U214 : Μίζες - ρεκόρ για την σύμβαση του 2000

Κυριακή, 28 Μαρτίου 2010

Πάνω από 5% οι προμήθειες που πληρώθηκαν, μόνο για το «Παπανικολής» δόθηκαν 10 - 12 εκατ.

Μετά τη Siemens, τη ΜΑΝ, την Daimler και η γερμανική εταιρεία Ferrostaal AG φέρεται να έδωσε μίζες δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ ώστε να κερδίσει το συμβόλαιο για την κατασκευή των υποβρυχίων 214 του ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού το 2000 στην Ελλάδα. Σύμφωνα με μαρτυρικές καταθέσεις που έγιναν στην Εισαγγελία του Μονάχου από στελέχη της εταιρείας, οι προμήθειες που κατεβλήθησαν στη συγκεκριμένη περίπτωση ξεπέρασαν το 5%, ενώ μόνο για την περίπτωση του «Παπανικολής» κατεβλήθησαν, σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις της έρευνας, 10 με 12 εκατομμύρια ευρώ για... «χρήσιμες πληρωμές». Είναι ενδεικτικό το γεγονός ότι στελέχη της γερμανικής εταιρείας χαρακτήρισαν τις παράνομες πληρωμές σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Πορτογαλία, «παιδικό σταθμό» μπροστά σε όσα γίνονταν στην Ελλάδα. Οι παράνομες πληρωμές της Ferrostaal προέκυψαν έπειτα από έρευνα της Εισαγγελίας-1 του Μονάχου στη μητρική της εταιρεία ΜΑΝ το 2008. Αυτές οδήγησαν σ' ένα δίκτυο υπεράκτιων εταιρειών της γερμανικής εταιρείας μέσω των οποίων γίνονταν οι «χρήσιμες πληρωμές» σε ολόκληρο τον κόσμο.

Τις προηγούμενες μέρες στελέχη της εταιρείας κατέθεσαν στον εισαγγελέα, ενώ την περασμένη Τετάρτη έγινε έφοδος των γερμανικών αρχών στα γραφεία της εταιρείας στο Εσσεν. Κομβικό σημείο για την πληρωμή των «μιζών» ήταν το Λονδίνο. Εκεί η Ferrostaal είχε δημιουργήσει μία θυγατρική εταιρεία για να διαχειρίζεται τις παράνομες πληρωμές. Αυτή εκταμίευε και τις πληρωμές προς την Ελλάδα μέσω ενός 60χρονου Ελληνα, ο οποίος διατηρούσε «εταιρεία συμβούλων». Αυτή ήταν, σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις της Εισαγγελίας, που τροφοδότησε Ελληνες αξιωματούχους οι οποίοι είχαν βαρύνοντα λόγο στην προμήθεια και κατασκευή των υποβρυχίων. Συνολικά η σύμβαση ξεπέρασε τα 1,8 δισ...

www.kathimerini.gr

13 σχόλια:

Ανώνυμος 28 Μαρτίου 2010 - 3:38:00 μ.μ. EEST  

νυν υπερ πάντων το Ritz!

Θα τον κερδισουμε τον ηλιο σιγουρα ναι....με το χαβιάρι και με την champagne καλημερα ηλιε καλημερα....

Ανώνυμος 28 Μαρτίου 2010 - 3:45:00 μ.μ. EEST  

Διδάσκουμε...

ο Σοσιαλισμός έδωσε ρέστα πάλι κυριολεκτικά και μεταφορικά.

flanker7 28 Μαρτίου 2010 - 3:51:00 μ.μ. EEST  

Η μίζα είναι παράνομη στην Ελλάδα ή υπάρχουν νομικά κενά;
Αν είναι παράνομη τότε να βρεθούν οι ένοχοι και να καταδικαστούν. Κλέβουν τον ελληνικό λαό και κλέβουν την Πατρίδα. Αίσχος!
Ακόμα και αν δεν είναι παράνομο, ας εφαρμοστεί το βρεττανικό "name and shame"

Ανώνυμος 28 Μαρτίου 2010 - 3:54:00 μ.μ. EEST  

ως συνήθως θα γίνει γαργαρα το θεμα

και αυτοι που πεταξαν τα ζιβαγκο και φορεσαν τα αρμανι τα τρωνε εις υγειαν των κοροιδων στις βιλαρες που χτισανε

Ανώνυμος 28 Μαρτίου 2010 - 4:04:00 μ.μ. EEST  

sosia-listes

Νήμα 28 Μαρτίου 2010 - 5:01:00 μ.μ. EEST  

Γερμανοί μαφιόζοι συναντούν "Ελληνικά" ΠΡΑΣΙΝΟλαμόγια.

!ΚΛΕΦΤΕΣ! Παίζετε εις βάρος του Υπναλέου Ελληνικού Λαού.

ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΣΤΕΝΗ!
ΠΡΑΣΙΝΟ-Λαμόγια.

Ανώνυμος 28 Μαρτίου 2010 - 7:02:00 μ.μ. EEST  

Για να δούμε, στην επόμενη σύνοδο κορυφής θα βρεθεί έστω και ένας Έλληνας δημοσιογράφος να ρωτήσει την κα Μέρκελ για το θέμα;

Ανώνυμος 28 Μαρτίου 2010 - 9:07:00 μ.μ. EEST  

Είστε προκαλυμμένοι και φασίστες ΝΔκράτες.
Αφού το είπε ο πρωθυπουργός, «οι Πασόκοι δεν έχουν πάρει μια – σάλιο».
Και ως γνωστόν είναι 100% αξιόπιστος. Τον επιβεβαιώνουν οι πράξεις του σε σχέση με αυτά που είχε πει προεκλογικά.
Τι καθόσαστε τώρα εσείς και λέτε ? Κάφροι …………

Ανώνυμος 28 Μαρτίου 2010 - 11:18:00 μ.μ. EEST  

Μια σύμβαση κατά την οποία η τότε κυβέρνηση του ΠαΣοΚ έδωσε το ….75% των χρημάτων ως προκαταβολή , σημειώνοντας παγκόσμια …πρωτοτυπία στην διεθνή αγορά πολεμικού εξοπλισμού αγοράζοντας ένα υποβρύχιο του οποίου είδε μόνο το σχέδιο επί χάρτου! Τίποτ' αλλο! Στο τέλος βέβαια το παραλάβαμε το προβληματικό, δίνοντας του και ιστορικότατο όνομα...Γέρνει λίγο - μόνο στον κυματισμό της ανοιχτής θάλασσας -μη νομίζεις! Στο λιμάνι της Σαλαμίνας όμως δεν θα έχει πρόβλημα! Είναι και 50 μέτρα σκάφος! Πιάνει χώρο! Τι να το κάνουμε? Ζαντινιέρα? Γιατί ανθρώπους εκεί μέσα δεν βάζεις!!!

Οι εξεταστικές τους μάραναν! Αλήτες!!!

wagelis 28 Μαρτίου 2010 - 11:18:00 μ.μ. EEST  
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος 29 Μαρτίου 2010 - 3:21:00 μ.μ. EEST  

Αυτά είναι
Μετά την υπερπολύτιμη SIEMENS και την απάτη του C4Ι μίζες έδιναν οι Γερμανοί και για τις προμήθειες Ε.Δ., στον ΟΤΕ τα ίδια για να πάρουν το Management.
Οπου Γερμανοί βρώμα διαφθορά απάτη και δυσοδία.
Εκει που μας χρωστάγανε μας παίρνουν και τον Γαϊδαρο.
Γεια σου τρισμέγιστε Σημίτη με τους Γερμνανούς σου.Αντε να μάθουμε και για το Αεροδρόμιο τίποτα γιατί αυτό ξέφυγε.

Ανώνυμος 14 Μαΐου 2010 - 12:09:00 μ.μ. EEST  

Νομίζω ότι το 5% που αναφέρεται σαν μίζες ίσως είναι μόνο η προμήθεια του αντιπροσώπου Π.Σ.(δηλ 4 Χ 214 και 3χ εκσυγχρονισμό τύπου Ποσειδών αξίας περίπου 3,5 δισεκατομμύρια Ευρώ) που αντιστοιχεί στο ευτελές ποσό των 175.000.000 !!!εκατ.ευρώ. Αυτά είναι νόμιμα μεν !!!!!,αδήλωτα δε!!!!,για εξυπηρέτηση μικρο-αναγκών!!!.
Σκεφθείτε όμως αν η αρχική προσφορά αναΥ/Β ήταν 245.εκατ.Δολ.στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και κατέληξε να γίνει πάνω απο 500 εκατ. Ευρώ παρακαλώ στην υπογραφή με τον Α.Τ.
Για να πλυθεί δε καλά το προιόν, για πρώτη φορά στα χρονικά της χάλκινης Μεταπολίτευσης, πληρώσαμε προκαταβολή για Υποβρύχια (στα ΧΑΡΤΙΑ) το 80% , το μέγιστο, που προέβλεπε ο Νόμος, γιατί έπρεπε να προλάβουν το στημένο χωνευτήριο - Χρηματιστήριον και κάποιες αναμεμειγμένες σε βάθος εταιρείες, όπως εκείνη η πασίγνωστη του Π.Γ. από το Όλβιο, για να μπουν στο Χρηματιστήριο το 2000, απορροφώντας δύο ή και τρείς φορές τεράστια ποσά για την ίδια επένδυση.
Η συμμετοχή της SIEMENS στα 214 χρεώθηκε στο Δημόσιο περί τα 300 εκατ.ευρώ ανα Υ/Β. Σκεφθείτε μόνο, ότι το σύστημα Υβριδικής προώσεως (ΑΙΡ)χρεώθηκε άνω των 150 εκ.ευρώ χωρίς να έχει δοκιμασθεί σε κανένα Υ/Β. Το ΠΝ σύρθηκε σ' αυτή την άκρως επικίνδυνη λύση, που πιθανώς στην πράξη να έχει και μοιραία κατάληξη χειρότερη απο το ότι "γέρνει".
ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ/ΟΣ μας εκμαύλισαν σε όλα τα επίπεδα. Είναι τιμητικό ότι η Γερμανική Δικαιοσύνη, ψάχνει έστω και στα τυφλά.
Το Θέμα δεν είναι να πάνε φυλακή όσοι παρανόμησαν, γιατί όπως φαίνεται έχουμε διαφθαρεί το μέγιστο του πληθυσμού, αλλά να δεσμευθούν, φορολογηθούν κυρίως πολλές μεγάλες εταιρείες, που συμμετείχαν στο παιχνίδι αυτό, και όχι ¨ΟΛΑ ΤΑ ΒΑΡΗ να μεταφέρονται στον αποδεδειγμένα μισθοσυντήρητο Έλληνα.
Η μόλυνση είναι εκτεταμένη και έχει γίνει γάγγραινα για την Ελληνική κοινωνία.

Ανώνυμος 17 Ιουνίου 2010 - 1:27:00 μ.μ. EEST  

Μιας και το θέμα μας είναι Γερμανοί ,ας δούμε και τον Γερμανό μας. Η περίπτωση του Γερμανού είναι ένα καλοστημένο παιχνίδι από τον διαχειριστή του KKE με την χαζοχαρούμενη έκφραση, που χρησιμοποίησε τα γρανάζια της μηχανής ανταλλάσσοντας το προσωπικό μεταξύ ΟΤΕ και Γερμανού με την βοήθεια των πολιτικών ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και συντονιστές το ΚΚΕ. Βρήκε την κατάλληλη στιγμή να ΞΕΠΛΎΝΕΙ ότι αμαρτίες είχε κάνει με ανύπαρκτα επενδυτικά προγράμματα ,ανύπαρκτα Αντισταθμιστικά Ωφέλη εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ και συνεχίζει. ΜΗ ΑΠΟΡΗΣΕΤΕ, αν αύριο ακουσθεί ότι τα πούλησε όλα και πήγε και αυτός στίς ΜΠΑΧΑΜΕΣ για διακοπές. Ήδη η MULTIRAMA ΠΟΥ ΠΑΡΆΝΟΜΑ ΣΤΉΘΗΚΕ ( ψάξτε τα ΦΕΚ 1998 – 2000 ) πρέπει να φύγει γρήγορα , βρέθηκε και ο αφελής που θα την πάρει . Θεός’χωρέστε τον , κατά την λαϊκή παροιμία όταν καταλάβει που έμπλεξε.
Δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει Ο Κος Πάγκαλος Θέλει ή δεν Θέλει να τα πεί όλα?
Επί τέλους άς θυσιαστεί κάποιος γιαυτό τον τόπο. Θα τον Φάνε βέβαια αλλά θα μείνει στην Ιστορία . Ούτως ή άλλως υπάρχει πολιτική ανυπαρξία. Στην συνείδηση του Έλληνα υπάρχει ένα κράτος που βολοδέρνει και βολεύει του Βουλευτάς του . Ο κόσμος ψηφίζει την εκάστοτε παράταξη με κριτήριο το -ΒΟΛΕΜΑ- . Όποιος καλλίτερα το προσφέρει είναι ο ποιο καλός. Έτσι μας διέπλασαν τα τελευταία χρόνια ΟΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ, αλλοίμονο αν βρίσκεσαι στην απέξω πλευρά σε τρώει το μαύρο φίδι. Καλά για χαζούς μας περνάνε ΟΛΟΙ, ΖΗΤΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΓΝΩΜΟΣΥΝΗ τώρα για να κλείσουν την υπόθεση του ΓΕΡΜΑΝΟΥ ????? Τι μπορεί να κάνει ο ΕΛΛΗΝΑΣ . Αφού το ΨΑΡΙ ΒΡΩΜΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ, η σαπίλα μεταδίδεται σαν τυφώνας και όποιος σωθεί-σωθεί το. Μας αναγκάζουν σε παρανομίες μικρές ή μεγάλες ανάλογα με το ηθικό υπόλοιπο του καθενός . Και βέβαια στην περίπτωση του Γερμανού ΔΕΝ του έμεινε κανένα ηθικό υπόλοιπο για να εκμαυλίσει ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ όλης της Νομαρχίας Ανατολικής Μακεδονίας – Ξάνθης – Υπουργεία Ανάπτυξης- Οικονομικών , ΟΤΕ ,-Χρηματιστήριο , και ότι βρέθηκε μπροστά του εμπόδιο . Μα όλοι είναι ΤΥΦΛΟΙ ?? , κανένας δεν είδε τίποτα?? κανένας δεν κατάλαβε ?? ΟΧΙ βέβαια !!!! Η μηχανή για να δουλέψει θέλει λάδωμα καλό . ΞΥΠΝΉΣΤΕ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΕΛΛΗΝΕΣ. Δεν χρειαζόμαστε ούτε χούντες ούτε φούντες, ούτε αυταρχικούς ή αριστερούς Ψευτο-ήρωες . Θέλουμε ένθερμους ΕΛΛΗΝΕΣ να μας οδηγήσουν σε ένα καλλίτερο αύριο για τα παιδιά μας που βλέπουμε να λιμοκτονούν Πολιτικά, Πνευματικά και Ηθικά.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
“Κι αν είναι κ’ έρθουνε χρόνια δίσεχτα, πέσουν καιροί οργισμένοι, κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα, για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια, μη φοβηθείς το χαλασμό.

Φωτιά! Τσεκούρι! Τράβα!, ξεσπέρμεψέ το, χέρσωσε το περιβόλι, κόφτο, και χτίσε κάστρο απάνω του και ταμπουρώσου μέσα, για πάλεμα, για μάτωμα, για την καινούργια γέννα, π’ όλο την περιμένουμε κι όλο κινάει για νάρθει, κι’ όλο συντρίμμι χάνεται στο γύρισμα των κύκλων!..

Φτάνει μια ιδέα να στο πει, μια ιδέα να στο προστάξει,κορώνα ιδέα , ιδέα σπαθί, που θα είναι απάνου απ’ όλα!"

Κωστής Παλαμάς
«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι·

θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία»


Α.Κάλβος
«Τι θα πει ραγιάς; Ραγιάς είναι εκείνος που τρέμει από τον φόβο τον Τούρκο, που είναι σκλάβος του φόβου του, που θέλει να ζήσει όπως και να είναι. Που κάνει τον ψόφιο κοριό για να μην τον πατήσει κάποιος. Την ραγιαδοσύνη του την ονομάζει αναγκαία φρονιμάδα».

Ίωνας Δραγούμης

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP