Eν Τάχει..

Τετάρτη, 16 Ιουνίου 2010

Εξελίξεις στο ελληνικό πρόγραμμα μεταφορικών ελικοπτέρων. Τα δυο πρώτα ε/π ΝΗ-90 θα παραδοθούν το πρώτο δίμηνο του 2011 σε διαμόρφωση αρχικής επιχειρησιακής κατάστασης IOC+, κάτι το οποίο πρακτικά σημαίνει ότι θα έχουν κάποιους περιορισμούς στον φάκελο πτήσης (ταχύτητα, φορτίο κτλ.). Η κατασκευάστρια NHI θα προχωρήσει σε έκπτωση 17% επί της αρχικής τιμής λόγω των καθυστερήσεων και προβλημάτων, ποσοστό το οποίο αντιστοιχεί σε 111,69 εκ, σημαντικά μικρότερο απο τα 190 εκατομύρια που διεκδικούσε η Ελληνική πλευρά. Απο μέρους μας να επισημάνουμε ορισμένες ημερομηνίες-σταθμούς του συγκεκριμένου προγράμματος :

-Ιανουάριος 1996 ,Κρίση των Ιμίων : διαπίστωση επιχειρησιακού κενού.
-Νοέμβριος 1997 : έγκριση ΕΜΠΑΕ 1996-2000 στο οποίο δεν προβλέπεται αγορά μέσων ελικοπτέρων για κάλυψη επιχειρησιακού κενού.
- Μάιος 2001 : έγκριση ΕΜΠΑΕ 2001-2005 στο οποίο προβλέπεται αγορά μέσων ελικοπτέρων.
- Άύγουστος 2003 : υπογραφή σύμβασης για τα ΝΗ-90
- Φεβρουάριος 2011 : παραλαβή 2 πρώτων ΝΗ-90 , 7,5 χρόνια μετά την υπογραφή, 15 χρόνια (ΜΟΝΟ) μετά την κρίση των Ιμίων. Πραγματικά ...αστραπιαία η αντίδραση του Ελληνικού αμυντικού μηχανισμού.

Δεν θα φορέσουν Ελληνικά χρώματα όπως φαίνεται τα 14 ΤΟΜΜΧ (τεθωρακισμένα οχήματα μηχανικού) των αποθεμάτων του Γερμανικού Στρατού, καθώς χάριν στις παλινωδίες της ΓΔΑΕΕ (άλλη μια επιτυχία του κ.Βασιλάκου ο οποιος συνεχίζει να παράγει..έργο) τα οχήματα τελικά θα γίνουν παλιοσίδερα.Η Γερμανική κυβέρνηση ενημέρωσε το ΓΕΣ ότι θα ξεκινήσει η διαδικασία καταστροφής των 14 ΤΟΜΜΧ Dachs, τα οποία είχαν επιθεωρήσει τουλάχιστον τέσσερις (4) φορές !! αξιωματικοί του ΕΣ. Το πρόγραμμα σερνόταν τα τελευταία 5 χρόνια ..

Στην προμήθεια ικανού αριθμού μεταχειρισμένων ΤΟΜΑ Bradley Μ2 προσανατολίζεται το ΓΕΣ, προς μεγάλη θλίψη ορισμένων κύκλων που προωθούν με νύχια και με δόντια το ρωσικό BMP-3. Και αυτό παρά την εξωφρενική υπεροκοστολόγηση του οχήματος εν μέσω οικονομικής κρίσης και την ακαταληλότητα του σε σχέση με τις ελληνικές ανάγκες. Σειρά αναλυτικών άρθρων επάνω στο θέμα ΤΟΜΑ και ΕΣ είχαμε δημοσιεύσει προ αρκετών μηνών.

Αφιέρωμα: ΒΜΡ-3 και Ε.Σ

10 σχόλια:

Ανώνυμος 17 Ιουνίου 2010 - 10:28:00 μ.μ. EEST  

Ποιος είναι ο ικανός αριθμός των M2Bradley;

Τα αμερικανικά μεταχειρισμένα δεν είναι υπερκοστολογημένα;

Τα γερμανικά μεταχειρισμένα που με τα μανίας εσείς και ορισμένοι του ειδικού τύπου τα προμοκάρατε ως τα πλέον κατάλληλα δεν ήταν υπερκοστολογημένα;

Έχουμε χρήματα εν μέσω κρίσης να αγοράσουμε ΤΟΜΑ έστω και μεταχειρισμένα; Μήπως πρέπει λόγω κρίσης να αποσύρουμε και 1000 Μ113 + 400 Μ48MOLF + 200 Leo-1A5 για να μειώσουμε τα λειτουργικά έξοδα του ΕΣ;

enkripto 18 Ιουνίου 2010 - 12:36:00 π.μ. EEST  

θες να μας δείξεις που ακριβώς "προμοταραμε μετα μανίας" τα γερμανικά τεθωρακισμένα, για να το μάθουμε και εμείς;

Κάποιοι θέλανε να δώσουμε κοντά 2 δις ευρώ για μια προμήθεια που ξεκίνησε στα 1,2 δις.

Εμείς το λέγαμε εδώ και μήνες, να μην ξερογλύφονται γιατί όπως και στην περίπτωση των Μάρντερ, θα μείνουν με το μπουζί στο χέρι.

Δεν μας ακούσανε..Ας προσεχαν

Ανώνυμος 18 Ιουνίου 2010 - 11:13:00 π.μ. EEST  

Είναι απαράδεκτο να λέτε για πανάκριβα ρωσικά άρματα και όχι για τα ληστρικά μεταχειρισμένα των "συμμάχων" μας.

Βρείτε μου αντίστοιχα ΤΟΜΑ νέα δυτικά με τα λεφτά που ζητάνε οι Ρώσοι και τα ξαναλέμε.

Οταν οι Αμερικανοί για μεταχειρισμένα bradley 20-25 ετών ζητάνε άκουσον άκουσον 3,5-4 μύρια το κομμάτι!!
Αν αυτό δεν είναι ληστεία τότε τι είναι?

Ελεος πια με την αντιρωσική προπαγάνδα των σφουγγοκολάριων του ΥΠΕΘΑ και της ΓΔΑΕΕ.

enkripto 18 Ιουνίου 2010 - 11:41:00 π.μ. EEST  

και γιατί είναι απαράδεκτο να μιλαμε για "ρωσική ληστεία" παρακαλώ; επειδή έτσι δασκαλεύουν οι πλασιέ;

οι ίδιοι που μιλάνε για 4 εκ ανα Bradley;

οι ίδιοι που λέγανε ότι τα υπο προμήθεια ΒΜΡ θα έχουν εξωτικούς πύργους, νεους κινητήρες, θα είναι φθηνότερα απο τα αντίστοιχα δυτικά, θα εξασφαλίσουμε συμπαραγωγή κλτ κλτ; και σφυράγαν αδιάφορα όταν οι Ρώσοι φτασαν να μας ζητανε 2 δις ευρώ και συμπαραγωγή...το βάψιμο;

αυτοί την δουλειά τους κάνουν, εσύ σαν σκεπτόμενος αναγνώστης τις ανακολουθείες δεν τις βλέπεις;

για να μιλήσουμε για ληστρικά μεταχειρισμένα πρέπει να έχουμε στοιχεία, συγκεκριμένες τιμές, αριθμούς απο ΣΟΒΑΡΕΣ πηγες..και αν το πραγμα παει προς την κατευθυνση του ΒΜΡ, να εισαι σίγουρος οτι θα είμαστε εδώ να κανουμε την κριτική μας.

τωρα αν θες να μιλήσουμε σοβαρα για το θέμα, ριξε μια ματια σε αυτό και το ξανασυζητάμε

http://www.enkripto.com/p/bmp-3-bmp-3.html

Ανώνυμος 18 Ιουνίου 2010 - 2:28:00 μ.μ. EEST  

Προς Ανώνυμο 11:13:
Το κουτόχορτο να το πουλήσεις αλλού, εδώ δεν τρώμε.
Το Bradley σύμφωνα με τα πρόσφατα δημοσιεύματα μας το δίνουν οι Αμερικανοί σε δύο εκδοχές: είτε 80 εκ. δολλάρια για 230 οχήματα "as is, where is" (δηλαδή 350.000 δολάρια το ένα) είτε 1,5 εκ. Ευρώ το ένα, αναβαθμισένα στην έκδοση Μ2Α3 που είναι η πιο προηγμένη.
Το Marder μας το δίνουν οι Γερμανοί περίπου 500.000 Ευρώ το όχημα (230 εκ. Ευρώ για 422 οχήματα). Πολύ κάτω από τα ΒΜΡ-3.

Υπερτιμολογημένα δεν είναι το Bradley και το Marder, αλλά το ΒΜΡ-3, που η Κύπρος το αγόρασε 1 εκ. Ευρώ το καθένα και εμείς το συμφωνήσαμε για 3 ως 3,5 εκ. Ευρώ το καθένα (420 οχήματα προς 1,3 δις Ευρώ, που τελικά κόντεψε να φτάσει 2 δις).

Τα παραμύθια αλλού.

Ανώνυμος 18 Ιουνίου 2010 - 8:38:00 μ.μ. EEST  

Αφήστε τον βρε παιδιά, αυτός περιμένει ακόμα τον Μόσκοβο!

Ανώνυμος 19 Ιουνίου 2010 - 1:51:00 π.μ. EEST  

Ποταμάκια δεν περνάει όμως το το Αμερικάνικο Bradley M2 , έναντι του ελαφρύτερου γρηγορότερου Ρώσικου BMP 3.
θα την ξεχάσουμε δηλαδή τη Θράκη μας?

Το Bradley πηγαίνει ασορτί με τα Abrams τανκς που δεν έχουμε. Δεν πιστεύω να πάρουμε ΚΑΙ Abrams μαζί με το ήδη μισό δις που τους δίνουμε για ανταλλακτικά αεροσκαφών?

Ανώνυμος 19 Ιουνίου 2010 - 2:01:00 π.μ. EEST  

Tα Bradley M2A3 δεν είναι τα πιο προηγμένα. Τα Bradley M3A3 είναι.

The US Army A3 Bradley upgrade programme includes improvements based on operational experience in the Gulf War. The first low-rate initial production M2A3 / M3A3 Bradley was delivered in November 1998 and entered service in April 2000. The system was approved for full-rate production in May 2001.
"The Bradley vehicle system includes the M2 infantry-fighting and the M3 cavalry-fighting vehicles."

Over 620 vehicles have so far been upgraded. The upgrade of a further 120 vehicles (80 M2A3, 29 M3A3 and 11 A3 BFIST fire support) was ordered in February 2005. In June 2005, a contract for the upgrade of an additional 450 vehicles to A3 standard was placed.

Κάτι μου λέει οτι τα Κορεάτικα Bradley θα στοιχίσουν στη τιμή το Α2 αλλά θα είναι Α3?
Yes?
Ενω εμείς θα συνεχίσουμε the American Way, all the Way? Ο Mr. Μπενυ τι λέει οεο?

Ανώνυμος 19 Ιουνίου 2010 - 2:03:00 π.μ. EEST  

θα ήθελα να ήξερα πως σας μπαίνουν στο κεφαλι αυτές οι παπαριές...ειναι πραγματικά να καραφλιάζεις

αν θες να κάνεις βαρκαδα αδελφε,παρε φουσκωτο. Το ΤΟΜΑ το χρειαζομαστε για αλλα πραγματα

Και αν τρεφεις ακομα αυταπατες του στυλ "γιουρουσι απο τεθωρακισμένα μεταφοράς ΠΖ" στην απέναντι όχθη, έτσι μόνα τους, χωρίς αρματα κτλ, κουνα το κεφαλι σου λιγο, μπας αποκτήσεις επαφη με την πραγματικότητα

Ελεος με τα Λιακοπουλικά παραμύθια

Ανώνυμος 19 Ιουνίου 2010 - 3:22:00 π.μ. EEST  

A!
Δηλαδή ο Μπένυ σκέφτεται οτι θα πάρουμε ΚΑΙ Abrams?
Για τα ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ Abrams μιλάμε, έτσι?
Αυτά που αποφεύγαμε κάθε φορά που μας προσέγγιζαν οι Αμερικάνοι?
Δηλαδή τελικά οι Ρώσοι ΙΣΩΣ μας τα έδωσαν τα BMP3 οχήματα προσωπικού πιο ακριβά επειδή δεν κάναμε και ανάλογη προσφορά για τα δικά τους τάνκς? Που6 αν γινώταν θα μας έβγαινε φθηνότερη απο αυτη που συνολικά μάλλον σκέφτεται να κάνει ο Μπένυ Bradley M2 (παλιά) με ασορτί Abrams (παλια) θα μας βγουν ακριβώτερα απο BMP3 HEL μαζί με Ρώσικο τύπο τανκς.

Ποιός πάει ενα στοίχημα?
Old καλό PASOK is back! Είπα κι εγω!
Η αγορά του απατ-αιώνα..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
“Κι αν είναι κ’ έρθουνε χρόνια δίσεχτα, πέσουν καιροί οργισμένοι, κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα, για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια, μη φοβηθείς το χαλασμό.

Φωτιά! Τσεκούρι! Τράβα!, ξεσπέρμεψέ το, χέρσωσε το περιβόλι, κόφτο, και χτίσε κάστρο απάνω του και ταμπουρώσου μέσα, για πάλεμα, για μάτωμα, για την καινούργια γέννα, π’ όλο την περιμένουμε κι όλο κινάει για νάρθει, κι’ όλο συντρίμμι χάνεται στο γύρισμα των κύκλων!..

Φτάνει μια ιδέα να στο πει, μια ιδέα να στο προστάξει,κορώνα ιδέα , ιδέα σπαθί, που θα είναι απάνου απ’ όλα!"

Κωστής Παλαμάς
«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι·

θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία»


Α.Κάλβος
«Τι θα πει ραγιάς; Ραγιάς είναι εκείνος που τρέμει από τον φόβο τον Τούρκο, που είναι σκλάβος του φόβου του, που θέλει να ζήσει όπως και να είναι. Που κάνει τον ψόφιο κοριό για να μην τον πατήσει κάποιος. Την ραγιαδοσύνη του την ονομάζει αναγκαία φρονιμάδα».

Ίωνας Δραγούμης

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP