Πειθαρχική δίωξη για τον αρχηγό της Σχολής Ευελπίδων - Ποινές και στους ευέλπιδες

Παρασκευή, 2 Δεκεμβρίου 2011

Σύμφωνα με δημοσίευμα του "Βήματος", παραπέμπεται στο Πειθαρχικό της Σχολής Ευελπίδων με το ερώτημα της αποπομπής ο αρχηγός της Σχολής, ο οποίος φέρεται ότι πρωταγωνίστησε στο περιστατικό της 17ης Νοεμβρίου. Επίσης ο φάκελος παραδίδεται στον Εισαγγελέα του Στρατοδικείου για να εξακριβωθεί αν τελέστηκαν ποινικά αδικήματα.

Επιπλέον επιβάλλεται ποινή φυλάκισης 20 ημερών στους ευέλπιδες που «με βήμα σημειωτόν απήγγειλαν τον ύμνο της 21ης Απριλίου», ενώ δεν επιβάλλεται καμία ποινή σε πρωτοετείς σπουδαστές και σε αξιωματικούς της Σχολής Ευελπίδων.

Το πόρισμα των δύο Ενόρκων Διοικητικών Εξετάσεων (ΕΔΕ) οι οποίες διενεργήθηκαν παράλληλα και ανεξάρτητα τόσο από την διοίκηση της Στρατιωτικής Σχολής Ευελπίδων όσο και από το Γενικό Επιτελείο Στρατού (ΓΕΣ) αναφέρει επιπλέον:

«Ο αρχηγός της Σχολής διώκεται πειθαρχικά, του αφαιρέθηκε η διοίκηση και παραπέμπονται πειθαρχικά το σύνολο των ευελπίδων, όσων δηλαδή ενεπλάκησαν στο επεισόδιο, πλην των πρωτοετών. Παράλληλα διετάχθη από τον Εισαγγελέα του Στρατοδικείου προκαταρκτική εξέταση για πιθανή τέλεση ποινικών αδικημάτων».

Σύμφωνα με τις ανακρίσεις που έγιναν, ο αρχηγός της Σχολής αναφέρθηκε απαξιωτικά για την εξέγερση του Πολυτεχνείου, χαρακτηρίζοντάς την «μπούρδα». Μόλις τελείωσε η απαγγελία του ύμνου και το σημειωτόν, κάποιοι χειροκρότησαν.

Στο πόρισμα αναφέρεται ότι από τις 15 Νοεμβρίου (δύο ημέρες δηλαδή πριν από την επέτειο του Πολυτεχνείου) ο αρχηγός της Σχολής ζήτησε από έναν σπουδαστή να του βρει τον ύμνο της 21ης Απριλίου και στις 16 Νοεμβρίου (την παραμονή της επετείου) είχε δώσει τον ύμνο σε έξι σπουδαστές της Σχολής «για να τον μάθουν». Στη συνέχεια, όμως, εξαίρεσε τον έκτο σπουδαστή επειδή είχε κυπριακή καταγωγή.

Η δεύτερη ΕΔΕ, που διενήργησε παράλληλα το ΓΕΣ διεξήχθη για να διαπιστωθεί πώς δεν έγινε γνωστό το επεισόδιο στη Διοίκηση της Σχολής.

Σε ερώτηση εάν υπάρχει γενικότερος κίνδυνος, σημειώνεται: «Δεν πιστεύω ότι σήμερα υπάρχουν προϋποθέσεις και το κατάλληλο κλίμα για επανάληψη τέτοιων γεγονότων διότι οι Ένοπλες Δυνάμεις είναι αφοσιωμένες στο καθήκον τους που είναι η προάσπιση της ανεξαρτησίας της χώρας, η υπεράσπιση της Δημοκρατίας και των διεθνών δικαιωμάτων της χώρας μας».

35 σχόλια:

Ανώνυμος 2 Δεκεμβρίου 2011 - 11:39:00 π.μ. EET  

Το γεγονός ότι δεν επιβάλλεται ποινή στους πρωτοετείς συνεπάγεται σιωπηρή παραδοχή της απαράδεκτης μεταχείρισης που αυτοί τυγχάνουν από τους σπουδαστές των μεγαλύτερων τάξεων (λεκτικούς εξευτελισμούς, καψόνια κλπ). Σε ένα τέτοιο περιστατικό τα "πρωτάκια" προφανώς εκτέλεσαν την παράνομη διαταγή "άνευ αντιλογίας". Επιπλέον, η πρωτοβουλία του αρχηγού και η παράβαση καθήκοντος στην οποία φέρεται να υπέπεσε είναι ενδεικτική μιας ορισμένης νοοτροπίας για το ρόλο του αρχηγού τάξης. Επίσης, η διερεύνηση τυχόν ποινικών ευθυνών δημιουργεί αισιοδοξία για παραδειγματική τιμωρία ανάλογων ενεργειών.

Ανώνυμος 2 Δεκεμβρίου 2011 - 11:45:00 π.μ. EET  

τίποτα δεν τους έκαναν, όχι πως είχε και καμμία σημασία κιόλας...

Ανυχνευτής 2 Δεκεμβρίου 2011 - 2:25:00 μ.μ. EET  

Χωρίς να είμαι υπέρ τετοια γίνονται στις σχολές (και εφέδρων ΥΕΑ). Δεν πρέπει να δίνουμε σημασία οταν αυτά δεν "ξεφεύγουν". Αν τραγουδούσαν έναν ύμνο του ΕΑΜ αλήθεια τι θα γινόταν? Τι φοβάται η δημοκρατία από το άκουσμα ενός "ξεχασμένου" ύμνου? Σιγά μην αποταξουν τον φοιτητή επειδή έκανε ένα τέτοιο ατόπημα. Σιγά τα ωά.. Αλλα ειναι τα μεγάλα όχι της Παρασκευής το γαλα..

Σε τι υποκριτική κοινωνία αλήθεια ζούμε..

Ανώνυμος 2 Δεκεμβρίου 2011 - 2:39:00 μ.μ. EET  

Κάποια ποινή σ' αυτούς που πούλησαν την Πατρίδα θα "πέσει" η θα εξακολουθούν να το "παίζουν" ψόφιοι;;;;;;

Ανώνυμος 2 Δεκεμβρίου 2011 - 2:41:00 μ.μ. EET  

Μα πράγματι, το Πολυτεχνείο είναι η μεγαλύτερη ΜΠΟΥΡΔΑ ! :-)

Ανώνυμος 2 Δεκεμβρίου 2011 - 5:22:00 μ.μ. EET  

Μήπως δεν έχουν ορκίστει ακόμη φίλτατε με τα αβίαστα συμπεράσματα...

Οδυσσέας 2 Δεκεμβρίου 2011 - 5:44:00 μ.μ. EET  

Ανώνυμο 2.41:
Εσύ δικαιούσαι να χαρακτηρίζεις το Πολυτεχνείο "μπούρδα". Άλλος δικαιούται να το χαρακτηρίζει ηρωική πράξη. Εγώ δικαιούμαι να θυμίσω σε όλους ότι οι φοιτητές του Πολυτεχνείου δεν έκαιγαν σημαίες, όπως τα σημερινά φυντάνια, αλλά τις είχαν αναπεπταμένες. Ο καθένας έχει τη γνώμη του και την εκφράζει.
Όμως ένας εύελπις και μάλιστα αρχηγός, ΔΕΝ δικαιούται να εκφράζει δημόσια γνώμη για το θέμα, τουλάχιστον όχι εν στολή.
Και αφού κανείς πια (ούτε ο θείος του στο εξαιρετικό κείμενό του) δεν αμφισβητεί το περιστατικό, πρέπει να τιμωρηθεί. Τέλος.

oinomaou71 2 Δεκεμβρίου 2011 - 6:17:00 μ.μ. EET  
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Οδυσσέας 2 Δεκεμβρίου 2011 - 6:40:00 μ.μ. EET  

1. Δεν το λέει μόνο η "πασοκοκρατούμενη σχολή", το λένε οι πάντες. Ούτε οι δικοί του δεν το διέψευσαν. Είπαμε εξ αρχής ότι υπάρχει εκμετάλλευση του γεγονότος, με πολιτική σκοπιμότητα. Αλλά γεγονός υπάρχει, και δεν ωφελεί ο στρουθοκαμηλισμός.
2. Η εξέγερση του Πολυτεχνείου, έστω και υπερτιμημένη, ήταν εξέγερση κατά δικτατορίας και υπέρ δημοκρατίας. Επομένως η τιμή στο Πολυτεχνείο δε συνεπάγεται πίστη σε συγκεκριμένο κόμμα, αλλά στη Δημοκρατία. Και πολύ καλώς γίνεται σχετική εκδήλωση στις στρατιωτικές σχολές, για να διδάσκονται τα νέα στελέχη την πίστη στη Δημοκρατία και το Σύνταγμα, την οποία άλλωστε και ορκίζονται.
3. Ιστορικό γεγονός είναι ότι στα "γεγονότα αυτά" σκοτώθηκαν 18 άτομα, όχι εντός του Πολυτεχνείου αλλά πέριξ αυτού. Διάβασε το πόρισμα Τσεβά και κόψε την προπαγάνδα. Εδώ είμαστε πατριωτικό ιστολόγιο, όχι χουντικό. Να εξηγούμαστε.

Ανώνυμος 2 Δεκεμβρίου 2011 - 7:15:00 μ.μ. EET  

@oinomaou71

Αν θέλεις να σου χαϊδεύουν τα αυτάκια μπορείς να απευθυνθείς αλλού, να σέβεσαι περισσότερο τους νεκρούς και μάθε να γράφεις την επέτειο σωστά. Οδυσσέα, απλά εξαιρετικός.

oinomaou71 2 Δεκεμβρίου 2011 - 7:38:00 μ.μ. EET  

To πήρα πίσω σάν ένδειξη σεβασμού στον ιστολόγο.Τις περισσότερες φορές συμφωνώ με τα άρθρα του Οδυσσέα.Αρα η οργή δεν είναι και ο καλύτερος σύμβουλος.

Οδυσσέας 2 Δεκεμβρίου 2011 - 7:41:00 μ.μ. EET  

Σεβαστό.

Οδυσσέας 2 Δεκεμβρίου 2011 - 9:57:00 μ.μ. EET  

@Achaean:
Στα σχόλια του προηγούμενου σχετικού άρθρου σου είχα απαντήσει ότι δε θα ανεχτώ άλλους αόριστους ισχυρισμούς περί φιλοχουντικού δικτύου αξιωματικών που προώθησε τον εύελπι, εκτός αν τους τεκμηριώσεις.
Εσύ το βιολί σου, λάσπη και αοριστίες. Επομένως το σχόλιό σου κόβεται. Εδώ μέσα δεν τρώμε ούτε τη χουντική, αλλά ούτε και τη "δημοκρατική" (= ΠΑΣΟΚική) προπαγάνδα.

Ανώνυμος 2 Δεκεμβρίου 2011 - 10:20:00 μ.μ. EET  

ΟΔΥΣΣΕΑ σε βλέπω υπέρ ευαισθητοποιημένο στο θέμα της δικτακτορίας και χωρίς να είμαι λάτρης αυτής, γιατί δεν μου αρέσουν οι ανώμαλες πολιτικές καταστάσεις και δεν την έζησα[ήμουν μικρός], θέλω να σε ρωτήσω αν πράγματι πιστεύεις ότι για τα σημερινά χάλια μας φταίει αυτή όταν οι εμπνευστές της δεν έβαλαν δραχμή στην τσέπη τους ανοικοδόμησαν, οδοποίησαν την ξεχασμένη επαρχία, πήγαν το ρεύμα και το νερό παντού και αυτό είναι γεγονός, ενω η ομαλή δημοκρατία μας έκανε βιλάρες και κοιλάρες απο την κλεψιά και την διαφθορά.Οσο για το κυπριακό, πιστεύεις ότι οι μεταπολιτευτικές δημοκρατικές κυβερνήσεις μας τα κατάφεραν καλύτερα όταν υποχωρούν συνεχώς παραχωρώντας εθνική κυριαρχία για τον φόβο του πολέμου; Το ίδιο δεν έγινε και το 1974;Αυτό δεν είναι προδοσία, ή είναι πιο soft προδοσία; Τέλος αν συγκρίνουμε το έργο της δικτακτορίας με την τότε φτώχια πού υπήρχε έκανε θαύματα ενώ οι μετέπειτα δημοκράτες πολιτικοί μας 30 χρόνια ρεμούλας διαφθοράς καίτοι επιδοτούμενοι απο την ΕΟΚ δεν απορροφούσαν τα κονδύλια για ιδιοτελείς σκοπούς ή τα έτρωγαν με αποτέλεσμα να τα κατασκευάζουν αλλοι και να μην μας ανήκουν τα ολίγα αυτά που έγιναν για μην μιλήσουμε για κακοτεχνίες. Αναφέρεις ότι στα γεγονότα του πολυτεχνείου σκοτώθηκαν 18 φοιτητές που πρέπει να γιορτάζουμε κάθε χρόνο. Τους 3000 συμπολίτες μας που σκοτώνονται κάθε χρόνο στους κακοφτιαγμένους δρόμους ποιός θα τους γιορτάσει; Τέλος η γιορτή του πολυτεχνείου είναι πολιτική υποθεση και δεν έχει θέση σε στρατιωτίκο ίδρυμα ενώ οι μάχες του συμμοριτοπολέμου έχουν.Αυτη την καούρα που έχεις για να τιμωρηθεί ο αρχηγός των Ευέλπιδων ,αν και είναι υποθεση της σχολής του και όχι ασχέτων θα ήθελα να την είχες και για τους σημερινούς πολιτικούς μας εκτός και αν είσαι ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙ τους το οποίο απευχομαι γιατί τότε δεν δικαιούσε να λες το blog σου ΠΑΤΡΙΟΤΙΚΟ. Μετά τιμής .HELLAS MARINE.

Ανώνυμος 2 Δεκεμβρίου 2011 - 10:34:00 μ.μ. EET  

Οδυσσέα, "έρχεται η ώρα για ν' αποφασίσεις με ποιους θα πας και ποιους θ' αφήσεις"...

Ανώνυμος 2 Δεκεμβρίου 2011 - 10:57:00 μ.μ. EET  

2 Δεκεμβρίου 2011 10:34:00 μ.μ. EET

Σχόλιο ενδεικτικό της αδυναμίας ορισμένων να διακρίνουν περισσότερες διαβαθμίσεις ανάμεσα σε άσπρο και μαύρο. Ενώ νοσταλγοί και των δύο άκρων έχουν εγκλωβιστεί στην εικονική τους πραγματικότητα, τα προβλήματα αυτού του τόπου παραμένουν άλυτα. Βέβαια τα άκρα πάντοτε δημιουργούν περισσότερα προβλήματα από όσα λύνουν. Και σίγουρα δε θα βρουν αυτό που ψάχνουν εδώ μέσα.

Οδυσσέας 2 Δεκεμβρίου 2011 - 11:30:00 μ.μ. EET  

@ Ανώνυμο 10.34:
Ωραίος ο στίχος αλλά δεν τίθεται τέτοιο θέμα. Για μένα πατριωτισμός και δημοκρατία είναι αλληλένδετα. Όσοι πρεσβεύουν το ένα χωρίς το άλλο, είναι ακραίοι. "Μεσότης η αρετή", λέει ο Αριστοτέλης.

@ HELLAS MARINE:
1. Η τιμωρία του αρχηγού των Ευελπίδων για το περιστατικό δεν είναι "υπόθεση της σχολής του και όχι ασχέτων", γιατί το δημοκρατικό φρόνημα των αξιωματικών είναι απαίτηση όλης της κοινωνίας.
2. Και για τον εύελπι και για τους πολιτικούς και για όλους ισχύει το ίδιο: υπάρχουν νόμοι και όποιος τους παραβαίνει πρέπει να τιμωρείται. Απλά πράγματα, χωρίς καμία καούρα.
3. Τον πατριωτισμό μας μπορεί να τον κρίνει οποιοσδήποτε παρακολουθεί το "Εν Κρυπτώ" χρόνια τώρα. Αν εσύ τον αμφισβητείς, τράβα αλλού. Και τις κουβέντες για γιουσουφάκια να μην τις λες από πληκτρολόγια αλλά κατά πρόσωπο, για να φας και τις ανάλογες μπουνιές. Θα σου έκοβα το σχόλιο, αλλά θέλω να απαντήσω σε αυτά που γράφεις για τη δικτατορία και νομίζω αξίζει να απαντηθούν, γιατί τα σκέφτονται πολλοί:
4. Μερικά από όσα αναφέρεις για τα θετικά πεπραγμένα της δικτατορίας ισχύουν. Αλλά ΤΙΠΟΤΑ δεν δικαιολογεί την κατάλυση του δημοκρατικού πολιτεύματος. Είναι καλύτερα να πεινάμε επειδή αποφασίσαμε όλοι μαζί να πεινάμε, παρά να τρώμε με χρυσά κουτάλια από έναν ηγεμόνα. Ό,τι γίνεται ερήμην του λαού, αργά ή γρήγορα καταρρέει.
5. Τα πράγματα στο Κυπριακό είναι απλά: το 1967, όταν έγινε η δικτατορία, υπήρχε στην Κύπρο μια ελληνική Μεραρχία. Το 1974 που έπεσε η δικτατορία, υπήρχε ένα τουρκικό Σώμα Στρατού. Αυτό είναι έργο της χούντας, και δεν ξεπλένεται με τίποτα.
Από κει και πέρα οι μεταπολιτευτικές δημοκρατικές κυβερνήσεις, έχοντας να παλέψουν με αυτό το μεγάλο πλεονέκτημα της Τουρκίας, δεν κατάφεραν και λίγα:
(α) πέτυχαν να παγιώσουν στη διεθνή κοινή γνώμη την εικόνα της Τουρκίας ως φταίχτριας, πράγμα που μας φαίνεται αυτονόητο σήμερα, αλλά δεν ήταν τότε, με δεδομένα όσα (άθλια) είχε πει ο Μακάριος στον ΟΗΕ κατά της Ελλάδας.
(β) πέτυχαν να αποτρέψουν την αναγνώριση του ψευδοκράτους όταν το ανακήρυξαν οι Τούρκοι το 1983, και να παραμείνει η Κυπριακή Δημοκρατία μόνη αναγνωρισμένη κυβέρνηση διεθνώς.
(γ) πέτυχαν την ένταξη της Κύπρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση, που την έχει φέρει (πολιτικά) σε θέση ισχύος έναντι της Τουρκίας.
Δεν πέτυχαν λοιπόν και λίγα οι δημοκρατικές κυβερνήσεις, αν αναλογιστεί κανείς την καταστροφή που παρέλαβαν.
Και η εξίσωση των πεπραγμένων τους με τη χουντική προδοσία της Κύπρου είναι εκ του πονηρού.
Και θα επαναλάβω αυτό που έγραψα και στην αρχή στον ανώνυμο φίλο: ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗΛΕΝΔΕΤΑ.

Ανώνυμος 3 Δεκεμβρίου 2011 - 5:36:00 π.μ. EET  

Οδυσσεα,
Και εγω θα προτιμουσα να μιλαμε κατα προσωπο, παρ'οτι η σκεψη σου παει σε μπουνιες, αλλα το blog ονομαζεται εν κρυπτω και συμπεριφερεται εν κρυπτω καθ'οτι οσες φορες προσπαθησα να επικοινωνησω με email επωνυμα δεν πηρα καμια απαντηση.

Γραφεις παραπανω:
"Και αφού κανείς πια (ούτε ο θείος του στο εξαιρετικό κείμενό του) δεν αμφισβητεί το περιστατικό, πρέπει να τιμωρηθεί. Τέλος."

- Σε ποιο σημειο του "εξαιρετικου κειμενου" παραδεχεται ενοχη;
- Τι θα πει "κανεις πια δεν αμφισβητει το περιστατικο" και "πρεπει να τιμωρηθει. Τελος"; Ετσι λειτουργει η δικαιοσυνη σε μια δημοκρατια;

Ο HELLAS MARINE γραφει μερικες πικρες αληθειες. Ουτε ξερω ποιος ειναι, ουτε υποστηρικτης καμιας δικτατοριας ειμαι, ουτε και αυτος υποστηρικτης δικτατοριας φαινεται να ειναι. Η ουσια ειναι οτι ουτε στην δικτατορια ειχαμε δημοκρατια ουτε και σημερα εχουμε πραγματικη δημοκρατια ουτε καν σωστο πολιτευμα.

"Αποφασισατε ολοι μαζι να πεινατε"; ... Δεν νομιζω. Τα κομματα και η διαφθορα αποφασισαν να πεινασουν τους υπολοιπους.

Αυτο που καταφεραν οι μεταπολιτευτικες κυβερνησεις - με τις ευλογιες των ψηφοφορων αφου υποτιθεται οτι εχουμε δημοκρατια… - ειναι να μετατρεψουν την Ελλαδα σε εναν βοθρο που συνεχως αφελληνιζεται, πλημυριζει με εκκατομυρια λαθραιους, απεμπολει δικαιωματα, παραδοση, ιστοριες, ελληνικο πολιτισμο και θρησκεια, και χρονο με τον χρονο σβηνει. Σημερα εχει καταντησει μια γελοια χωρα που ολοι χλευαζουν καθε μερα. Συντομα δεν θα εχει σχεση με τον ελληνισμο ετσι οπως παει.

ΑΝ υποθεσουμε οτι καποιος Ευελπις εκφραστηκε περαν του δεοντως [λεμε "ΑΝ" γιατι η δικαιοσυνη θεωρει οποιονδηποτε αθωο μεχρι της αποδειξεως του εναντιον], τοτε σε ρωτω:
- τι τιμωρια χρειαζεται στους πολιτικους, κομματικους, και καθε λογης παρασιτα και καθαρματα που εχουν ρημαξει και πουλησει την χωρα αλλα γυριζουν ακομα εξω ελευθεροι, ζουν με τα κλεμμενα εκκατομυρια, και το παιζουν πολυ σοβαροι κυριοι και κυριες;

Ανώνυμος 3 Δεκεμβρίου 2011 - 6:40:00 π.μ. EET  

το ότι η χούντα δεν ήταν διεφθαρμένη ειναι μεγάλο παραμύθι, ο ίδιος ο Παπαδόπουλος ζούσε στη βίλα του Ωνάση και ειχε 500 τίτλους, αυτά βέβαια δεν τα κρατησαν μετά απο την πτώση της αλλά πολλά μεσαία στελέχη και φίλοι της σε εκείνη την περίοδο έγιναν παμπλουτοι.
Ο λόγος που αυτά δεν γίνονταν γνωστά ειναι η ισχυρή λογοκρισία, εδώ δεν έλεγαν τίποτα για τους ανθρώπους που βασανίζονταν στα ξερονήσια.
όσο για τα δημόσια έργα, χάρις στους απλήρωτους φαντάρους που σακατευτηκαν στις ΜΟΜΑ έγιναν, παράδοση η οποία διατηρείται μέχρι και σήμερα...

Οδυσσέας 3 Δεκεμβρίου 2011 - 10:52:00 π.μ. EET  

@ Ανώνυμο 5.36:
1. Σχετικά με την ανωνυμία του blog, ο enkripto είχε γράψει στο διάλογο με τον κ. Μαρκεζίνη το εξής:
"Οι συντελεστές του "Εν Κρυπτώ" είναι περισσότεροι του ενός, και δεν έχουν όλοι τις ίδιες ιδιότητες. Για κάποιους, η ιδιότητά τους δεν επιτρέπει την επώνυμη δημοσίευση απόψεων. Επειδή δεν θέλουμε να γίνεται διάκριση ανώνυμων και επώνυμων συντελεστών, ούτε να ταυτιστεί η συλλογική προσπάθεια με εκείνα τα πρόσωπα που θα μπορούσαν να μιλήσουν επώνυμα, η απόφασή μας είναι να διατηρήσουμε την ανωνυμία όλων. Όσοι το κρίνουν αυτό αρνητικά ή αναρωτιούνται γιατί (όπως ο κ. Μαρκεζίνης), ας λάβουν υπόψη τους ότι η δημόσια έκφραση άποψης στην Ελλάδα δεν έχει τις ίδιες συνέπειες για αυτόν που την εκφράζει όπως στην Αγγλία, στην οποία είναι συνηθισμένος. Και δεν εννοούμε μόνο άμεσες (νομικές) συνέπειες, αλλά και έμμεσες, ευρύτερες. Η ανωνυμία μερικές φορές προσφέρει ζωτικής σημασίας προστασία, γι' αυτό και έχει συμβάλει στην ελευθερία του λόγου στο Διαδίκτυο. Στην ανωνυμία ελλοχεύει βέβαια πράγματι και ο κίνδυνος του κιτρινισμού και της ασυδοσίας, αλλά ελπίζουμε ότι δεν εμπίπτουμε σε αυτή την κατηγορία.
Σε κάθε περίπτωση, θεωρούμε ότι η εγκυρότητα του "Εν Κρυπτώ" πηγάζει από την ουσία και την τεκμηρίωση των απόψεων που εκφράζονται, και όχι από την υπογραφή τους".

Αυτό ισχύει απολύτως και σήμερα. Και η σκέψη μου πάει σε μπουνιές, μόνο όταν με βρίζουν.
2. Εγώ δεν έγραψα ότι ο θείος του εύελπι παραδέχεται το περιστατικό. Έγραψα ότι δεν το αμφισβητεί (ενώ είχε τη δυνατότητα). Και τώρα το περιστατικό επιβεβαιώνεται από το πόρισμα της ΕΔΕ. Κρατάω μια επιφύλαξη γιατί δημοσιεύτηκε στο "Βήμα" και αποσπασματικά. Αλλά ούτε κάποιος από τους διαδικτυακούς υπερασπιστές του εύελπι δεν αμφισβήτησε το περιστατικό.
3. Η δικαιοσύνη σε μια δημοκρατία λειτουργεί με βάση το νόμο και τις αποδείξεις. Αυτό που έγινε τιμωρείται από το νόμο (πειθαρχικά σίγουρα, ποινικά ενδεχομένως). Αν λοιπόν έχει αποδειχτεί κιόλας, πρέπει να επιβληθεί τιμωρία.
4. Το "αποφασίσαμε όλοι μαζί να πεινάμε" ισχύει, γιατί αυτά τα άθλια κόμματα και αυτούς τους άθλιους πολιτικούς που μας έφεραν ως εδώ, εμείς τα ψηφίσαμε. Και φέρουμε κι εμείς, ως λαός, ευθύνη. Αλλά υπάρχει η διαδικασία των εκλογών, για να διώξουμε όσους μας πρόδωσαν και να φέρουμε άλλους καλύτερους. Και υπάρχει και η διαδικασία των δικαστηρίων, για να τους στείλουμε φυλακή. Στις δικτατορίες αυτές οι δικλείδες απλά δεν υπάρχουν. Κατσικώνεται ο άλλος όσο του αρέσει. Φτάσαμε να χάσουμε την Κύπρο για να πέσουν.
5. Συμφωνώ με αυτό που γράφεις ότι η Ελλάδα "συνεχως αφελληνιζεται, πλημυριζει με εκκατομυρια λαθραιους, απεμπολει δικαιωματα, παραδοση, ιστοριες, ελληνικο πολιτισμο και θρησκεια, και χρονο με τον χρονο σβηνει". Γι' αυτόν ακριβώς το λόγο στο αρχικό κείμενο μίλησα για τον κίνδυνο, να χάσει η Ελληνική Δημοκρατία την πίστη των παιδιών της. ΑΛΛΑ η δημοκρατία δίνει διεξόδους (ακόμα και σήμερα πιστεύω ότι μπορεί να τις δώσει). Οι δικτατορίες δίνουν αδιέξοδα.

Όλα τα παραπάνω ισχύουν ως απάντηση και στον HELLAS MARINE, του οποίου το δεύτερο σχόλιο κόβεται. Προσβολές ανέχτηκα μία φορά, και για συγκεκριμένο λόγο.

Βελισάριος 3 Δεκεμβρίου 2011 - 11:46:00 π.μ. EET  

Τα επιχειρήματα που επιστρατεύονται είναι πραγματικά εντυπωσιακά. Ο θείος του Ευέλπιδος δεν αρνήθηκε το περιστατικό, επικαλούμενος τις επίσημες πεθαρχικές διαδικασίες που είχαν, ήδη, ξεκινήσει. Οι δύο ανεξάρτητες ΕΔΕ οδηγήθηκαν στα ίδια γεγονότα, κι αμφισβήτησή τους δεν υπήρξε, απ' όσο ξέρω. Συνεπώς, ναι, ο Εύελπις έκανε αυτά για τα οποία κατηγορήθηκε, και θα πρέπει να τιμωρηθεί. Έτσι ακριβώς λειτουργεί η δικαιοσύνη. Πόσο και πως είναι άλλο θέμα, αλλά μέχρι την τιμωρία, δεν μπορώ να καταλάβω που είναι το πρόβλημα. Σε ότι αφορά τη χούντα και την δικαίωσή της από ορισμένους, την απλούστατη και μοναδική απάντηση την έδωσε, ήδη, ο Οδυσσέας: ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ και αν έκανε σωστό (κι ασφαλώς έκανε πολλά) ΔΕΝ έλαβε τη συγκατάθεση του ελληνικού λαού για να τα κάνει, αλλά τον εξανάγκασε. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ λάθος κι αν έκανε η Μεταπολιτευτική Δημοκρατία (κι ασφαλώς, πολλά τα έκανε λάθος) τα έκανε με την επίσημη (πιο επίσημη δε γίνεται) άδεια του ελληνικού λαού. Αν δε μας αρέσει, ας κοιτάξουμε τα πρόσωπά μας στον καθρέφτη, κι ας τα μουτζώσουμε. Αλλά, πάντως, η ελευθερία έτσι είναι. Είμαι ελεύθερος σημαίνει ότι έχω και την ευθύνη των επιλογών μου, κι αν τα κάνω θάλασσα δεν έχω κανέναν να επικαλεστώ. Και δεν κλαίω σαν μικρό παιδάκι, λέγοντας: "οι άλλοι φταίνε, κι όχι εγώ". Εκτός αν δεν μας αρέσει η ελευθερία.

Αρματιστής 3 Δεκεμβρίου 2011 - 4:47:00 μ.μ. EET  

Σχετ: Οδυσσέας 3 Δεκεμβρίου 2011 10:52:00 π.μ.

Αγαπητέ Οδυσσέα καλημέρα

Συμφωνώ απόλυτα με το σχετικό σχόλιο σου. Η ανωνυμία στα μπλογκ, εξυπηρετεί και τη δημοκρατία και την αλήθεια. Και μακάρι η εξουσία να μη επιδιώξει να βάλει φραγμούς. Κατά άλλα, ο κάθε πολίτης, θα πρέπει να έχει και νου και γνώση.

Σχετικά με τη δικτατορία. Καμιά δικτατορία δεν οδήγησε σε καλό. Όσους δρόμους και όσα έργα και αν έφτιαξε. Όλα τα καθεστώτα που στερούνταν δημοκρατικής νομιμοποίησης, έκλεισαν το κύκλο τους με καταστροφή και διάλυση (πάντοτε). Από αυτή τη διαπίστωση, δεν εξαιρείται και η παρούσα κυβέρνηση (Παπαδήμου), μολονότι δεν πρόκειται για δικτατορία (ασφαλώς). Έλαβε ψήφο εμπιστοσύνης από τη βουλή. Στερείται όμως δημοκρατικής νομιμοποίησης. Διότι ο λαός άλλα ψήφισε και άλλα προέκυψαν. Πολιτικό πρωθυπουργό ψήφισε, τραπεζίτης μας έλαχε.

Αναφορικά με τον αρχηγό των ευελπίδων. Του αφαιρέθηκε η αρχηγία και τιμωρήθηκε με 20 ήμερη φυλάκιση. Θα μπορούσε και περισσότερο. Άλλα μέχρις εδώ. Η απομάκρυνση από τη σχολή είναι ακραία ποινή. Και κανένας δεν έχει δικαίωμα να αφαιρεί το όνειρο από ένα νέο άνθρωπο. Στην Ελληνική δημοκρατία έχουν γίνει τρομερά πολιτικά εγκλήματα, έχουν γίνει καταχρήσεις του δημόσιου πλούτου και δεν έχει τιμωρηθεί ποτέ κανένας. Και ασφαλώς η δημοκρατία, δεν κινδυνεύει από τις «ανοησίες» ενός νεαρού ευέλπιδος.

Σχετικά με το «εκ κρυπτώ». Πιστεύω ότι είναι μια εξαιρετική ιστοσελίδα, που τη διακρίνει ήθος, πατριωτισμός, σοβαρότητα και υπευθυνότητα. Θα πρέπει να συνεχίσετε και μη «διανοηθείτε», ποτέ, να διακόψετε.

Ανώνυμος 3 Δεκεμβρίου 2011 - 5:04:00 μ.μ. EET  

O ανώνυμος 3 Δεκεμβρίου 2011 5:36:00 π.μ. θίγει το πιό σημαντικό θέμα που μας αφορά ως πολίτες ενός Δημοκρατικού πολιτεύματος: Υπάρχουν ομάδες πολιτών (ή και μη) οι οποίες βρίσκονται υπεράνω του νόμου π.χ. οι βουλευτές και τα εγκληματικά στοιχεία με ορμητήριο τα ελληνικά "πανεπιστήμια". Οι πρώτοι είναι ύποπτοι για συναλλαγες με ξενα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα οι οποίες χρεωκόπησαν την Ελλάδα και οι δεύτεροι είναι ύποπτοι για ανθρωποκτονίες και άλλα πολλάπλα αδικήματα. Θέλει άραγε η κοινωνία να εξαντλήσει την δίψα της για δικαιοσύνη στο πρόσωπο ενός νέου που τόλμησε να τραγουδήσει ένα παράνομο τραγούδι;

Χωρίς ελευθερία λόγου είμαστε ένα τίποτα, σκλάβοι με δυνάστες χειρότερους των Οθωμανών εάν υπάρχουν νόμοι οι οποίοι τιμωρούν αυτήν την ελευθερία (βλ. επίσης νόμο περί εχθροπάθειας)

Ο δάσκαλος του Γένους φιλικός Ι. Μακρής γράφει για τους νόμους ότι πρέπει να είναι σοφοί
“ διότι εάν ούτοι δεν είναι τοιούτοι, εις μάτην χύνεται τόσον αίμα προς εξολόθρευσιν των παρόντων τυρράνων μας. Πολλά ογλήγορα θα φυτρώσωσιν άλλοι πολύ ολεθριότεροι ως όντες ομογενείς και ομόθρησκοι.”
Βακαλόπουλος, τόμος Ε, σελ 751

Ανώνυμος 3 Δεκεμβρίου 2011 - 5:50:00 μ.μ. EET  

@3 Δεκεμβρίου 2011 5:04:00 μ.μ. EET

1. Το να θέτεις σε εισαγωγικά ελληνικά τα πανεπιστήμια, φανερώνει περιφρόνηση την οποία δεν αξίζουν, παρά τα πολλά προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζουν. Θα ρισκάρω να υποθέσω ότι δεν είσαι απόφοιτός τους. Παρεμπιπτόντως, ο νόμος περί ασύλου άλλαξε (επιτέλους).
2. Ο εκθειασμός της χούντας και η προσβολή της μνήμης των νεκρών του Πολυτεχνείου (politics aside) δεν αποτελεί δικαίωμα έκφρασης κανενός πολίτη, ειδικά ένστολου πολίτη σε δημόσια θέα.

Οδυσσέας 3 Δεκεμβρίου 2011 - 6:12:00 μ.μ. EET  

@ Αρματιστή:
Ευχαριστούμε για τα καλά λόγια. Συμφωνώ ότι η κυβέρνηση Παπαδήμου στερείται δημοκρατικής νομιμοποίησης (όπως άλλωστε και η αμέσως προηγούμενη κυβέρνηση Παπανδρέου) γιατί άλλα ψήφισε ο λαός και άλλα εφαρμόστηκαν.

Ανώνυμος 3 Δεκεμβρίου 2011 - 7:55:00 μ.μ. EET  

Η αποψή σας κ. Ανώνυμε 3 Δεκεμβρίου 2011 5:50:00 μ.μ. είναι σεβαστή, χωρίς να συμφωνώ μαζί σας. Σίγουρα πρέπει να ασκούμε την ελευθερία του λόγου με ευαισθησία. Σήμερα όμως η υπάρχουσα νομοθεσία την οποία η κυρίαρχη ελίτ έχει εισάγει αποσκοπεί στην φίμωση οποιασδήποτε αντίθετης γνώμης - χαρακτηριστικό ενός ακραίου καθεστώτος- και αυτό οδηγεί τους πολίτες σε αντιδιαμετρικά άκρα.

Οσο αναφορά τα ελληνικά "πανεπιστήμια" δυστυχώς δεν είναι πανεπιστήμια και αυτή είναι πολύ μακρά συζήτηση την οποία μπορούμε να την κάνουμε σε κάποιο αλλο άρθρο
όταν π.χ. ακραία στοιχεία επιτεθούν σωματικά ξανά σε άλλους διδάσκοντες οι οποίοι αρνούνται να συμφωνήσουν με την ιδεολογία της βίας.

Ανώνυμος 3 Δεκεμβρίου 2011 - 10:02:00 μ.μ. EET  

Φάτε δημοκρατική νομιμότητα!!!!
http://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=2&art_id=10328

stef 5 Δεκεμβρίου 2011 - 7:25:00 π.μ. EET  

Μπράβο Οδυσσέα για τον τρόπο
που αντιμετώπίζεις το θέμα.
Τίμια αλλά και έξυπνα.
Πρώτη φορά στέλνω σχόλιο.

Ανώνυμος 6 Δεκεμβρίου 2011 - 7:50:00 μ.μ. EET  

Αν για εσάς το πρωτοφανές αυτό επεισόδιο το οποίο βγήκε έξω από τα συρματοπλέγματα και έκανε να μας έκανε να απολογούμαστε στο κοινωνικό κύκλο μας για κάποιον ο οποίος τιμωρείται όσο για τους υπόλοιπους Ευέλπιδες ένα ποτό, βράδυ Δευτέρας στη Βάρκιζα. Έλεος. Απόταξη (με το που βεβαιωθεί το περιστατικό στις πραγματικές του διαστάσεις). Αν ως Εύελπις τετάρτης κάνει τέτοια καραγκιοζιλίκια σαν Λοχαγός τι να περιμένουμε να κάνει? Να δέρνει ληστοσυμμορίτες στη πλατεία?

Ανώνυμος 29 Ιανουαρίου 2012 - 1:28:00 π.μ. EET  

αθωωθηκε ο Φαραντάτος, όπως αναμενόταν άλλωστε. Απο μικρός μαθαινει ότι μπορεί να κάνει ό,τι θέλει χωρίς καμμία συνεπεια..

Ανώνυμος 29 Ιανουαρίου 2012 - 12:37:00 μ.μ. EET  

Η αθώωσή του αποδεικνύει για ακόμα μια φορά ότι σε αυτή τη χώρα, τα πάντα επιτρέπονται. Και επιβεβαιώνει την ανικανότητα του κλάδου των στρατιωτικών να κάνουν οποιαδήποτε διαφορά στην ελληνική κοινωνία. Για να μη σχολιάσει κανείς και την ποιότητα της στρατιωτικής δικαιοσύνης. Φαίνεται ότι κάποιοι ονειρεύονται ακόμα Φοίνικες.

ΑΧΕΡΩΝ 29 Ιανουαρίου 2012 - 6:32:00 μ.μ. EET  

@29/1/2012 1:28
Ὰν ο Αρχηγὸς ΣΣΕ δεν λεγὸταν Φαραντὰτος,τὶ θὲση θα ὲπαιρνες;

Ανώνυμος 29 Ιανουαρίου 2012 - 8:24:00 μ.μ. EET  

@Αχέροντα

Γιατί, έχει καμιά ιδιαίτερη βαρύτητα το συγκεκριμένο όνομα; Θα τον βγάλουμε Μεγαλέξανδρο σε λίγο.

Ανώνυμος 29 Ιανουαρίου 2012 - 9:21:00 μ.μ. EET  

δεν έχει σημασία πως τον λένε, και δεν ειναι αυτός υπεύθηνος για τη νοοτροπία της ατιμωρησίας που υπάρχει.

ΑΧΕΡΩΝ 30 Ιανουαρίου 2012 - 6:19:00 π.μ. EET  

To ὸνομα ὲχει την σημασὶα του.
Το ὸνομα των Φαραντὰτων εὶναι ὸπως λὲμε ιστορικὰ ''φορτισμὲνο'',απὸ ὲνα επεισὸδιο της δεκαετὶας του ´80.
Ὰλλωστε,στην Ελλὰδα ζοὺμε,ὸλα εὶναι φορτισμὲνα,και τα ονὸματα επὶσης.
Εδὼ κὰποιοι γὶνονται πρωθυπουργοὶ, χὰριν του ονὸματος και μὸνον.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
“Κι αν είναι κ’ έρθουνε χρόνια δίσεχτα, πέσουν καιροί οργισμένοι, κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα, για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια, μη φοβηθείς το χαλασμό.

Φωτιά! Τσεκούρι! Τράβα!, ξεσπέρμεψέ το, χέρσωσε το περιβόλι, κόφτο, και χτίσε κάστρο απάνω του και ταμπουρώσου μέσα, για πάλεμα, για μάτωμα, για την καινούργια γέννα, π’ όλο την περιμένουμε κι όλο κινάει για νάρθει, κι’ όλο συντρίμμι χάνεται στο γύρισμα των κύκλων!..

Φτάνει μια ιδέα να στο πει, μια ιδέα να στο προστάξει,κορώνα ιδέα , ιδέα σπαθί, που θα είναι απάνου απ’ όλα!"

Κωστής Παλαμάς
«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι·

θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία»


Α.Κάλβος
«Τι θα πει ραγιάς; Ραγιάς είναι εκείνος που τρέμει από τον φόβο τον Τούρκο, που είναι σκλάβος του φόβου του, που θέλει να ζήσει όπως και να είναι. Που κάνει τον ψόφιο κοριό για να μην τον πατήσει κάποιος. Την ραγιαδοσύνη του την ονομάζει αναγκαία φρονιμάδα».

Ίωνας Δραγούμης

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP