΤΗΚ και Πακιστανικής Αεροπορίας;

Aπ: Υπάρχουν σημαντικές διαφορές. Η ΤΗΚ ακολουθεί το εκπαιδευτικό πρόγραμμα των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ, όπου τα πάντα είναι γραμμένα με λεπτομέρειες και πρέπει να ακολουθήσεις συγκεκριμένες διαδικασίες. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό καθώς αυτές οι διαδικασίες βασίζονται σε εμπειρίες. Κατέληξαν σε αυτές μετά από την εμπειρία τους στην αεροπορική μάχη στον Πόλεμο του Βιετνάμ. Όμως το αρνητικό στοιχείο είναι ότι δένονται υπερβολικά με τους κανόνες και τις διαδικασίες και γίνονται προβλέψιμοι. Στην Πακιστανική Αεροπορία, οι χειριστές έχουν περισσότερη ευχέρεια για να καταλήξουν σε δικές τους λύσεις. Η δική μας εκπαιδευτική λογική είναι πιο κοντά σε αυτή του Ισραηλινών παρά του ΝΑΤΟ. Πετάμε περισσότερο “seat of the pants” και είμαστε υποχρεωμένοι να είμαστε περισσότερο δημιουργικοί.

Eρ: Έχεις λάβει μέρος σε κάποια άσκηση Anatolian Eagle;

Απ: Η Πακιστανική Αεροπορία λαμβάνει μέρος στις ασκήσεις Anatolian Eagle από το 2004. Έχω λάβει μέρος σε 3 τέτοιες ασκήσεις - μία εθνική(σημ μτφ:χωρίς συμμετοχή ξένων αεροποριών) και δύο διεθνείς.

Ερ: Ποιά είναι η διαφορά μεταξύ της διεθνούς και της εθνικής άσκησης;

Απ: Η ΤΗΚ διεξάγει ετήσεις ασκήσεις Αnatolian Eagle - η μία είναι εθνική, μόνο για την ΤΗΚ,και η άλλη διεθνής με φιλικές πολεμικές αεροπορίες. Η ΤΗΚ έχει τιμήσει την Πακιστανική Αεροπορία με το να επιτρέπει χειριστές να πετάνε στην εθνική άσκηση, υπο Τουρκικές διαταγές και με Τουρκικά σήματα και στολές. Αυτή είναι μια μοναδική τιμητική πράξη που κάνουν μόνο σε Πακιστανούς χειριστές. Οι Πακιστανοί χειριστές του προγράμματος ανταλλαγής πετάνε επίσης στην διεθνή άσκηση. Έτσι, μπορεί να έχεις 6 Πακιστανούς επισκέπτες-χειριστές να πετάνε τα Πακιστανικά τους F-16 και έναν Πακιστανό χειριστή του προγράμματος ανταλλαγής να πετάει με τους Τούρκους και τα δικά τους F-16.

Ερ: Κάποια ξεχωριστή ανάμνηση που θές να μοιραστείς μαζί μας;

Απ: Θυμάμαι μια περίπτωση – σε μια διεθνή άσκηση Anatolian Eagle - Πακιστανοί πιλότοι βρέθηκαν αντιμέτωποι με Typhoon της RAF, ένα επιβλητικό αεροσκάφος. Έγιναν τρία set-up, και στα τρία, καταρρίψαμε τα Typhoon. Οι Βρετανοί πιλότοι σοκαρίστηκαν.


Από την τελετή παραλαβής (2/2012) των πρώτων τριων Πακιστανικών F-16 τα οποία αναβάθμισε η ΤΑΙ. Παρόντες Τούρκοι αξιωματικοί και ο υπαρχηγός Επιχειρήσεων της Πακιστανικής Αεροπορίας (αντίστοιχος του δικού μας υπαρχηγού ΑΤΑ)


Ερ: Κάποιος συγκεκριμένος λόγος για την επιτυχία σας;

Aπ: Οι πιλότοι του ΝΑΤΟ δεν είναι τόσο ικανοί στην εγγύς εναέρια μάχη (σημ μτφ:χαχαχαχα). Εκπαιδεύονται για εμπλοκές BVR, και οι τακτικές τους βασίζονται σε εμπλοκές BVR. Στην εγγύς εναέρια μάχη είχαμε το πάνω χέρι επειδή αυτή είναι δεύτερη φύση σε κάθε Πακιστανό πιλότο, είναι κάτι στο οποίο είμαστε πολύ καλοί.

Ερ: Το Iσραήλ έχει επίσης λάβει μέρος στην Anatolian Eagle. Πετάξατε ποτέ αντίπαλοι με τους Ισραηλινούς;

Aπ: Η Τουρκία φρόντισε τα Ισραηλινά και Πακιστανικά α/φ να διατηρούν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ τους, γεγονός που οφείλεται περισσότερο στην επιφυλακτικότητα των Ισραηλινών όταν συμμετέχουν σε ασκήσεις με την Πακιστανική Αεροπορία, παρά το αντίστροφο. Οι Ισραηλινοί είπαν στους Τούρκους ότι δεν επιθυμούν την παρουσία Πακιστανών εντός ή πλησίον της βάσης στην οποία σταθμεύουν.

Στιγμιότυπο από την τελετή παραλαβής (2/2012) των πρώτων 3 Πακιστανικών F-16 τα οποία αναβάθμισε η ΤΑΙ. Παρόντες Τούρκοι αξιωματικοί και ο υπαρχηγός Επιχειρήσεων της Πακιστανικής Αεροπορίας (αντίστοιχος του δικού μας υπαρχηγού ΑΤΑ)


Ερ: Τι ακριβώς φοβούνται οι Ισραηλινοί;

Απ: Φοβούνται περισσότερο το τι μπορούμε να μάθουμε για τις τακτικές τους, ειδικά στα αντίμετρα BVR, στα οποία διαπρέπουν.

Ερ: Άκουσα μια φήμη σύμφωνα με την οποία η ΤΗΚ έδωσε μια φορά στους Πακιστανούς πιλότους την δυνατότητα να πετάξουν εναντίον των Ισραηλινών σε Τουρκικά α/φ, παριστάνοντας Τούρκους χειριστές - και ότι τους επέτρεψε μέχρι και να παρακολουθήσουν τουρκο-ισραηλινές απενημερώσεις ACMI.

Aπ: Ουδέν σχόλιο

Ερ: Ενδιαφέρονται οι Τούρκοι για το JF-17;

Aπ: Νομίζω ότι τους ιντριγκάρει, είναι πολύ ευχαριστημένοι με το τι έχει καταφέρει το Πακιστάν.

Ερ: Καμία πιθανότητα Τουρκικών παραγγελιών;

Aπ: Δεν υπάρχει ένδειξη για κάτι τέτοιο.Δεν είναι στην ίδια κατάσταση με εμάς. Όντας μέλη του ΝΑΤΟ έχουν πολύ περισσότερες επιλογές. Παράγουν F-16, οπότε παρά το γεγονός ότι είνα ιχαρούμενοι για το Πακιστάν, δεν νομίζω ότι θα αποκτήσουν το JF-17 καθώς οι απαιτήσεις τους καλύπτονται ήδη με το F-16.

Eρ: Ούτε ώς αντικαταστάτης των γηρασμένων F-5;

Aπ: Πιθανότατα θα τα αντικαταστήσουν με άλλα F-16 και θα εισάγουν το F-35 ώς μαχητικό τεχνολογίας αιχμής.

Ερ: Τι θα κάνεις μετά την Τουρκία;

Aπ: Θα πάρω μετάθεση στο Shahbaz, Jacobabad αυτό το καλοκαίρι για να περάσω στα Block 52.

Ερ: Ποιός θα σας εκπαιδεύσει για την μεταπήδηση στον καινούργιο τύπο;


Απ: Υπεύθυνοι για την εκπαίδευση θα είναι Πακιστανοί πιλότοι που βρίσκονται αυτή την στιγμή στις ΗΠΑ, θα επιστρέψουν στο Πακιστάν σε λίγους μήνες.

Ερ: Πιστεύεις ότι θα έχεις πλεονέκτημα σε σχέση με τους άλλους χειριστές της PAF που επιλέγονται από τοπικές μοίρες F-16;

Aπ: Όχι μόνο θα έχω πλεονέκτημα επί των υπολοίπων, αλλά θα συνδράμω και τους εκπαιδευτές του Block 52, βάσει των εμπειριών μου με το Block 50.

Eρ: Οι φωτογραφίες που διέθεσε η Lockheed Martin απεικονίζουν τα πρώτα Block 52 C/D της PAF χωρίς σύμμορφες δεξαμενές καυσίμου (CFT). Μπορείς να μας επιβεβαιώσεις αν τα α/φ θα είναι εξοπλισμένα με CFT;

Aπ: Ναι. Και τα 18 Block 52 θα φέρουν CFT όταν θα παραδοθούν στην PAF, πιθανότατα τον Ιούνιο αυτού του έτους.Οι CFTs είναι προσθαφαιρούμενες και δεν είναι υποχρεωτικό να πετάμε συνέχεια με αυτές.

23 σχόλια:

aviationlive 24 Νοεμβρίου 2012 - 4:16:00 μ.μ. EET  
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος 24 Νοεμβρίου 2012 - 4:39:00 μ.μ. EET  

ταιζουμε 2εκατομμυρια Πακι εδω και αυτοι πετανε μαζι με Τουρκια

Βεβαια το φταιξιμο ειναι καθαρα πολιτικο
Οπως και η σταση σας οχι μονο Στο Αιγαιο αλλα και στη Συρια

Ανώνυμος 24 Νοεμβρίου 2012 - 5:17:00 μ.μ. EET  

Ο Ε.Ε.Χ. της χώρας μας έχει καταντήσει το cannonball της Μεσογείου. Όποιος είναι τζάμπα μάγκας μπαίνει και βγαίνει.

Ανώνυμος 24 Νοεμβρίου 2012 - 5:41:00 μ.μ. EET  

''ταιζουμε 2εκατομμυρια Πακι εδω και αυτοι πετανε μαζι με Τουρκια''

αντε να χαθεις ρατσιστη χαχαχα!!!!

Ανώνυμος 24 Νοεμβρίου 2012 - 7:13:00 μ.μ. EET  

ενδιαφέρουσα φωτογραφία. Η ξηρά είναι ο Α.Ευστράτιος ή το δυτικο μέρος της Ικαρίας (κοντά στο χωριο Κάλαμος); (ο πρωινός ήλιος έρχεται από την ξηρά).

Ανώνυμος 24 Νοεμβρίου 2012 - 7:15:00 μ.μ. EET  

Έμαθαν ότι γ..στε πλακώσαν και οι πακιστανοί!!!
Τζάμπα είναι...

Ανώνυμος 24 Νοεμβρίου 2012 - 8:39:00 μ.μ. EET  

1. Το F-16 δεν είναι εύκολο αεροσκάφος.

2. 3 στα 3 εναντίον Eurofighter.

Συμπέρασμα: Μ@λ@κίες.

enkripto 24 Νοεμβρίου 2012 - 8:47:00 μ.μ. EET  

@24 Νοεμβρίου 2012 7:13:00 μ.μ. EET

Kατα πάσα πιθανότητα τα Μικρασιατικά παράλια.

Ανώνυμος 24 Νοεμβρίου 2012 - 10:46:00 μ.μ. EET  

DACT είναι Dissimilar Air Combat (εμπλοκή με διαφορετικό τύπο) και όχι "εναέρια μάχη σε αμυντικό ρόλο"

Ανώνυμος 24 Νοεμβρίου 2012 - 11:30:00 μ.μ. EET  

Μάλλον υπερφίαλος και υπερβολικός ο τύπος.Τώρα θα μας πει οτι τους τρέμουν οι Ισραηλινοί;Να γελάσω τώρα ή ύστερα;Βέβαια γέλασα με τη ψυχή μου πιο μπροστά,με το τρία στα τρία εναντίον των Γιουροφάιτερ!
Αν δε σου γεμίζουν το μάτι οι Νατο'ι'κοί πολυλογά στη κλειστή αερομαχία,φαίνεται δεν έχεις γνωρίσει τους παλίκαρους της ΠΑ!Για πότε θα φας το πύραυλο στα δόντια,χαμπάρι δε θα το πάρεις,ένα σου λέω,μόνο το Θεό φοβούνται,κι ο διάολος τους τρέμει!!

Ανώνυμος 24 Νοεμβρίου 2012 - 11:42:00 μ.μ. EET  

Συνχαρητήρια για το ψάξιμο και
τον χρόνο σας να μεταφράσεται την συνέντευξη του Πακιστανού πιλότου.
Μπορεί κάποιος άμεσα ενδιαφερόμενος να αντλήσει σημαντικές πληροφορίες από αυτήν την συνέντευξη.
Ασφαλώς και δεν ξέρω ούτε μπορώ να κρίνω σε ποιό επίπεδο βρήσκεται η Πακιστανική Αεροπορία και αν οι τούρκοι είναι κερδισμένοι από αυτήν την συνεργασία, αλλά στο παρελθόν η Πακιστανική Αεροπορία έχει δήξει πολύ επιθετικό πνεύμα. Ασφαλώς και η ηγεσία τους έχει "αδένες" αφού την δεκαετία του 1980 κατέριπταν σοβιετικά μαχητικά αεροσκάφη που παραβίασαν τον πακιστανικό εναέριο χώρο σε αντίθεση με τους δικούς μας φαφλατάδες (εντολοδόχους ξένων κέντρων) που ακόμη και σε περίοδο πολέμου!!! αφήσαν την Κύπρο αβοήθητη και τους Έλληνες που πολεμούσαν εκεί χωρίς αεροπορική υποστήριξη και προστασία(Καραμανλής, η Κύπρος είναι μακράν, εθνοπροδότες αβέρωφ-μπονάνος-παπανικολάου)...αφήνω το καραγκιοζηλίκη που αφήνουν και γίνεται όλα αυτά τα χρόνια στο Αιγαίο, οι καρπαζοεισπράκτορες της μεταπολίτευσης.


Απότι φένεται πάντως η Πακιστανική Αεροπορία είναι υψηλού επιπέδου (για αεροπορία χώρας εκτός ΝΑΤΟ) παρά το εμπάργκο που της είχε επιβληθεί για πολλά χρόνια.

Οι Πακιστανοί επιπλέων έχουν πυρηνικό οπλοστάσιο και οι στενές σχέσεις Πακιστάν-τουρκίας μπορεί να φέρουν δυσάρεστες εξελίξεις για μας στο μέλλον (αν συνεχίσουμε να κοιμόμαστε).

Ανώνυμος 25 Νοεμβρίου 2012 - 12:18:00 π.μ. EET  

Ειναι μεγάλοι παραμυθάδες, πιο παλιά κάποιος από αυτόυς έγραφε πως οι Ελληνες πιλότοι είναι για κλάματα και τους εγκλώβιζαν με ελιγμούς 2g. Πιο ανησυχητικό είναι πως το Πακιστάν έχει πυρηνική τεχνολογία.

enkripto 25 Νοεμβρίου 2012 - 7:46:00 π.μ. EET  

@24 Νοεμβρίου 2012 10:46:00 μ.μ. EET

Σωστό και αυτό, όπως και το ακρωνύμιο Defensive Air Combat Training-DACT. Δεν αναφέρεται σε Dissimilar.

Ανώνυμος 25 Νοεμβρίου 2012 - 11:13:00 π.μ. EET  

Δεν γνωρίζω για το σημερινό επίπεδο της πακιστανικης αεροπορίας αλλα αν διαβάσει κανείς τους ινδοπακιστανικους πολέμους θα δει πως οι Πακιστανοί απέναντι στους Ινδούς, είχαν την ίδια τύχη που είχαν οι Σύριοι απέναντι στους Ισραηλινούς.

Ανώνυμος 25 Νοεμβρίου 2012 - 8:20:00 μ.μ. EET  

Τελικά είναι μάγκες οι Σύριοι που κατέρριψαν το RF4.

Ανώνυμος 26 Νοεμβρίου 2012 - 10:04:00 π.μ. EET  

Η μαστούρα στην ελλάδα είναι μαζικό φαινόμενο. Είναι γνωστό ότι η μεγαλύτερη χρήστη βαρέων ναρκωτικών γίνεται στο ΥΠΕΞ και στο ΥΠΑΜ παγκοσμίως γεγονός που διαφημίζουμε με την πρώτη ευκαιρία.

2 λαοί βοήθησαν με όπλα τους τούρκους ΑΝΟΙΧΤΑ το 1974 στην κύπρο. Οι λύβιοι και οι πακιστανοί.

Οι 2οι είναι μια ωραία ιστορία ενδαιφέρουσα απο απόψεως ιστορίας. 7-8 εθνότητες με μουσουλμανικό θρήσκευμα ενώθηκαν σε ένα κράτος με την βοήθεια των άγγλων για να σπάσουν την υποήπειρο της ινδίας - και ενώ οι μουσουλμάνοι στην ιδία ήταν περισσότεροι... Διατηρώντας το μίσος με ταχνητά μέσα και με το κρατίδιο του κασμίρ στα 2 οι άγγλοι κατάφεραν ότι με μας και τους τούρκους: εντάσεις και πωλήσεις όπλων. Οι πακιστανοί ενώ είχαν την ίδια εκπαίδευση με τους ινδούς κατάφεραν και έχασαν όλους τους πολέμους - το ισλαμ δεν βοηθάει - και αναγκάστηκαν το 80 να προσκυνήσουν την ΗΠΑ. Κάτι καταρρίψεις σοβιετικών με ξεβράκωτα F-16 (ούτε ραντάρ δεν είχαν !!!) έγιναν με τις πλάτες των ΗΠΑ που είχαν μεταφέρει το ενδιαφέρον τους στην περιοχή λόγω της εισβολής της εσσδ στην περιοχή.

Το πακιστάν στρατιωτικά είναι ο νάνος της δυτικής ασίας. Ξαναέχασαν και άλλο πόλεμο το 99!!! Κράτος της σφαλιάρας.

Ποιος κάνει παρέα με τέτοια φόλα; Μα φυσικά οι τούρκοι. Όπου σκατό και μύγα.Έφεραν και καλά κάτι πιλότους στο αιγαίο και οι μλκς δίνουν και συνεντεύξεις...

Φταίει η ΠΑ. ΦΤΑΙΕΙ!!!!!!!!!!!!
Το 70κάτι στον πόλεμο της φθοράς οι ισραηλινοί ανακάλυψαν ρώσους χειριστές στα MiG-21 των αιγυπτίων. Την κατάληξη την ξέρετε και ήταν και η ΕΣΣΔ η πρώτη δύναμη.
Έως πότε θα κάνουμε μάγκες τους γιωτάδες;;;;;;;

μηδενιστής

Ανώνυμος 26 Νοεμβρίου 2012 - 1:34:00 μ.μ. EET  

@ μηδενιστής
...Ποιος κάνει παρέα με τέτοια φόλα; Μα φυσικά οι τούρκοι. Όπου σκατό και μύγα.Έφεραν και καλά κάτι πιλότους στο αιγαίο και οι μλκς δίνουν και συνεντεύξεις...
Έως πότε θα κάνουμε μάγκες τους γιωτάδες;;;;;;;"

μετά από σχετική ανάπαυλα και ξανά προς τη δόξα τραβάς!! χαχαχα!!(Όπου σκατό και μύγα!!και οι μλκς δίνουν και συνεντεύξεις!)

Γιάννης

Υ.Γ. με όλο το θάρρος ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ στο φίλο που προχθές έγραψε για καταβαραθρωμένη ψυχολογία.Να γιατί είχα γράψει για την ανάγνωση των σχολίων του "μηδενιστή"!



Ανώνυμος 26 Νοεμβρίου 2012 - 2:59:00 μ.μ. EET  

ε τώρα ρε γιάννη τα ι15 οι ινδοί και οι πακιστανοί έγιναν πιλότοι...

οι πρώτοι έχουν μεγαλύτερες απώλειες εν ειρήνη απο την σοβιετική αεροπορία όταν ο χάρτμαν αποφάσιζε να πετάξει, και παρ όλα αυτά είχαν τους πακιστανούς για πλάκα σε 3 πολέμους. και βγαίνουν τα ζωντόβολα τα 2ρα και λένε για ΠΑ...

το παλικάρι που μπήκε στον σχηματισμό των F15 της IDF πρόπερσι να στείλουμε μόνο του, σε 2 ώρες το μόνο που θα πετάει θα είναι γλάροι.

μηδενιστής

Ανώνυμος 26 Νοεμβρίου 2012 - 11:08:00 μ.μ. EET  

Προς τον Κο. «Μηδενιστή» - μήνυμα 26/11/2012 – 10:04:00 π.μ. (και περί χαρακτηρισμών Πακιστάν ως «κράτος της σφαλιάρας») – ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

1. Το εν λόγω «κράτος της σφαλιάρας» διαθέτει πυρηνικά όπλα τουλάχιστον από τα τέλη της δεκαετίας του ’80 καθώς και άλλα συστήματα ΟΜΚ. Δυστυχώς, η Τουρκο-Πακιστανική συνεργασία αποβλέπει στην Τουρκική απόκτηση Πακιστανικής τεχνογνωσίας σε συστήματα ΟΜΚ με θλιβερές συνέπειες για τα Ελληνικά και Κυπριακά συμφέροντα εθνικής ασφάλειας.
2. Αυτό το «κράτος της σφαλιάρας» με Ανατολίτικη πονηριά κατάφερε να «ξυρίσει» τεράστια χρηματικά ποσά από την χρηματική βοήθεια των Η.Π.Α. προς τους Αφγανούς “mujahedeen” όταν πολεμούσαν τις ΕΔ ΕΣΣΔ στην δεκαετία του ’80, και να χρηματοδοτήσει το δικό του πυρηνικό πρόγραμμα υπό την αιγίδα του Dr. Abdul Qadeer Khan, ή A. Q. Khan και την αρχική πρωτοβουλία του (αργότερα εκτελεσθέντος δι’ απαγχονισμού) τότε Πακιστανού Πρωθυπ. Bhutto (πατέρα της μετέπειτα δολοφονηθείσης επίσης τέως Πακιστανού Πρωθυπ. Benazir Bhutto, η οποία και συνέχισε το εν λόγω πυρηνικό πρόγραμμα). Τουρκικές εταιρείες και υπήκοοι αναμίχθηκαν στην λαθραία υποστήριξη του Πακιστανικού πυρηνικού προγράμματος σε διάφορες χρονικές περιόδους και στάδια.
3. Παγκοσμίως έχουν αποκαλυφθεί τα γραφόμενα της τέως διερμηνέα του Federal Bureau of Investigation (FBI – Η.Π.Α.) Siebel Edmonds, περί προφανούς συνεργασίας Τουρκικών διπλωματικών αρχών και Αμερικανο-Τουρκικών ιδρυμάτων σε Τουρκική πυρηνική κατασκοπεία εις βάρος των Η.Π.Α. κι εντός πυρηνικών εργαστηρίων Η.Π.Α. προς ώφελος του «κράτους της σφαλιάρας». Γιατί άραγες η Τουρκία να προβαίνει σε τέτοιες προφανείς προκλήσεις προς τις σύμμαχες Η.Π.Α. και μάλιστα ΠΡΙΝ ακόμα εμφανισθεί ο Ερντογκάν στο πρσκήνιο;
4. Τα πυρηνικά όπλα του Πακιστάν αναπτύχθηκαν ΚΑΙ ΜΕ ΚΙΝΕΖΙΚΗ τεχνογνωσία και βοήθεια. Το Τουρκικό Κ/Β Ε/Ε Yildirim είναι στην ουσία αντίγραφο παρόμοιων Κινεζικών Κ/Β Ε/Ε. Μήπως υπάρχει ένα «τρίγωνο» συνεργασίας σε συστήματα ΟΜΚ το οποίον πρέπει να προβληματίζει ορισμένους εντός της Ελληνικής κυβ.;
5. Η Πακιστανική ΠΑ είχε μετατρέψει κατάλληλα τα αρχικά της F-16 ώστε να μπορούν να μεταφέρουν πυρηνικά όπλα ελευθέρας πτώσης. Μήπως αυτές οι μετατροπές ενδιαφέρουν και την Τουρκική ΠΑ (ΤΗΚ);
6. Η Πακιστανική ΠΑ χρησιμοποιεί το σύστημα ΑΣΕΠΕ (AWACS) ERICSSON ERIEYE παρόμοιο με το ανάλογο σύστημα της Ελληνικής ΠΑ. Μήπως η Τουρκική ΠΑ «ενδιαφέρεται» για τις ιδιομορφίες του εν λόγω συστήματος σε συνεργασία με τους Πακιστανούς ομολόγους;
7. Αυτό το «κράτος της σφαλιάρας» κυβερνώμενο από μία στρατοκρατική μαφία (Πακιστανική Διακλαδική Υπηρεσία Πληροφοριών – ISI) σκοτώνει εν στολή συμπολίτες μου στο Αφγανιστάν ενώ αποδέχεται (και του αποστέλλεται) πακτωλός στρατιωτικής και οικονομικής βοήθειας από τις Η.Π.Α. Το Πακιστάν είναι ένα τρομερά επικίνδυνο «κράτος της σφαλιάρας» ακόμα και για τα Ελληνικά και Κυπριακά συμφέροντα εθνικής ασφάλειας.

Λάμπρος Ε. Π. – εν Η.Π.Α. μετανάστης, 26/11/2012 – τοπική ώρα 16:00 – ώρα Ελλάδος 23:00

Pro από Συμβασιλεύουσα 27 Νοεμβρίου 2012 - 2:58:00 π.μ. EET  

Αλλα μετα απο την επισκεψη του παλικαριου, ακομα και οι γλαροι , θα πετανε για λιγοτερο απο 5 λεπτα την ημερα , ενω θα κοψουν τελειως την γεννηαη αυγων και το υποβρυχιο ψαρεμα .

Ανώνυμος 27 Νοεμβρίου 2012 - 10:35:00 π.μ. EET  

@Λάμπρος Ε. Π

Απαντήσεις στις παρατηρήσεις:
1. Τεχνολογία που επέτρεψε η ΗΠΑ για να έχει την "ρωσική" ινδία του χεριού της. Αν μελλοντικά αποκτήσουν οι τούρκοι πυρηνικά (χώρα ΝΑΤΟ) δεν το γνωρίζω.
2. Όλα υπο τις οδηγίες και την καθοδήγηση της ΗΠΑ. Ο σοβιετικός μπαμπούλας τρόμαζε τόσο τον πρώην ηθοποιό νυν αυτοκράτορα ρήγκαν που εξόπλισε οποιονδήποτε στο πλανήτη το παιζε μάγκας στους σοβιετικούς. Αν έκλανες ρώσο έπαιρνες φάντομ δώρο. Στην πορεία έφτιαξε την αλκάιντα και καμιά 100ριά δικτατορίες. Τώρα οι αμερικάνοι τους τρώνε στη μάπα και ο πλανήτης γελάει χοχοχοχοχο
3. Η τουρκία έχει - αντιθέτως με τις ΗΠΑ - πρόγραμμα, εθνικούς στόχους και διπλωματία. Δυστυχώς για την τουρκία ότι δεν έχει η αμερική έχει η μαμά Αγγλία με τα γνωστά αποτελέσματα παγκοσμίως για όποιον σήκωσε κεφάλι. Σε περίπτωση που η μαμά αγγλία κάνει τον κουφό η μαμά ρωσία δεν τον κάνει. Πυρηνικά πολλοί θέλησαν. Λίγοι είχαν τα @@ να υποστούν τις συνέπειες πχ Ν. Αφρική.
4. Πιθανόν. Όπως είπα η μαμά ρωσία βλέπει και πουλάει Iskader-E ανα πάσα ώρα και στιγμή και με ρωσικά πληρώματα - γνωστό και στους γείτονες.
5. Μου είναι αδιάφορο.
6. Πιθανόν. Παλιότερα πέταγαν και με αιγυπτιακά mirage2000. οι πιλότοι μας ακόμα γελάνε.
7. Το καλό με τους αμερικάνους είναι οτι παρ όλο που είναι μαλάκες ξυπνάνε απότομα και όποιον πάρει ο χάρος. Το πακιστάν ζει με δανεικό χρόνο (όσο χρόνο οι αμερικάνοι πουλάνε το αφγανικό όπιο σε καλές τιμές και το ιραν κάνει τον μάγκα) Τα ίδια έπαθαν οι ιρακινοί, τα ίδια θα πάθει και το πακιστάν στο μέλλον -το έχουν ήδη έτοιμο για διαμελισμό στις 6 κύριες εθνότητες.
Τώρα αν αυτή η μπανανία είναι επικίνδυνη για την ελλάδα λόγω της σχέσεως με την τουρκία πίστεψέ με δεν είναι τίποτα μπροστά στο τρίγωνο τουρκία-κατάρ-σ.αραβία.

Ειδικά οι τράπεζες του 2ου έχουν την ελληνική-κυπριακή οικονομία απο τα @@ και είναι και υπεύθυνοι για το ΔΝΤ.

μηδενιστής

Ανώνυμος 27 Νοεμβρίου 2012 - 10:45:00 π.μ. EET  

Σωστός ο Λάμπρος. Χαίρομαι που διαβάζουμε και μια άποψη από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού.

Ανώνυμος 27 Νοεμβρίου 2012 - 1:34:00 μ.μ. EET  

Τι παίζει με το Κατάρ Σ. Αραβία ρε παιδιά; ενώ είναι μοναρχίες, εμίρηδες κτλ χρηματοδοτούν αβέρτα φανατικούς μουσουλμάνους ανά τον κόσμο, δεν καταλαβαίνουν ότι θα τους πάρει και αυτούς η μπάλα; ότι οι φανατικοί στο τέλος θα ανατρέψουν τις μοναρχίες για να εγκαθιδρύσουν θεοκρατικά καθεστώτα; βλέπε Σαρία.

Πέτρος Κ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
“Κι αν είναι κ’ έρθουνε χρόνια δίσεχτα, πέσουν καιροί οργισμένοι, κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα, για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια, μη φοβηθείς το χαλασμό.

Φωτιά! Τσεκούρι! Τράβα!, ξεσπέρμεψέ το, χέρσωσε το περιβόλι, κόφτο, και χτίσε κάστρο απάνω του και ταμπουρώσου μέσα, για πάλεμα, για μάτωμα, για την καινούργια γέννα, π’ όλο την περιμένουμε κι όλο κινάει για νάρθει, κι’ όλο συντρίμμι χάνεται στο γύρισμα των κύκλων!..

Φτάνει μια ιδέα να στο πει, μια ιδέα να στο προστάξει,κορώνα ιδέα , ιδέα σπαθί, που θα είναι απάνου απ’ όλα!"

Κωστής Παλαμάς
«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι·

θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία»


Α.Κάλβος
«Τι θα πει ραγιάς; Ραγιάς είναι εκείνος που τρέμει από τον φόβο τον Τούρκο, που είναι σκλάβος του φόβου του, που θέλει να ζήσει όπως και να είναι. Που κάνει τον ψόφιο κοριό για να μην τον πατήσει κάποιος. Την ραγιαδοσύνη του την ονομάζει αναγκαία φρονιμάδα».

Ίωνας Δραγούμης

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP