Σφοδρή ανταλλαγή πυροβολισμών με Αλβανούς κακοποιούς

Σάββατο, 13 Οκτωβρίου 2012

Η αποφασιστική επέμβαση της ΕΚΑΜ
οδήγησε στην σύλληψη δυο κακοποιών
Σε πεδίο μάχης μεταβλήθηκε χθές το βράδυ η περιοχή του Κόκκινου Μύλου στην Νέα Φιλαδέλφεια.

Η συμπλοκή ξεκίνησε όταν αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ επιχείρησαν να ελέγξουν αυτοκίνητο με τέσσερεις επιβαίνοντες, κοντά στο νεκροταφείο του Κόκκινου Μύλου. Οι επιβάτες άνοιξαν πύρ με Καλάσνικοφ εναντίον των αστυνομικών, οι οποίοι και ανταπέδωσαν. Eκμεταλευόμενοι το πλεονέκτημα του βαρύτερου οπλισμού, οι κακοποιοί κατάφεραν να καθηλώσουν τους αστυνομικούς και διέφυγαν πεζοί, εγκαταλείποντας το όχημα. Παράλληλα, ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις απέκλεισαν την περιοχή και κινητοποιήθηκε η Ειδική Κατασταλτική Μονάδα (ΕΚΑΜ).  Περιπολικό της ΕΛΑΣ εντόπισε λίγο αργότερα τρεις εκ των κακοποιών  σε παρακείμενο εγκαταλελειμένο οίκημα, δεχόμενο καταιγισμό πυρών.  Κατόπιν κλήθηκε ομάδα της ΕΚΑΜ η οποία και πραγματοποίησε επιχείρηση.

Κατά την άφιξη των μαυροφορεμένων ανδρών της ΕΚΑΜ, οι Αλβανοί απέρριψαν τον οπλισμό τους και επιχείρησαν να διαφύγουν. Ένας εκ των κακοποιών, συνελήφθη λίγο μετά από ομάδα ΔΙΑΣ, ενώ ο δεύτερος εντοπίστηκε και τελικά συνελήφθη τις πρώτες πρωινές ώρες, χωρίς ιδιαίτερη αντίσταση. Η περιοχή παραμένει αποκλεισμένη εώς αυτή την στιγμή, ενώ σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες οι ΕΚΑΜίτες εντόπισαν και τον τρίτο Αλβανό. Να σημειώσουμε ότι στις ολονύχτιες έρευνες συμμετείχε ελικόπτερο της Αστυνομίας.

Ανάμεσα στους συλληφθέντες ήταν και 34χρονος Αλβανός, ο οποίος είχε αποδράσει προχθές από το νοσοκομείο Τρικάλων, όπου είχε μεταφερθεί για εξετάσεις. Εκεί τον περίμεναν τρείς συνεργοί του (πιθανότατα οι χθεσινοί οπλοφόροι), οι οποίοι πυροβολώντας στον αέρα με ΑΚ-47 για εκφοβισμό, αφόπλισαν τους αστυνομικούς που συνόδευαν τον κρατούμενο και διέφυγαν με αυτοκίνητο.

Τα πρόσφατα περιστατικά με βαρύτατα οπλισμένους κακοποιούς (Αλβανούς στην συντριπτική τους πλειοψηφία), επιβεβαιώνουν -δυστυχώς- τις εκτιμήσεις ότι από το φθινόπωρο θα αντιμετωπίσουμε ένα νέο κύμα βαριάς εγκληματικότητας. Η επιδείνωση του οικονομικού κλίματος και η ολοένα αυξανόμενη πίεση στις κρατικές δομές ασφαλείας δεν αφήνουν πολλά περιθώρια για αισιοδοξία. Μοναδική εξαίρεση, η διακυρηγμένη πρόθεση της ΕΛΑΣ για δημιουργία βαρύτατα οπλισμένων ομάδων ταχείας επέμβασης, για την αντιμετώπιση περιστατικών όπως το χθεσινό.

Είναι χαρακτηριστικό ότι όταν οι κακοποιοί ήρθαν αντιμέτωποι με δικυκλιστές της ομάδας ΔΙΑΣ ή περιπολικά δεν δίστασαν να χρησιμοποιήσουν τα τυφέκια τους, εκμεταλευόμενοι την δυσαναλογία στην δύναμη πυρός, ενώ με την πρώτη εμφάνιση των βαρύτατα οπλισμένων ΕΚΑΜιτών επέλεξαν να αποφύγουν την συμπλοκή. Επίσης άξιο αναφοράς το γεγονός ότι και οι τέσσερεις Αλβανοί ήταν οπλισμένοι με ΑΚ-47 και φορούσαν αλεξίσφαιρα γιλέκα.. Ακόμη ένας τομέας στο οποίο δεν έχει δοθεί η δέουσα προσοχή, με τις ανάγκες της ΕΛΑΣ να καλύπτονται  και από δωρεές, όπως αυτή του Ιδρύματος "Σταύρος Νιάρχος" το οποίο προσφάτως δώρησε 3.037 αλεξίσφαιρα γιλέκα, της βρετανικής εταιρίας Vestguard. Υπενθυμίζεται ότι η ΕΛ.ΑΣ, ήδη απο το 2005, έχει καταγράψει ανάγκες για 10.000 γιλέκα, δυστυχώς όμως ο σχετικός διαγωνισμός δεν τελεσφόρησε.

Διαβάστε ακόμη:

Προς βαρύτερα οπλισμένους αστυνομικούς κινείται η ΕΛ.ΑΣ
Ελλάδα - η χώρα των Καλάσνικοφ
Ο νόμος του ΑΚ-47

33 σχόλια:

Ανώνυμος 13 Οκτωβρίου 2012 - 7:57:00 μ.μ. EEST  

Ας καθαρίσουν και κανέναν που πυροβολεί με καλάσνικοφ, δε θα χάσει η Βενετιά βελόνι.....

Ανώνυμος 13 Οκτωβρίου 2012 - 10:10:00 μ.μ. EEST  

ΟΧΙ άλλα ΝΕΚΡΑ παλληκάρια στο βωμό της ανευθυνότητας και της μ...ας των πολιτικάντηδων! ΤΩΡΑ θανατική ποινή για ΟΛΑ αυτά τα αποβράσματα!!
ΟΧΙ άλλες μαυροφορεμένες μάνες,όπως για τα ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ στου Ρέντη!
ΜΠΟΡΟΥΝ κάλλιστα μέσα στις φυλακές "να τους βγάλουν" από τη μέση" κι ας έρθει μετά η ρεπούση λαι το κάθε "προοδευτικό" ρεμάλι να διαμαρτυρηθεί!

Γιάννης

Ανώνυμος 13 Οκτωβρίου 2012 - 10:57:00 μ.μ. EEST  

Δεν εκμεταλλεύτηκαν την δυσαναλογία στην δύναμη πυρός κύριοι. Την ανυπαρξία εκπαίδευσης των αστυφυλάκων εκμεταλλεύτηκαν. Ένας εκπαιδευμένος αστυνομικός, ακόμη και με το πιστόλι του μπορεί να φέρει τα ποθητά αποτελέσματα, ακόμη και αν ο κακοποιός φορά αλεξίσφαιρο. Η δύναμη πυρός που συνεχώς αναφέρετε, είναι χρήσιμη σε εμπλοκές που γίνονται σε μεγάλες αποστάσεις. Οι κακοποιοί τις περισσότερες φορές πυροβολούν από τα 10-15 μέτρα. Τα πιστόλια των αστυνομικών σε αυτές τις αποστάσεις είναι παραπάνω από επαρκή. Δλδ τι νομίζετε, ότι αν φορτωθούν από ένα ΑΚ-47 ή ένα Μ4 οι Έλληνες αστυνομικοί, αυτομάτως οι κακοποιοί θα παραδίδονται; Ο εξοπλισμός των αστυνομικών με τόσο ισχυρά όπλα, πρέπει να συνοδευτεί από την ανάλογη εκπαίδευση. Γιατί αν δεν γίνει αυτό, θα θρηνήσουμε περισσότερα θύματα από τους ραμπο αστυνομικούς παρά από τους κακοποιούς. Οι σφαίρες από τα ΑΚ-47 κυρίως και από τα Μ4 δευτερευόντως, είναι ικανές να διαπερνούν ακόμη και τοίχους χτισμένους από τσιμεντόλιθους!!!! Τα δε G-3 είναι ακόμη πιο ισχυρά!!! Καλό λοιπόν είναι σε πρώτη φάση να εξοπλιστούν με τα λιγότερο επικίνδυνα για τους πολίτες ΜΡ-5 και όταν με το καλό βρει χρήματα η αστυνομία για να εκπαιδεύσει αρκετούς αστυνομικούς στην χρήση στρατιωτικών τυφεκίων όπως τα ΑΚ-47, τα Μ-4 και τα G-3, τότε να τους χορηγηθούν.

Ανώνυμος 13 Οκτωβρίου 2012 - 11:43:00 μ.μ. EEST  

"Δεν εκμεταλλεύτηκαν την δυσαναλογία στην δύναμη πυρός κύριοι. Την ανυπαρξία εκπαίδευσης των αστυφυλάκων εκμεταλλεύτηκαν."

Ωραίο ανέκδοτο.

Ένας άριστα εκπαιδευμένος αστυνομικός με το USP του μπορεί να αντιπαρατεθεί με 100 7.62×39 ανα λεπτό;

Δηλαδή, τι εκπαίδευση έπρεπε να έχουν; Να αποφεύγουν σφαίρες αλα Μάτριξ;

enkripto 14 Οκτωβρίου 2012 - 12:14:00 π.μ. EEST  

@ στον φίλο που απαντάει στον Ανώνυμο 10.57

Αν έχεις την καλοσύνη, ξαναγράψε το σχόλιο σου χωρίς τα "γαλλικά".

Σωτήρης Μποταΐτης 14 Οκτωβρίου 2012 - 12:53:00 π.μ. EEST  

Στις μηχανές πάνω πόσο βαρύ οπλισμό να φέρουν βρε παιδιά;

Ανώνυμος 14 Οκτωβρίου 2012 - 1:16:00 π.μ. EEST  

Και πως θα αντιδρουσαν οι αστυνομικοί; ανοίγοντας πυρ full auto; αυτό είναι ο ορισμός του θερμοκεφαλου κατά τεκμήριο επικίνδυνου αστυνομικού. Γι αυτό και μόνο τον λόγο ούτε ΜP-5 δεν πρέπει να τους δώσουν.

Ανώνυμος 14 Οκτωβρίου 2012 - 3:41:00 π.μ. EEST  

Στο ερώτημα για το κατά πόσο βαρύ οπλισμό μπορούν να φέρουν οι αστυνομικοί της ΔΙΑΣ η απάντηση είναι η εξής: Ένα ΜP-5 ή καλύτερα FN P90 για τον συνεπιβάτη αστυνομικό, δηλαδή η κλασική περίπολος δύο μοτοσυκλετών/τεσσάρων ανδρών θα έχει την απαιτούμενη ισχύ πυρός για να αδρανοποιήσει (να το θέσω κομψά) τους κατσαπλιάδες με τα ΑΚ47.

Ανώνυμος 14 Οκτωβρίου 2012 - 8:36:00 π.μ. EEST  

<<< Ο εξοπλισμός των αστυνομικών με τόσο ισχυρά όπλα, πρέπει να συνοδευτεί από την ανάλογη εκπαίδευση. Γιατί αν δεν γίνει αυτό, θα θρηνήσουμε περισσότερα θύματα από τους ραμπο αστυνομικούς παρά από τους κακοποιούς. Οι σφαίρες από τα ΑΚ-47 κυρίως και από τα Μ4 δευτερευόντως, είναι ικανές να διαπερνούν ακόμη και τοίχους χτισμένους από τσιμεντόλιθους!!!!
Τα δε G-3 είναι ακόμη πιο ισχυρά!!! >>>>

Oύτε FULL AUTO ΜP-5 δεν πρέπει να τους δώσουν.

LAKIS GALIOURIS.

Φτωχός και μόνος κάου - μπόυ 14 Οκτωβρίου 2012 - 1:03:00 μ.μ. EEST  

Τι το συζητάμε πάλι; Εδώ η χώρα έγινε ένα απέραντο Σικάγο του '30 και εμείς επιμένουμε να έχουν οι αστυνομικοί εννιάρια ή 38αρια; Σίγουρα δε θα ανοίξουν πυρ σε ένα παζάρι αλλά στις δώδεκα το βράδυ σε έναν έρημο δρόμο ή σε κάποια ανάλογη περίσταση δε θα ρίξουν με ριπές; Και εν πάση περιπτώσει αν δε θέλουμε κάτι τέτοιο ας αλλάξει η νομοθεσία. Όποιος ανοίγει πυρ σε αστυνομικό,μόνο και μόνο γι'αυτό δέκα χρόνια αυστηρά και σε φυλακές ζόρικες. Δε μιλάμε για τραυματισμό ή φόνο... Το είχα γράψει και παλιότερα: αν κάποιοι σκοτώνονταν σε απόδραση δε θα λυπηθεί κανείς. Ούτε εδώ ούτε και στην Αλβανία. Για τέτοια άτομα μιλάμε. Η δημοκρατία απαιτεί αποφασιστικότητα και σοβαρότητα για να διατηρηθεί. Και δεν πας πάντα με τον σταυρό στο χέρι, ειδικά όταν πρόκειται να διαφυλάξεις ένα από τα σημαντικότερα αγαθά του κράτους, την ασφάλεια των πολιτών

Ευστάθιος Παλαιολόγος 14 Οκτωβρίου 2012 - 1:07:00 μ.μ. EEST  

Νομίζω ότι ορισμένοι δεν αντιλαμβάνονται ότι ο αστυνομικός φέρει ευθύνη για την κάθε σφαίρα που βγαίνει από την κάννη του.Ακόμα κι αν του ρίχνουν ο αστυνμικός δεν έχει την επιλογή της "μάχης". Προσπαθεί πρώτα να σώσει τον κόσμο γύρω του και μετά να σκοτώσει οποιονδήποτε κακοποιό

Ιερολοχίτης 14 Οκτωβρίου 2012 - 1:48:00 μ.μ. EEST  

Τα πράγματα είναι εξαιρετικά απλά.Μην συλλαμβάνετε κανένα,σκοτώστε τα τέρατα που καταδυναστεύουν τον ελληνικό πληθυσμό μέσα στα σπίτια του και να'στε σίγουρα πως σε λίγο καιρό θα φοράνε γοβάκια και θα περνάνε τις γριούλες από τις διαβάσεις...

Ανώνυμος 14 Οκτωβρίου 2012 - 4:49:00 μ.μ. EEST  

Δυστυχώς το πρόβλημα δεν είναι θέμα οπλισμού αλλά,απονεύρωσης της αστυνομίας εδώ και πολλά χρόνια με τα πολλά μη!!!
Δλδ σε λίγο θα βγαίνει και η Ε.Κ.Α.Μ. πεζή περιπολία; και όταν εξοικειωθούν και με αυτούς, τι;;
Όσο για τους αλλοδαπούς εγκληματίες θα καλοπεράσουν σε κανένα κέντρο κράτησης για να κάνουν ροδαλά μάγουλα εις υγείαν των κοροΐδων, εαν δεν είναι τα παιδιά τους στην αστυνομία...
Αντίο

Ανώνυμος 14 Οκτωβρίου 2012 - 10:23:00 μ.μ. EEST  

Πεστα φίλε, σε λιγα χρόνια θα έχουμε αλβανούς αστυνομικούς και στρατιωυικούς.

Ανώνυμος 14 Οκτωβρίου 2012 - 10:34:00 μ.μ. EEST  

Αγαπητέ Ιερολοχίτη, συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ μαζί σου! Χρειάζεται όμως και ΠΟΛΙΤΙΚΗ βούληση, την οποία οι πολιτικάντηδες ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ να αναλάβουν και να φέρουν εις πέρας!
Φυλακές της πλάκας, σε μερικά χρονάκια ΕΞΩ, λόγω καλής συμπεριφοράς!! (εδώ ο πάσσαρης και πάει για καλόγερος!! φαντάζεσαι να βγεί και σε μερικά χρόνια να τον δούμε και εφημέριο σε κάποιο ναό;;!!) και στη συνέχεια ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ πια συνεχίζουν τα ίδια και χειρότερα!!
Ε! ρε αμερικάνικοι νόμοι που μας χρειάζονται! μπαμ και κάτω!

Γιάννης

Ανώνυμος 14 Οκτωβρίου 2012 - 10:47:00 μ.μ. EEST  

Αυτό που δεν έχουν καταλάβει οι φιλειρηνικοί σχολιαστές είναι πως χωρίς τυφέκια εφόδου ή έστω κάποια υποπολυβόλα δεν μπορούν οι αστυνομικοί να κάνουν απολύτως τίποτα. Τα Glock δεν διαπερνούν γιλέκα ούτε με εξ επαφής πυροβολισμό. Αν πέσουν νεκροί 2-3 κακοποιοι απο G-3 οι επόμενοι θα το ξανασκεφτούν. Γενικότερα όποιος πυροβολεί με AK θα πρέπει να "πέφτει" αλλιώς θα επαναλαμβάνει συνεχώς τα ίδια και θα μπαίνουν και άλλοι στο κόλπο. Δεν λέμε η αστυνομία να σκοτώνει για ψύλλου πήδημα αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις και σε ερημικές περιοχές θα πρέπει να τους γαζώνει.

Ανώνυμος 14 Οκτωβρίου 2012 - 11:29:00 μ.μ. EEST  

Αποστρέφομαι την ιδέα οι αστυνομικοί να έχουν σκοπό να σκοτώσουν ή να βγάζουν από τη μέση ανθρώπους προληπτικά. Νομίζω ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση η αστυνομία έδρασε με επαγγελματισμό και αποτελεσματικότητα. Δεν είμαι ειδικός για να πω για τι όπλα πρέπει να φέρει η αστυνομία, αλλά επιτέλους πρέπει να αλλάξει η νοοτροπία του διακοσμητικού αστυνομικού που συλλαμβάνει μόνον όταν παραδίδεται κάποιος στο τμήμα και που τον κράζουν τα κανάλια αν βγάλει από την θήκη το όπλο του. Όταν πυροβολούνται πρέπει να πυροβολούν και πρέπει να τους στηρίζουμε όλοι, γιατί αν ο αστυνομικός ξέρει ότι θα περάσει ΕΔΕ/δυσμενή μετάθεση/κατακραυγή όταν ρίξει πυρά (και βρουν στόχο) τότε προφανώς ή θα ταμπουρωθεί ή θα σηκωθεί να φύγει!

ΠΚΠ

Ανώνυμος 15 Οκτωβρίου 2012 - 10:49:00 π.μ. EEST  

Φανταστείτε το σκηνικό σε μία τροχαία παράβαση που κάναμε να μας σταματάει ο αλβανικής καταγωγής τροχονόμος, που ο πατέρας του πήδηξε τα σύνορα για μπεί και να μας λέει ότι κάναμε παράβαση!
Ή να σε διατάζει αλβανικής καταγωγής βαθμοφόρος στον στρατό. Ποιοί; Οι μισθοφόροι των Τούρκων.

Φτψχός και μόνος κάου - μπόυ 15 Οκτωβρίου 2012 - 1:27:00 μ.μ. EEST  

@15 Οκτωβρίου 2012 10:49:00 π.μ
Δηλαδή προτείνεις να κατεβάσουμε τον πίνακα της ναυμαχίας της Λήμνου, όπως έπραξε και ο ΓΑΠ. Διότι το πλήρωμα και ο ναύαρχος ήταν Υδραίοι και μεταξύ τους μίλαγαν αρβανίτικα. Όπως και όλη σχεδόν η Αττική και ο Αργοσαρωνικός, κάμποσοι στην Εύβοια, στη Θήβα και αλλού. Ή μήπως τα αρβανίτικα δεν είναι αλβανικά; Ολόκληρη η Ελλάδα είναι γεμάτη από σλαβικά τοπωνύμια - τι απέμεινε από τους Σλάβους ή τους Βούλγαρους; Η ίδια νοοτροπία ονόμαζε τους πρόσφυγες τουρκόσπορους και τους σλαβόφωνους Βούλγαρους (ακόμα το φωνάζουν στα γήπεδα για όλους τους βορειοελλαδίτες). Αυτή η τεταρταυγουστιανή νοοτροπία έστειλε τους Πομάκους γραμμή στα χέρια της Άγκυρας. Το είπαμε χιλιάδες φορές ότι η καταγωγή ΔΕΝ καθορίζει την εθνική συνείδηση. Δηλαδή ο Λέο Πανέτα που κατάγεται από ελληνόφωνο χωριό της Καλαβρίας έχει ελληνική συνείδηση; Ή άτομα σαν τον ανεκδιήγητο Νάσο Θεοδωρίδη που γεννήθηκαν εδώ και μιλούν ελληνικά είναι Έλληνες;

Οι Αλβανοί δεν είναι εθνικό πρόβλημα. Ποτέ δεν ήταν. Οι λίγοι εθνικιστές, απόγονοι των συνεργατών των Γερμανοϊταλών που θέτουν ζήτημα Τσαμουριάς είναι τελείως ανίσχυροι και άλλωστε το θέμα αυτό το έλυσε από παλιά ο ΕΔΕΣ (ένα από τα λίγα καλά που έκανε). Το πρόβλημα είναι με τους ασιάτες μουσουλμάνους που διαφέρουν ριζικά σε επίπεδο αξιών από μια χώρα του ευρωπαϊκού πολιτισμού. Εκεί είναι το πρόβλημα. Οι Αλβανοί που γεννήθηκαν εδώ ούτε το σκέφτονται να γυρίσουν πίσω. "Εκεί είμαι ξένος" μου λένε."Οι φίλοι μου, η οικογένεια και η δουλειά μου είναι εδώ". Δε μας χαλάνε λοιπόν και είκοσι τριάντα χρόνια η εθνική καταγωγή τους θα είναι φολκλορική ανάμνηση. Έτσι έγινε αιώνες τώρα. Έτσι θα γίνει πάλι. Νομοτελειακά. Ας κοιτάξουμε να μείνουμε εμείς Έλληνες και όχι Ελληναράδες.

Ανώνυμος 15 Οκτωβρίου 2012 - 2:18:00 μ.μ. EEST  

Αγαπητέ φίλε, επειδή άλλο Αλβανός και άλλο Αρβανίτης και τα αρβανίτικα που μιλάνε σε πολλές περιοχές της χώρας, όπως και το γεγονός ότι οι ΠΡΩΤΟΙ κάτοικοι των Αθηνών ήσαν Αρβανίτες παραθέτω τα παρακάτω για να ξαναεπισημάνουμε τις διαφορές! Οι αλβανοί ήσαν, είναι και θα είναι ΑΛΛΟΣ ένας ΜΕΓΑΛΟΣ κίνδυνος για τον τόπο:
"Γίνεται σύγχυση με τους Αρβανίτες, τους αρβανιτόφωνους Έλληνες. Άλλο, όμως, Αλβανοί και άλλο Αρβανίτες. Υπάρχει μεγάλη διαφορά.
Και εξηγούμεθα: Ο Μάρκος Μπότσαρης, στην μνήμη του οποίου ασεβούν πολλοί, ήταν Έλλην αρβανιτόφωνος, όπως όλοι οι Σουλιώτες. Η ελληνική του συνείδηση φαίνεται και από την περίφημη φράση που είπε όταν πρωτοπάτησε στα Επτάνησα : Ο Έλλην δεν μπορεί να αισθάνεται ελεύθερος εκεί όπου κυματίζει η Βρεττανική σημαία". Το δε Λεξικό που έγραψε ήταν της αρβανίτικης - όχι αλβανικής - και ρωμαίικης απλής (νεοελληνικής). Άλλωστε δεν θα μπορούσε να έχει αλβανική εθνική συνείδηση, διότι κάτι τέτοιο εμφανίζεται μόλις το 1878 με την Λίγκα της Πριζρένης - Κοσσυφοπεδίου και μάλιστα ως τεχνιτό κατασκεύασμα ξένων δυνάμεων και θρησκευτικών προπαγανδών. Κατά την Τουρκοκρατία δεν υπήρχε έθνος Αλβανών. Οι κάτοικοι της σημερινής Αλβανίας διεκρίνοντο με κριτήριο την θρησκεία τους. Οι Ορθόδοξοι ήσαν Ρωμιοί, εντεταγμένοι στο ίδιο Γένος με τους υπόλοιπους Έλληνες. Οι Μουσουλμάνοι ένοιωθαν Τούρκοι, εξ ου και ο όρος Τουρκαλβανοί. Εάν μιλούμε για αλβανική συμμετοχή στην Ελληνική Επανάσταση δεν πρέπει να αναφερόμαστε στους Μποτσαραίους, την Μπουμπουλίνα και τους Κουντουριώτηδες, αλλά στους Τουρκαλβανούς που χρησιμοποιήθηκαν από την άλλη πλευρά ως σφαγείς των Ελλήνων. (συνεχίζεται)

Ανώνυμος 15 Οκτωβρίου 2012 - 2:19:00 μ.μ. EEST  

(συνέχεια)
Οι Βυζαντινοί πρόγονοί μας δεν ανέφεραν Αλβανούς στην Βαλκανική. Ο Κωνσταντίνος Πορφυρογέννητος ονομάζει Αλβανούς μία φυλή του Καυκάσου. Ο Γεώργιος Καστριώτης - Σκεντέρμπεης, που θεωρείται εθνικός ήρωας των σημερινών Αλβανών, ονόμαζε εαυτόν Ορθόδοξον Ηπειρώτη (15ο αιών). Σε έγγραφα της Γαληνοτάτης Δημοκρατίας της Βενετίας στα τέλη του 15ου αιώνος η λέξη "Αλβανός" ερμηνεύεται " Έλληνες από την Ήπειρο και την Πελοπόννησο" χωρίς να αμφισβητείται η ελληνική συνείδησή τους. Η αλβανική συνείδηση είναι οπωσδήποτε ξενόφερτο κατασκεύασμα όπως αποδεικνύουν και μαρτυρίες των ιδίων των ενδιαφερομένων , τις οποίες κατέγραψε ο σύγχρονός μας διαπρεπής Βαλκανιολόγος Αχιλλεύς Λαζάρου.
Όταν η Ιταλία και η Αυστροουγγαρία για δικούς τους λόγους προσπαθούσαν να κατασκευάσουν αλβανικό κράτος ώστε να ελέγχουν την είσοδο της Αδριατικής, οι Τουρκαλβανοί ύψωναν στο Δυρράχιο την οθωμανική σημαία !
Προτιμούσαν την τουρκική παρά την άγνωστη σ' αυτούς αλβανική εθνική συνείδηση. Άλλωστε και στους Βαλκανικούς πολέμους οι Μουσουλμάνοι της Αλβανίας πολέμησαν, και μάλιστα δυναμικά, στις τάξεις του Οθωμανικού στρατού. Μετά το 1908 πολλά από τα μέλη του Νεοτουρκικού κομιτάτου, το οποίο σχεδίασε και ξεκίνησε τον διωγμό των Ελλήνων ήταν Τουρκαλβανοί.
Η λέξη Αλβανία, σημαίνει Λευκή Χώρα από το λατινικό ΑΛΜΠΑ : λευκή. Είναι όρος με γεωγραφική και όχι εθνολογική σημασία.
Ο όρος Αρβανίτης που αφορά τους Σουλιώτες, τους Υδραίους, τους Σπετσιώτες και πολλούς κατοίκους των Μεσογείων, προέρχονται από τελείως διαφορετική ρίζα. Συγκεκριμένα από τη λέξη "Άρβανον", τοπωνύμιο της Βορείου Ηπείρου, που το βρίσκουμε ήδη από τον 11ο αιώνα στα κείμενα της Άννας Κομνηνής. Από το Άρβανον, δηλαδή από την Ελληνικοτάτη Βόρειο Ήπειρο, κατέβηκαν σε πόλεις και νησιά της Νοτίου Ελλάδος ελληνικοί πληθυσμοί που μιλούσαν αρβανίτικα. Δηλαδή μία διάλεκτο ανάμικτη με αρχαία ελληνικά, λατινικά, τουρκικά και εντόπια βαλκανικά γλωσσικά στοιχεία. Οι αρβανιτόφωνοι Έλληνες ουδέποτε είχαν διαφορετική συνείδηση από τους υπόλοιπους Έλληνες. Παρεμφερές παράδειγμα μας δίδουν οι σλαβόφωνοι Μακεδονομάχοι Κώττας, Κύρου, Νταλίπης και άλλοι, οι οποίοι πολέμησαν υπέρ της Ελλάδος κατά των Βουλγάρων κομιτατζήδων. Καθώς και οι τουρκόφωνοι Ορθόδοξοι της Καππαδοκίας που κράτησαν μέσω της Εκκλησίας την ελληνικότητά τους αν και έχασαν την ελληνική γλώσσα. Οι δίγλωσσοι Έλληνες αρβανιτόφωνοι, βλαχόφωνοι, σλαβόφωνοι, κ.λ.π. μας προσφέρουν χαρακτηριστικές αποδείξεις ότι στα Βαλκάνια κατά τους τελευταίους πέντε τουλάχιστον αιώνες η Ορθόδοξη πίστη - και γενικότερα η θρησκεία - διαμορφώνει την εθνική συνείδηση πολύ περισσότερο και από το γλωσσικό ιδίωμα.
Η σύγχυση μεταξύ των λέξεων Αλβανός και Αρβανίτης δημιουργείται μόνον στην ελληνική γλώσσα, διότι φαίνονται να μοιάζουν οι δύο όροι ηχητικά. Η ομοιότης είναι μόνο επιφανειακή. Στην ουσία διαφέρουν κατά πολύ. Άλλωστε οι ίδιοι οι Αλβανοί αποκαλούν εαυτούς Σκιπετάρ και την χώρα τους Σκιπερία : χώρα των Αετών. Τι κοινό μπορούν να έχουν ένας Σκιπετάρ και ένα Έλλην αρβανιτόφωνος ; Ίσως ο ένας να μπορεί να καταλαβαίνει κάποιες λέξεις από τον άλλο. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είχαν η έχουν την ίδια εθνική συνείδηση... Μην ξεχνούμε ότι Σέρβοι, Κροάτες και Βοσνιομουσουλμάνοι μιλούν ακριβώς την ίδια γλώσσα, παρά ταύτα συγκρούσθηκαν μεταξύ τους με οδυνηρές συνέπειες.
Σέβομαι και κατανοώ τις προσπάθειες πολιτικών και δημοσιογράφων να περιορίσουν τα ενδεχόμενα φαινόμενα ρατσισμού και ξενοφοβίας - αν και οι ρίζες των προβλημάτων δεν έχουν μελετηθεί σωστά - στην κοινωνία μας. Όμως κάτι τέτοιο δεν γίνεται με άγνοια η παραποίηση της ιστορικής αλήθειας. Ας μάθουμε καλά την Ιστορία μας ώστε και τους Έλληνες Αρβανίτες να τιμούμε για την εθνική τους προσφορά και με τον γείτονα αλβανικό λαό να διατηρούμε σχέσεις καλής γειτονίας, χωρίς βεβαίως να λησμονούμε την ελληνική κοινότητα της Βορείου Ηπείρου.

Γιάννης

Ανώνυμος 15 Οκτωβρίου 2012 - 3:01:00 μ.μ. EEST  

Απλα τα πραγματα παιδια.Σημαδευεις αστυνομικο με ΑΚ.ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ.Τελος.

Φτωχός και μόνος κάου - μπόυ 15 Οκτωβρίου 2012 - 5:26:00 μ.μ. EEST  

Γιάννη μιλάνε την ίδια γλώσσα. Τους έχω ακούσει πολλές φορές. Έχουν παρόμοια συνήθεια και νοοτροπία. Άλλωστε, πριν ξεκινήσει η τελευταία αλβανική μετακίνηση του '90 ελάχιστοι επέμεναν στη διαφοροποίηση αλβανών - αρβανιτών. Επιπλέον άλλο οι Αλβανοί του Καυκάσου και άλλο οι Αλβανοί Ιλλυριοί - ξεκάθαρα καμμία σχέση. Όσο για τους Σουλιώτες ως και ο Παπαρηγόπουλος δεν αρνείται την κατά το ήμισυ αλβανική καταγωγή τους. Απλώς κάτω από την επίδραση του ελληνικού διαφωτισμού σταδιακά, περίπου στο τέλος του 18ου αιώνα, αρχίζουν να τοποθετούνται εθνικά με την ελληνική πλευρά λόγω ορθόδοξης πίστης. Η συνείδηση λοιπόν αποδεδειγμένα ήταν ελληνική,όπως άλλωστε φάνηκε στην πράξη.Για τη διαίρεση χριστιανών μουσουλμάνων με βρίσκεις φυσικά απολύτως σύμφωνο. Τέλος πάντων, πραγματικά δε με απασχολεί η καταγωγή καθόλου. Το που τοποθετεί τον εαυτό του κανείς είναι το ζητούμενο. Γιατί έχουμε πολλούς Έλληνες που μόνο Έλληνες δεν είναι στην πράξη.

Ανώνυμος 15 Οκτωβρίου 2012 - 9:14:00 μ.μ. EEST  

Φτωχέ και μόνε καουμπόι
Είχες δεν είχες το έχυσες το δηλητήριο της διχόνοιας για τα περί αρβανιτών και Αλβανών. Ποιος σου είπε εσένα ότι με τον όρο Αλβανός τροχονόμος εννοούσα τον αρβανίτη Έλληνα αστυνομικό. Ο χαρακτηρισμός αρβανίτης γιατί να μην είναι σχέτο τοπονύμιο όπως το πελοπονήσιος, το μακεδόνας, το κρητικός κλπ; Αμέσως να συνδέσεις το θέμα όπως η γνωστή ανθελληνική προπαγάνδα;
Ποιος σου είπε ότι το πρόβλημα είναι με τους απογόνους των λίγων Αλβανών φασιστών του '40 και δεν είναι με αυτούς τους απογόνους των πολλών τουρκόλαγνων μουσουλμάνων μισθοφόρων των Τούρκων μέχρι το '14. Σήμερα μάθε ότι ο πολύς Αλβανός λέει στα νεύρα του "...γιατί είμαι Αλβανός εγώ ρε" και ο φιλήσυχος πλην πονηρός αλβανός σου λέει "αφού πληρώνω τους φόρους μου είμαι 'Ελληνας αλλά Αλβανός" για να πορεύεται όπως τον βολεύει!
Όπως λένε ανάλογα και οι Ελληνοαμερικάνοι ομογενείς έτσι...που το 1974 στην επιφυλακή των Αμερικανικών ΕΔ της περιοχής της ΝΑ Μεσογείου για να παρακολουθήσουν τα γεγονότα της Κύπρου ορισμένοι με κρίσιμες ειδικότητες είχαν αποκλειστεί από αυτές. Γιατί προφανώς θεωρήθηκε ότι δεν ήταν αρκετά Αμερικανοί.
Σε τελική ανάλυση σου φταίμε εμείς που είμαστε Ελληναράδες και δεν σου φταίνε οι Αλβανοί που είναι σύμμαχοι των Τούρκων.

Ν.Μ.Π. 15 Οκτωβρίου 2012 - 11:31:00 μ.μ. EEST  

@Γιάννη

"Καθώς και οι τουρκόφωνοι Ορθόδοξοι της Καππαδοκίας που κράτησαν μέσω της Εκκλησίας την ελληνικότητά τους αν και έχασαν την ελληνική γλώσσα."

Φίλε Γιάννη δεν ισχύει. Η γιαγιά μου και η θεία μου ήταν από την Καππαδοκία και μιλούσαν Ελληνικά και μάλιστα ήταν εγγράμματες.
Και για την ιστορία, λίγο πριν πεθάνει μου ζήτησε να της γράψω κάτι. Οταν είδε τα γράμματά μου, μου έκανε παρατήρηση και μου ζήτησε να βελτίωσω τον τροπο γραφής μου. Ηταν και καλλιγραφος βλέπεις!

Ν.Μ.Π.

Φτωχός και μόνος κάου - μπόυ 16 Οκτωβρίου 2012 - 12:53:00 π.μ. EEST  

@Ανώνυμος 15 Οκτωβρίου 2012 9:14:00 μ.μ
Δεν φταίω εγώ αγαπητέ για την δική σου τρικυμία εν κρανίω. Οι Αλβανοί ή αρβανίτες είναι ένας λαός και κάθε σοβαρός ερευνητής της ιστορίας γνωρίζει τις διαδοχικές εγκαταστάσεις τους στον ελληνικό χώρο με τελευταία μεγάλη και εξαιρετικά βίαιη την καταστολή της επανάστασης στα Ορλωφικά το 1770 από στίφη Τουρκαλβανών τα οποία για να απομακρύνουν στη συνέχεια οι Τούρκοι χρησιμοποίησαν τους Έλληνες που πριν καταδίωκαν. Διάβασε και λίγο τη Βαβυλωνία του Δημήτριου Βυζάντιου για να δεις και πως μιλούσαν ή τη Στρατιωτική ζωή εν Ελλάδι της εποχής του Όθωνα.Όσοι έμειναν εδώ ήταν ορθόδοξοι και αυτό καθόρισε την εθνική τους συνείδηση. Η εθνική συνείδηση στα Βαλκάνια περνά μέσα από τις θρησκευτικές διαφοροποιήσεις αρχικά και ξεκινά από τους Έλληνες οι οποίοι ήδη αναπτύσσουν σπερματική εθνική συνείδηση από τον 13ο αιώνα και υποπτεύομαι και νωρίτερα.Οι Αλβανοί ουδέποτε ανέπτυξαν αυτόνομη εθνική συνείδηση εξαιτίας του γεγονότος οτι δεν υπήρξε κάποια τάξη κοινωνική για να αναλάβει τέτοιο έργο και - όπως και να το κάνουμε - πλην του Σκεντέρμπεη που μάλλον ήταν Έλληνας δεν έχουν να επιδείξουν και τίποτε ως αρχαία ιστορία και πολιτισμό. Τους λείπει δηλαδή μια γέφυρα με το παρελθόν, γέφυρα που έχουν Σέρβοι και Βούλγαροι (για μας τους Έλληνες δεν είναι γέφυρα είναι λεωφόρος).

Αν εξαιρέσουμε το ότι θεωρώ πως από πουθενά δεν υπάρχει διαφοροποίηση στη γλώσσα στα ήθη στη νοοτροπία ανάμεσα σε Αλβανούς και Αρβανίτες (ένας βολικός κατ'εμέ εθνικός μύθος που κολακεύει την θεωρία της εθνικής καθαρότητας) μπορώ να παραπέμψω στο εξαιρετικό σχόλιο του Γιάννη παραπάνω. Και για να έχουμε καλό ρώτημα, πόσοι και πόσοι αυτοκράτορες του Βυζαντίου δεν είχαν Ελληνική καταγωγή αλλά συνεισέφεραν πάρα πολύ στη διαμόρφωση και διατήρηση του ελληνικού χαρακτήρα αυτού που ξεκίνησε ως Νέα Ρώμη και εξελίχτηκε ως το κομμάτι του ελληνισμού από το οποίο άμεσα καταγόμαστε ηθικά και πολιτιστικά. Τα γονίδια άστα για τους Αμερικάνους που ψάχνουν να φτιάξουν εθνική συνείδηση με τον Τζον Γουαίην. Εμένα μου κάνει ο Τζαβέλας και ο Μπότσαρης και όποιος αγωνίζεται γι αυτόν τον τόπο με τις αξίες και τα ιδανικά του ανεξάρτητα με το τι γλώσσα μιλά ή ποιο θεό πιστεύει. Και νομίζω οτι οι Αμερικάνοι που ανέφερες στο ΒΠΠ είχαν και μονάδες με στρατιώτες ιαπωνικής καταγωγής οι οποίες και απέδωσαν πολύ καλά μάλιστα (442nd Infantry Regiment)

Τέλος τουρκόφωνοι από την Καππαδοκία ειδικά αλλά και τον Πόντο (Μπάφρα - η φρεγάτα που έκοβε βόλτες στο Αιγαίο) υπήρχαν πάμπολλοι. Μεγάλωσα σε γειτονιά όπου η πρώτη προσφυγική γενιά ελάχιστα ελληνικά έμαθε. Ωραίοι άνθρωπο και 100% Έλληνες. Θυμάμαι επίσης τη δίγλωσση γιαγιά μου (σε αντίθεση με τους Σανταίους παππούδες της άλλης πλευράς που ήξεραν ελάχιστα τούρκικα γιατί δεν είχαν τούρκους στα χωριά τους). Η θρησκεία έκανε τη διαφορά και με βάση το θρήσκευμα έγινε η ανταλλαγή (σκεφτείτε να είχαμε εδώ ακόμη τους Τουρκοκρητικούς που μίλαγαν φαρσί ελληνικά αλλά ήταν βέροι και φανατικοί Τούρκοι - εξισλαμισμένοι έλληνες αλλά καθαρά κα ιφανατικά Τούρκοι στη συνείδηση

Ανώνυμος 16 Οκτωβρίου 2012 - 1:09:00 π.μ. EEST  

@ Γιάννη,

σου συνιστώ ανεπιφύλακτα να διαβάσεις το βιβλίο του Κώστα Μπίρη "Αρβανίτες, οι Δωριείς του Σύγχρονου Ελλήνισμού", Εκδόσεις Μέλισσα ISBN 960-201-031-9. Σε αυτό το βιβλίο (πρώτη έκδοση 1960) ο αρβανίτης Μπίρης (πολύ αξιόλογος αρχιτέκτων-πολεοδόμος, μακαρίτης πλέον) αναλύει διεξοδικά την "κάθοδο" των αλβανών στην Ελλάδα, ακόμα από την εποχή της φραγκοκρατίας και που είναι γνωστοί ως αρβανίτες και φυσικά μιλούσαν αλβανικά.

Alexandros 16 Οκτωβρίου 2012 - 3:53:00 μ.μ. EEST  

Θα γίνω αρκετά αιρετικός και αφήνοντας κατά μέρος το άρθρο αυτό καθεαυτό θα γράψω όσον αφορά τα σχόλια. Προσπαθούμε να διαχωρίσουμε τους Έλληνες ,με τους Αλβανούς, είναι νομίζω η προσέγγιση λανθασμένη. Οι Έλληνες είμαστε απόγονοι των Δωριέων, των Οιωνών των Αιόλων και των Αχαιών αλλα και των Πελασγών και Θρακών, να ξεκαθαρίσω κάτι, το απόγονοι δεν αναφέρεται απαραίτητα στα γενετικά χαρακτηριστικά αλλα μάλλον πολύ περισσότερο στο πολιτισμικό περιβάλλον, οι Αλβανοί είναι απόγονοι των Ιλλυρίων και των Παιόνων. Άρα μιλάμε για τα αρχαιότερα φύλλα στην περιοχή. Μετά από 4000 χρονια και άπειρα ιστορικά γεγονότα εγώ θα έλεγα πως είμαστε εντελώς συγγενικοί λαοί,τους οποιους διαχώρισαν οι μεγάλες δυνάμεις για τα δικά τους συμφέροντα, νομίζω ότι τα συμφέροντα μας συμπίπτουν περισσότερο από ποτε, καλο είναι να σταματήσουν οι εθνικιστικές φανφάρες και από τις δυο μεριές και να δημιουργήσουμε ένα ενιαίο Block. Είναι προφανές ότι κανεις δεν είναι απολύτως σίγουρος για τους Αρβανίτες, οι σύγχρονοι Δωριείς πάντως ακούγεται σαν ένας πολύ επιτυχημένος χαρακτηρισμός, και νομίζω πως το ίδιο ταιριάζει και στους Βλάχους!

Alexandros 16 Οκτωβρίου 2012 - 8:10:00 μ.μ. EEST  

Να προσθέσω κάτι ακόμα αφού ζητήσω συγγνώμη για το ορθογραφικό, Ίωνες, προφανώς, αλλα ελέω μηχανής μετάφρασης? Τις περισσότερες φορες εξετάζουμε το κατά ποσον επηρεάστηκε πληθυσμιακά ο Ελληνικός χώρος από Σλάβους, Βουλγαρους, Τούρκους και Αλβανούς, γιατί δεν κάνουμε και μια μελέτη για το αντίθετο, να δούμε πως επηρεάστηκαν αυτοί οι λαοί από εμάς, για να μην πω μετά και μεταξύ τους, γιατί Ελληνικοί πληθυσμοί και μεγάλοι σε αριθμό ζούσαν από την Ουκρανία και την Ουγγαρία έως την Αίγυπτο, τη Λιβύη και τη Syria, για την Τουρκια πάνω κάτω τα ξέρουμε, αλλα για τις υπόλοιπες χώρες?

Ανώνυμος 17 Οκτωβρίου 2012 - 12:23:00 μ.μ. EEST  

σχετικά με την Ελληνική γλώσσα και τη σημερινή της απαξίωση!
ίσως άσχετο άρθρο αλλά πόσοι γνωρίζουν τα παρακάτω;!

Η διαχρονικότητα της Ελληνικής γλώσσης είναι αδιαμφισβήτητη και αυταπόδεικτη!
Μεταξύ των πολλών παραδειγμάτων ένα από τα πλέον ενδιαφέροντα:
Μικροί (οι .ομήλικοι εξ ημών.) είχαμε παίξει το γνωστό παιδικό παιχνίδι : δύο ομάδες αντιπαρατιθέμενες, εναλλάξ να εφορμούν η μία της άλλης ψελλίζοντας ακαταλαβίστικα λόγια, που όλοι νομίζαμε αποκυήματα παιδικής φαντασίας και κουταμάρας (μετέπειτα πήρε την μορφή: «έλα να τα βγάλουμε»)

«Ά μπε, μπα μπλόν, του κείθε μπλόν, ά μπε μπα μπλόν του κείθε μπλόν, μπλήν-μπλόν.»

Τι σημαίνουν αυτά? Μα , τι άλλο, ακαταλαβίστικες παιδικές κουταμάρες, θα πεί κάποιος. Όμως δεν είναι έτσι.
Ατυχώς, η Ελληνική, εδέχθη πλείστες όσες προσβολές από εξελληνισμένους βαρβάρους, Σλάβους, Τουρκόφωνους, Λατίνους κ.ά.., που δεν κατανοούσαν την ελληνική -ούτε κάν είχαν την φωνητική ανατομία που θα τους επέτρεπε σωστές εκφωνήσεις φωνηέντων - εμιμούντο τις φράσεις, παραφράζοντάς τις συχνότατα, και έτσι διεστραμμένα και παραμορφωμένα, έφθασαν μέχρι των ημερών μας, ώστε πλέον να μη αναγνωρίζονται.

Κατ'/αυτόν τον τρόπο, εισήχθησαν εις την Ελληνική, όροι, λέξεις και φράσεις, ως μέσα από παραμορφωτικό κάτοπτρο είδωλα, καθιστάμενα αγνώριστα στον απλό κόσμο.

Ας επανέλθουμε στο πιο πάνω.
Η όλη. στιχομυθία, προήρχετο από παιδικό παιχνίδι που έπαιζαν οι Αθηναίοι Παίδες (και ου μόνον.), και ταυτόχρονα εγυμνάζοντο στα μετέπειτα αληθινά πολεμικά παιχνίδια.
Πράγμα απολύτως φυσικό, αφού πάντοτε ο Αθηναίος Πολίτης ετύγχανε και Οπλίτης! (βλέπετε παίζοντας και με τα γράμματα, προκύπτον συνδεόμενες έννοιες. Πολίτης - Οπλίτης)

Τι έλεγαν λοιπόν οι αντιπαρατιθέμενες παιδικές ομάδες, που τόσον παραφράσθηκε από τους μεταγενέστερους??
Ιδού η απόδοση:

«Απεμπολών, του κείθεν εμβολών !!!...» (επαναλαμβανόμενα με ρυθμό, εναλλάξ από την δείθεν επιτιθέμενη ομάδα)

Τι σήμαιναν ταύτα? Μα..απλά ελληνικά είναι! « Σε απεμπολώ, σε αποθώ, σε σπρώχνω, πέραν (εκείθεν) εμβολών σε (βλ. έμβολο) με το δόρυ μου, με το ακόντιό μου!!!

Άντε και εις άλλα με υγείαν !!!

Γιάννης

Ανώνυμος 17 Οκτωβρίου 2012 - 5:27:00 μ.μ. EEST  

Μα για ποιους Τούρκους μιλάτε; Οι 2.000 πολεμιστές που ήρθαν στο Βυζάντιο. Τα σημερινά 50.000.000 είναι επιμιξείες εκείνων και προσκυνημένοι λαοί της Ανατολίας. Ομοίως και οι φίλοι τους οι Αλβανοί. Για ποιούς αλβανούς μιλάμε; Αυτούς που μέχρι το ΄14 έγραφαν τις λέξεις τους με ελληνικά γράμματα; Οι νότιοι ειδικά είναι εξισλαμισμένοι Έλληνες. Σιγά μην και υπάρχει λοιπόν ζήτημα ελληνικότητας των αρβανιτών!

Ανώνυμος 18 Οκτωβρίου 2012 - 7:17:00 μ.μ. EEST  

Τα υπόλοιπα 30.000.000 είναι Κούρδοι. Οι βόρειοι Αλβανοί είναι αρχαία φύλλα ιλλυρικά με επιμειξίες σλαβικές, προσκυνημένοι βέβαια στους Τούρκους άπαντες πλην ορισμένων καθολικών.

Ανώνυμος 20 Οκτωβρίου 2012 - 6:08:00 μ.μ. EEST  

Αλβανός, Αρβανίτης, Πακιστανός , Αφγανός ή όποιο άλλο φρούτο κάνει βόλτες με ΙΧ και στοχεύει πολίτες ή αστυνομικούς με πολεμικό τουφέκι, συναντά τον δημιουργό του ._

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
“Κι αν είναι κ’ έρθουνε χρόνια δίσεχτα, πέσουν καιροί οργισμένοι, κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα, για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια, μη φοβηθείς το χαλασμό.

Φωτιά! Τσεκούρι! Τράβα!, ξεσπέρμεψέ το, χέρσωσε το περιβόλι, κόφτο, και χτίσε κάστρο απάνω του και ταμπουρώσου μέσα, για πάλεμα, για μάτωμα, για την καινούργια γέννα, π’ όλο την περιμένουμε κι όλο κινάει για νάρθει, κι’ όλο συντρίμμι χάνεται στο γύρισμα των κύκλων!..

Φτάνει μια ιδέα να στο πει, μια ιδέα να στο προστάξει,κορώνα ιδέα , ιδέα σπαθί, που θα είναι απάνου απ’ όλα!"

Κωστής Παλαμάς
«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι·

θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία»


Α.Κάλβος
«Τι θα πει ραγιάς; Ραγιάς είναι εκείνος που τρέμει από τον φόβο τον Τούρκο, που είναι σκλάβος του φόβου του, που θέλει να ζήσει όπως και να είναι. Που κάνει τον ψόφιο κοριό για να μην τον πατήσει κάποιος. Την ραγιαδοσύνη του την ονομάζει αναγκαία φρονιμάδα».

Ίωνας Δραγούμης

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP